خانه » اخبار و رویدادها » کارخانه: پیروزی در اولین مسابقه لیگ برایمان بسیار مهم بود/ استقبال مردم ورامین بی نظیر است

کارخانه: پیروزی در اولین مسابقه لیگ برایمان بسیار مهم بود/ استقبال مردم ورامین بی نظیر است

 سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از پی روزی مقابل باریج اسانس کاشان گفت: در هفته‌های نخست لیگ برتر هیچ تیمی در مرز آمادگی کامل نیست و مهم این است که کدام تیم‌ها بیشترین امتیاز‌ها را جمع می‌کنند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا مصطفی کارخانه پس از پیروزی سه بر صفر تیم والیبال متین ورامین مقابل باریج اسانس ، اظهار کرد: به هر حال نخستین بازی فصل برای ما حساسیت زیادی داشت و می‌توانم بگویم که این دیدار برای تیم متین ورامین مهم‌تر از کاشان بود، چرا که شهر ورامین نخستین سال تیم داری خود را در والیبال تجربه می‌کند، اما کاشان حدود هشت سال سابقه تیم داری در والیبال دارد.

وی همچنین گفت:‌ این برد خیلی از نظر روحی و روانی روی تیم من تاثیر مثبت داشت. جا دارد این پیروزی را به فرماندار محترم شهر ورامین، مدیریت و پرسنل کارا ساز متین که حامیان اصلی تیم ما هستند تبریک بگویم. وقتی شنیدم که امام جمعه شهر ورامین این برد را به بازیکنان و کادر فنی تبریک گفته خیلی خوشحال شدم و وظیفه خود می‌دانم که متقابلا به ایشان نیز برد شیرین هفته‌ نخست لیگ برتر والیبال را تبریک بگویم.

وی افزود: ورامین یک شهر مذهبی است و خیلی خوب است که تیم‌های ورزشی در این شهر رشد کند. من اعتقاد دارم که ورامین شهر مقدسی است، چرا که جرقه اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از قیام پانزده خرداد این شهر زده شد. واقعا استقبال مردم از مسابقه متین ورامین با باریج اسانس بی‌نظیر بود و خیلی خوشحالم که در نخستین سال تیم داری این شهر این چنین استقبال خوبی از مسابقه‌های ورزشی به ویژه والیبال به عمل می‌آید.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین درباره عملکرد تیمش گفت: با این که تیم ما دیرتر از بسیاری از تیم‌های حال حاضر لیگ برتر تمرینات خود را شروع کرد و ما قدری از نظر بدنسازی عقب افتاده بودیم، اما خوشبختانه بازی اول لیگ را خیلی خوب شروع کردیم. تمام بازیکنان ما موثر و مفید بازی کردند. نمی‌توانم بگویم که کدام یک بهتر بودند. جالب است که بدانید ما در این بازی با امتیاز ۲۲ – ۱۷ از باریج اسانس عقب افتاده بودیم. شما می دانید که در چنین شرایطی خیلی سخت است که تیم نتیجه‌ بگیرد، اما بازیکنان من خیلی خوب توانستند بر شرایط روحی خود مسلط باشند و ست را به نفع متین ورامین تمام کنند. البته من چند تعویض انجام دادم و میکائیل تاجر را به زمین فرستادم که بازی خوب او خیلی موثر بود.

کارخانه با تحسین عملکرد تیم باریج اسانس گفت: نباید فراموش کنیم که تیم کاشان نیز از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد و همچنین کادر فنی خوبی در اختیار دارد. به هر حال در بازی‌های شروع فصل همه تیم‌ها در آمادگی کامل نیستند. مهم این است که کدام تیم بتواند در هفته‌ های اول امتیازات بیشتری برای خود جمع کند. ما نیز برنامه داریم تا در شروع مسابقات لیگ خیال خود را تا حدودی راحت کنیم و در دور برگشت که قطعا رقابت‌ها سخت‌تر خواهد بود، جواز حضور در بین چهار تیم برتر و راهیابی به مرحله نیمه نهایی را کسب کنیم.

وی درباره بازی هفته‌ آینده متین ورامین مقابل سایپا در خانه والیبال تهران، گفت: سایپا تیم بسیار قدرتمندی است که از سابقه و تشکیلات سازمانی خیلی خوبی بهره می‌برد. کادر فنی و بازیکنان این تیم بسیار قدرتمند هستند. تا جایی که من می‌دانم سایپا آمار بیشترین نایب قهرمانی را در لیگ برتر والیبال دارد. ما برای بازی با سایپا یک استراتژی داریم. با وجود این که به این تیم احترام می گذاریم، اما توانایی‌های خود را هم دست کم نمی گیریم. اساسا ما هیچ حریفی را نه خیلی بزرگ می‌کنیم و نه دست کم می گیریم. ما برای رویارویی با تیم سایپا راهکارهایی داریم و امیدوارم که در روز مسابقه با تسلط بر جریان بازی بتوانیم نمایش قابل قبولی ارائه دهیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.