خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید کاظم خالقیار

وصیت نامه شهید کاظم خالقیار

 

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

وصیت نامه کاظم خالقیار به شماره شناسنامه ۱۵۱ تاریخ تولد ۱۳۳۳ صادره از ورامین محل سکونت روستای عباس آباد لرنی

باسلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام و درود بر شهیدان گل گون کفن انقلاب .

شهادت شربتی است که هر کسی توان نوشیدن آن را ندارد مگر اینکه از مال و جان خود گذشته و در راه حق علیه باطل فداکند بله این راه راه سعادت است. و تا شکست کامل مزدوران آمریکائی و صدامیان کافر از پای نخواهیم نشست از شهادت ما را باکی نیست .

امیدوارم راه امام خمینی را که همان راه انبیاء برای رسیدن به لقاء الله است فراموش نکنید ما می توانیم با نثار خون خود که در مقابل اسلام ناچیز است زمینه حکومت مهدی (عج) را فراهم نماییم.

پدرم درود بر تو که چونان ابراهیم خلیل که از فرمان اللهی سر باز نمی زند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نمی داند و زندگی را جز جهاد در راه عقیده درست نمی داند و شهادت را جز جهاد در راه عقیده درست نمی داند و شهادت را جزو بهترین نعمتهای خداوند می داند . پدر جانم در آخر  از شما میخواهم که قدر این نایب مهدی را بدانید که اطاعت از او واجب شرعی است .

مادرم سلام بر تو که بالاخره بر احساس مادرانه ات پیروز شدی و فرزندت را روانه میدان نبرد کفار و مسلمین کردی و گفتی که تو را در راه خدا هدیه انقلاب اسلامی می کنم و من بوجود تو افتخار می کنم که مادری از سلاله فاطمه زهرا هستی.

خواهرم تو نیز زینب زمان باش و از هر آنچه هوس کردی بپرهیز و در راه خدا مبارزه کن.

برادرم راه خدا بهترین و برترین راهها است پوینده و کوشنده در این راه باش.

همسرم  زندگی یک کلاس بیش نیست که انسان باید دیر یا زود امتحان پس بدهد و اگر من داوطلب به جبهه برای حق و اسلام عازم شدم شاید موقع امتحانم فرا رسیده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

والعصر ان الانسان لفی خسر الا الذین امنوا وعملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.