خانه » اخبار و رویدادها » نمایشگاه حماسه ۹ دی در ورامین گشایش یافت

نمایشگاه حماسه ۹ دی در ورامین گشایش یافت

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/namayeshgah-9dey/IMG_7580.jpg

 

همزمان با یوم الله نهم دی ماه نمایشگاه خروش عاشوراییان افتتاح شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه جریان شناسی فتنه ۸۸ در جهت بصیرت افزایی می باشد و به همت بسیج پایگاه مقاومت شهداء ورامین برپا گردید.

در این مراسم که جمعه شب با حضور معاون طرح و عملیات یگان ویژه نیروی انتظامی، فرماندار ورامین، مسئولان و خانواده شاهد وایثارگر ورامین در گلزار شهدای سیدفتح الله ورامین برگزار شد، نمایشگاه تخصصی حماسه ۹ دی فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در نمایشگاه حماسه ۹ دی ورامین سعی شده از نگاه سطحی به حماسه نهم دی ماه بخصوص حرکت کفن پوشان ورامینی اجتناب و بیش از ظاهر به عمق مسایلی که در جریان حماسه ۹ دی اتفاق افتاد، پرداخته شود.

‘سیدمحمد زاهدی ‘ گفت : سال گذشته چهار نمایشگاه در مناطق مختلف ورامین در زمینه فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی ماه برگزار شد که سعی کردیم با برنامه ریزی های مناسب و رفع نواقص موجود، نمایشگاهی در خور شأن مردم شهرستان ورامین تدارک دیده شود.

وی اظهار داشت: مفاهیم ارایه شده در این نمایشگاه با استفاده از مفاهیم هنری عرضه شده و از پرداختن مستقیم به امور مربوط به فتنه ۸۸ پرهیز شده زیرا اعتقاد داریم که مردم به درستی وخوبی عوامل اصلی فتنه را شناخته اند و نیازی نیست به طور مستقیم عوامل فتنه را در قالب عکس یا تصویر به آنها معرفی کنیم.

وی گفت: این نمایشگاه از هشت غرفه تشکیل شده که هر کدام از مفاهیم خاصی برخوردار هستند و به ترتیب مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد تا در نهایت به غرفه اصلی که سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حماسه نهم دی ماه که شاخص عملکرد است، ختم می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۳۰ تابلو از جریانات مختلف فتنه سال ۸۸ و حماسه نهم دی ماه درمعرض دید علاقه مندان قرار گرفته که برای سهولت دسترسی به مطالب نمایشگاه، فلش کارت هایی با موضوع تابلوهای عرضه شده در نمایشگاه به حاضران در نمایشگاه ارایه می شود.

وی گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سامانه اینترنتی به عنوان ویژه نامه ۹ دی سایت ‘عصر انتظار’ به آدرس ذیل قرار گرفته که در آن ۴۰۰ مقاله، مطلب، پوستر، عکس و فیلم مربوط به جریان فتنه و حماسه ۹ دی آورده شده و علاقه مندان می توانند از آن نیز استفاده کنند.

www.asr-entezar.ir/9dey

زاهدی گفت: این نمایشگاه به مدت ۷ روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل گلزار شهدای سیدفتح الله ورامین پذیرای علاقه مندان است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.