خانه » اخبار و رویدادها » دست رد سیدحسن خمینی به دوم خردادی‌ها برای کاندید شدن در انتخابات ۹۲

دست رد سیدحسن خمینی به دوم خردادی‌ها برای کاندید شدن در انتخابات ۹۲

معاون سیاسی سپاه از تلاش اصلاح طلبان برای به صحنه آوردن سید حسن خمینی در انتخابات ۹۲ خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، علی اشرف نوری در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه خروش عاشوراییان با تشریح خصوصیات فتنه گفت: در فتنه ظاهر افراد با یکدیگر تفاوتی نمی‌کند، نمی‌توان گفت چون آن آقا لباسش با این یکی فرق دارد دوست است یا دشمن، این از خصوصیات فتنه است.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها پایان نخواهند پذیرفت، تصریح کرد: تا زمانی که حق و باطل وجود دارد این دو با هم در ستیز هستند و بنابراین اگر گمان کنیم فتنه‌ها که نوعی از جنگ شیطان علیه حقیقت است پایان می‌پذیرد در اشتباهیم، ما باید هوشیار و مراقب باشیم، یک روز جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل می کنند،یک روز حمله فرهنگی و فتنه و امروز هم جنگ اقتصادی را علیه ما رقم زده و ما را تحریم کرده‌اند.

وی در ادامه تحریم‌ها را از الطاف الهی دانست و گفت: تحریم‌ها سه مزیت آشکار برای اقتصاد کشور دارند، نخست اینکه نفت ما را نمی خرند سبب می‌شود نفت کشوری مانند عربستان که جایگزین نفت ما را صادر می‌کند بسیار زودتر از ما تمام شود، دوم آنکه در زمانی که نفت تمام این کشورها تمام می‌شود قیمت نفت بسیار بالا خواهد بود و آن زمانی است که ایران هنوز نفت دارد.

نوری ادامه داد: برای کشوری مثل ایران زشت است که نفت را خام صادر کند، این تحریم‌ها سبب شده تا دولت به ناچار به تبدیل نفت به محصولات پتروشیمی پرداخته و همین امر سبب ارتقاء فناوری کشور و عدم اتکاء اقتصادی به صدور نفت شود.

مدرس دانشگاه عالی دفاع با اشتباه خواندن طرح برخی افراد مبنی بر اشتباه دانستن شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: برخی می‌گویند نگوییم «مرگ بر آمریکا»،  آنها را تحریک نکنیم، شما اگر گمان کنید با دشمنان کاری نداشته باشید آنها هم با شما کار نکند، این اشتباه است.

وی چهار عامل پایداری و قدرت شیعیان را برشمرد و گفت: اولین عامل عشق به امام حسین (ع) است، دشمن یک سال روی جوانان ما کار می‌کند، شکل و فکر و تیپ ظاهری و … آن‌ها را تغییر می‌دهد اما در نهایت همین جوان بعد از یک سال می‌رود در هیئت و به عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) می‌پردازد و تمام فعالیت‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

نوری عامل دوم را شهدا خواند و گفت: یاد شهدا سبب می‌شود ارزش‌ها فراموش نشوند، این است که برخی آقایان حتی از پیکر شهدا بعد از سال‌ها می‌ترسند، در جلسات مشارکتی‌ها مطرح می‌کنند تا زمانی که تشییع پیکر شهدا در شهرها ادامه دارد ما کاری نمی‌توانیم بکنیم، به همین دلیل با دفن شهدا در دانشگاه‌ها مخالف بودند، می‌گفتند مگر دانشگاه قبرستان است.

وی سومین عامل را ولایت و عامل چهارم را رمضان دانست و افزود: اگر در این ۳۳ سال ولایت نبود ۳۳ بار انقلاب شکست می خورد،دشمن هم این موارد را می‌داند، فتنه ۸۸ زدن ولایت بود و ۹ دی میثاق با ولایت بود، در انتخابات ۸۸ شورای راهبردی اصلاحات تشکیل دادند که در راسش افرادی همچون موسوی خوئینی‌ها، خاتمی، موسوی ، کروبی و… بودند، نشستند و تصمیم گرفتند، گفتند توی این انتخابات باید ولایت را بزنیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: گفتند شکست احمدی ن‍ژاد شکست ولایت است، بعد در ۲۳ خرداد که دیدند شکست خوردند به موسوی گفتند تقلب در انتخابات را مطرح کند.

وی انتخابات آینده را مرگ و حیات فتنه‌گران دانست و گفت: جبهه اصلاحات هنوز خط خود را با فتنه‌گران جدا نکرده است، در این شرایط می‌گویند اگر در انتخابات ۹۲ نظام ما را راه دهد و رای بیاوریم خواهیم ماند و در غیر این صورت مرگ سیاسی ما فرا خواهد رسید، به همین دلیل به سراغ چهره‌هایی می‌روند که می‌دانند رای خواهد آورد، چند بار به سراغ سید حسن خمینی رفته‌اند تا وی را مطرح کنند اما نپذیرفته است.

در پایان با اهدای جوایزی از ۳۰ نفر از دست اندرکاران نمایشگاه خروش عاشوراییان تقدیر شد.

این گزارش حاکی است، اختتامیه دومین نمایشگاه خروش عاشوراییان که به همت پایگاه مقاومت شهدا برگزار شده بود، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، مرتضی مومنی‌فر فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ورامین، تعدادی از مسئولان شهرستان و عده کثیری از مردم ورامین در حسینیه ثارالله (ع) برگزار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.