خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید احمد امامی امین

وصیت نامه شهید احمد امامی امین

شهید احمد امامی امین

بسم الله الرحمن الرحیم     

اینجانب احمد امامی فرزند حاجی علی امامی امین شماره شناسنامه ۴۰۱ متولد ۱۳۴۴ ساکن شهرک نواب صفوی ( جلیل آباد سابق ) وصیت نامه خود را با نام خدا آغاز می کنم .

الذین آمنوا یقاتلون فی سبیل الله و الذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا .

مؤمنین در راه خدا وکافران درراه شیطان جهاد می کنند پس شما مؤمنین با دوستان شیطان بجنگید و هیچ بیم و هراسی نداشته باشید که مکر و سیاست شیطان بسیار ضعیف است .

با آگاهی کامل امیدوارم که در این راه به شهادت نائل آیم امروز این آرزوی میلیونها زن و مرد مسلمان کشورمان می باشد و امروز روزی است که باید به نجات اسلام شتافت باید اسلام را احیاء نمود انشاءالله تعالی همانطوریکه آرزوی همه ماست این انقلاب را به رهبری امام عزیزمان ، این حسین زمان ، بت شکن دوران ، امید محرومان ، حامی مستضعفان ، دشمن مستکبران ، پیر جماران ، نایب مهدی ، خمینی کبیر به انقلاب مهدی علیه السلام پیوند بدهیم و انقلاب ما هم که جندالله است این حرکت را برگزیده است البته ما سرباز اسلامیم و جانباز وطن اسلامیم که افتخار من است و امیدوارم که در این راه به پیروزی بر کفر یا شهادت که نهایت آرزویم است دست یابم . امروزه افتخارمان این است که در راه عقیده ای جهاد می کنیم که به حقانیت آن کاملاً آگاهیم و غیر از این راهی برایمان نیست و ما پیروز می شویم و شهادت را چون اسلحه ای مرگبار بر فرق دشمن فرو می آوریم ولذا به اطلاع مردم مسلمان میرسانم که وحدت کلمه را حفظ کنند و بر جان رهبر کبیرمان دعا کنند . . . در پایان سخنی چند با پدر و مادر و خواهر و برادرانم و کسانیکه بنحوی در زندگیم مؤثر بوده اند .

مرگ حق است و سرانجام زندگی همه گذران این معبر است اما چه زیباست مرگ در راه خدا دور از دلهره های گناه و خوف از غرور و خودخواهی در اوج عشق الهی به لقاء الله رسیدن از همه شما می خواهم که بعد از مرگم گریه  نکنید که خدای نکرده دشمنان اسلام را شاد کند . و به یاد آورید کسانی که در این انقلاب  ۱۱ نفر یا بیشتر یا کمتر از خانواده خود را تقدیم خدای خود کرده اند از شما میخواهم که در صورت امکان برایم دعای کمیل بخوانید تا با طلب آمرزش هر چه بیشتر ازبارگاه ابدیت روحم را شاد نمایید و به جان امام دعا کنید .

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون .

 امضاء احمد امامی امین

۶۱/۳/۲۲

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.