خانه » شهدای ورامین » خاطرات شهدا » خاطرات شهید مصطفی اردستانی/هرچه داریم از فاطمه (س) و اولاد اوست…

خاطرات شهید مصطفی اردستانی/هرچه داریم از فاطمه (س) و اولاد اوست…

 

خاطرات سرلشگر خلبان شهید حاج مصطفی اردستانی

هر چه داریم از فاطمه (س) و اولاد اوست
« زهرا اردستانی ، خواهر شهید »

 یکی از خصلتهای بارز برادرم « حاج مصطفی » انفاق در راه خداوند بود . او همواره فقرا و درماندگان را یاری می‌رساند و به ما نیز توصیه می‌کرد که این‌گونه باشیم . در طول دوران دفاع مقدس ، هر بار که از پروازی مهم و جانانه بازمی‌گشت با ما تماس می‌گرفت و می‌گفت : « برایم گوسفند قربانی کنید » ما نیز چنین می‌کردیم و گوشت قربانی را به طور کامل بین خانواده‌های نیازمند تقسیم می‌کردیم ، در حالی که خود هیچ گونه سهمی نمی‌بردیم .
یک بار به هنگام بازگشت از مأموریتی جنگی ، بال هواپیمایش توسط دشمن بعثی مورد اصابت موشک قرار می‌گیرد و کنترل هواپیما را به طور کامل از دست می‌دهد . حاج مصطفی نقل می‌کرد ، در این هنگام به یاد خانم فاطمه زهرا (س) افتادم ، از اعماق قلبم نام او را به زبان جاری کردم و از ایشان مدد جستم . لحظاتی بعد ، گویی شخصی جلو دیدگانم ظاهر شد و گفت :
« شما می‌توانی راحت به پروازت ادامه دهی .»
بار دیگر کنترل فرامین هواپیما را در دست گرفتم . گویی که هیچ گونه مشکلی به وجود نیامده است . فرامینی که تا چند لحظه قبل در اختیارم نبودند ، حال به خوبی وظایفشان را انجام می‌دادند . حال و هوای خاصی پیدا کرده بودم . گویی به سوی عرش خدا پرواز می‌کردم . بی‌اختیار قطرات اشک از دیدگانم جاری شده بود و های‌های برای مظلومیت خانم فاطمه زهرا می‌گریستم .
او همواره از این خاطره به عنوان یکی از امدادهای غیبی یاد می‌کرد و به من می‌گفت :
– خواهر جان می‌دانی ، ما که از خود چیزی نداریم ، هر چه داریم از حضرت فاطمه (س) و فرزندان اوست .

منبع: کتاب اعجوبه قرن

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.