خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمدعلی احمدی پور

وصیت نامه شهید محمدعلی احمدی پور

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

سلام ودرود بر حضرت حجت ابن الحسن العسگری مهدی موعود ارواحنا له الفداء و نایب برحقش بت شکن زمان امام خمینی و سلام و درود بر شهداء و پویندگان راه حق و حقیقت و اسراء ، جانبازان ، مفقودین و رزمندگان پیکارجو ، شیران روز و زاهدان و عابدان شب و بالاخره سلام گرم من بر تمام همسران و فرزندان شهداء که سرمایه جاودانه خود را در راه خدمت به اسلام و مسلمین از دست داده اند، وصیت نامه خود را آغاز می نمایم .

همسر و فرزندان دلبند و عزیزم اگر من شهید شدم، انشاءالله که تنها آرزویم شهادت در راه اسلام و مسلمین می باشد جنازه مرا در سید فتح الله دفن کنید و در مجالس ختم ، چه در روز سه و چه روز هفت خرج زیاد نکنید و به جای خرج زیاد پول آنرا به جبهه ها و بچه های بی پدر و مادر و ناتوان برای رضای خداوند متعال اهداء کنید باشد که خداوند از شما قبول کند .

و اگر مفقود و اسیر شدم برای من هیچگونه احساس ناراحتی و بی تابی نکنید زیرا درهر مکانی که باشم خداوند با من است و ضمناً خواست خدا بوده و من هم راضی هستم به رضای خداوند و این مطلب را هم بدانید که انسان اگر صد سال یا بیشتر هم عمر کند، عاقبت زندگی او بازگشت به سوی اوست.

 و شما ای فرزندان عزیزم و همسر گرامیم قرآن را بخوانید و به معنای آن توجه کافی نمایید و آن را سرلوحه‌ افعال خود در زندگی قراردهید که هرچه داریم از قرآن است و در شهادت من گریه نکنید که همانا گریه نکردن شما تیر مهلکی است برقلب منافقین .

و شما ملت متعهد و شهید پرور به فرامین و دستورهای پیامبرگونه رهبر عزیزمان جامه عمل بپوشانید و در هر مقطعی از زمان حامی ولایت فقیه که قلب اسلام است باشید. در هر مکانی که آنجا را خلوت دانستی و فکر کردی که آنجا هیچکس نیست، همانجا خدا را حاضر و ناظر کردار و گفتار و اعمال خود بدانید اگر رضایت خدا در اعمال ، کردار و گفتارتان نیست از آن در گذرید .

و شما ای برادران مسئول اینک که شیرمردان روز وشب حماسه می آفرینند و از جان و مال خود هیچگونه دریغی ندارند، در اداره جات و کارخانجات این صفت رذیله انسانی یعنی پارتی بازی را کنار بگذارید و با عدل و قسط به امور امت اسلامی رسیدگی کنید و هیچگونه تبعیضی برای افراد قائل نشوید. همانا مردم  از بی عدالتی می نالند، نه از کمبود.

بدایند که بر اعمال هر شخص خداوند متعال آگاه می باشد، پس همیشه سعی کنیم اعمالی را که انجام می دهیم با نیت پاک باشد . همانطور که روزی پیامبر اسلام (ص) رو به اصحاب کردند و فرمودند: مفلس ترین فرد امت من در میان شما کیست ؟ گفتند یا رسول الله هرکس که تهیدست و ناتوان است و چیزی ندارد مفلس است . رسول اکرم در جواب فرمودند :

خیر چنین نیست . مفلس ترین امت من کسی است که در قیامت حاضر شود ، در حالیکه نماز خوانده ، روزه گرفته ، زکات داده ، حج به جا آورده اما مال دیگری را خورده ، غیبت کرده ، گناهان کبیره انجام داده است . این شخص را از حسناتش بر می دارند و به کسانی که مالش را خورده ، غیبتشان را کرده  می دهند. چون حسناتش تمام شود و هنوز بدهکار باشد،  از گناهان کسانی که حق گردنش دارند بر می دارند و در نامه عمل این بنده نمازخوان ، روزه گرفته و خمس و زکات داده ، حج بجا آورده می افزایند. پس مفلس و بدبخت این شخص است که یک عمر زحمت کشیده اما مراقب اعمال و کردار و گفتارش نبوده است.

 من راهی را می روم و رفتم که امام حسین علیه السلام پیموده است .انشاءالله که خداوند را فراموش نکنید .

در پایان متن وصیت نامه خود از تمامی دوستان و آشانایان مخصوصاً اقوام و فامیلهای عزیزم میخواهم که اگراین بنده‌حقیر خداوند لغزشی و بدی نسبت به آنها انجام داده است و یا احیاناً غیبتی کرده ام به بزرگواری خودشان مرا عفو کنند. انشاءالله خداوند از دست همگی ما راضی باشد. انشاءالله همگی ما مورد مغفرت و آمرزش خداوند رحمان قرار گیریم .

خدایا طول عمر و سلامتی به رهبر عزیزمان عطاء بفرما.

 رزمندگان عزیزمان را به پیروزی کامل و فتح کربلا برسان .

شهداء مقامشان عالی است متعالی بگردان .

خدمتگزاران  به اسلام عزیز در هر پست و مقامی که هستند از جمیع خطرات در پناه خودت حفظ بفرما.

به همسر و فرزندان عزیزم صبر و اجر عنایت بفرما .

از همگی خوانندگان التماس دعا داریم .

منبع : لاله های سجاد

۵ نظر

  1. گر راهزن توباشی صد کاروان توان زد
    خوشا بحال شهدا
    به نظرم هنوز کشور را شهدا اداره می کنند
    وقتی اتفاق بدی توی کشور می افته شهدا گمنام خودشآن را نشان می دهند و دوباره فتنه ها فروکش می کنند خوَشششش بحالتون

  2. حاج محمد علی عزیز روحت شاد تا ابد در قلب هایمان جاودانه ای

  3. روحت شاد آرام جانم ؛ انشالله مشمول شفاعتتون باشیم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.