خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید غلامرضا صادقی

وصیت نامه شهید غلامرضا صادقی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام بر جند ا… سلام بر رسول ا…(ص) سلام بر ثار ا… سلام بر حسین (ع) سلام بر مهدی (عج) سلام بر روح ا… و سلام بر تمامی شهدایی که هدفی جز الله نداشتند از شهدای کربلا و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) که با یزید مبارزه کرد و بر سر عقیده خود شهید شد و تا به امروز که حسین زمان ما فرموده تمام جوانان به جبهه بروند و از نوجوانان ۱۳ ساله که خود را زیر تانک دشمن می اندازد و یا پیر مرد ۷۰ ساله ای که حاضر می شود جان خود را در راه انقلابش نثار کند و سلام بر خانواده عزیزم و درود بر پدر و مادرم که انشاءالله شما ازمن راضی باشید بر هر مسلمان واجب است وصیتنامه خود را بنویسد و من هم به این وظیفه دینی خود عمل کردم .

پدر و مادر عزیزم شما مسئولیت بسیار بزرگی دارید و آن این است که خواهران و برادران مرا هر چه بهتر در مسیر اسلام و قرآن و محبت به اهل بیت تربیت کنید و به جامعه تحویل دهید.

پدر اگر خدا قبول کرد و من به شهادت رسیدم مبادا یک لحظه ناراحتی و بی تابی کنید که دیگر پسر بزرگ ندارید اینطور نیست بلکه صدها پسر داری که در مکتب حسین (ع) درس خوانده اند که کتابشان قرآن است چندین مسئله مهم می گویم که امیدوارم به آن عمل کنید :

 ۱-  پس از شهادت من اگر جنازه ام آمد لباس سفید بپوشید و بخندید در تشییع جنازه ام سخنرانی کنید تا هر چه منافق داخلی و خارجی است با هر کلمه حرف شما پا به فرار بگذارد.

۲-  مسئله مهم دیگر که اگر سپاه پولی آورد از سپاه نگیرید که من در آن دنیا از معلم بزرگوارم امام خجالت می کشم و از علی اکبر و حضرت قائم و بالاتر از همه فاطمه زهرا خجالت می کشم . بابا اگر من به کسی بدهکارم بدهید و اگر من شهید شوم و نتوانستم به کربلا بروم شما اگر توانستید بروید ‘و از طرف من سه بار صدا بزنید :

((السلام و علیک یا اباعبد الله)) و و سه مرتبه ((یا حسین شهید))

۳-  مبادا برای چیزی از این دنیا بگوئید من شهید داده ام .من جوان داده ام .من چه کار و چه کارها  کرده ام  شما برای خدا جوان داده اید نا برای کس دیگری .

مادرم پاره جگرم خدا را شکر کن که جوانت در راه خدا شهید شد و نه در راه شیطان بلکه در راه خدمت به اسلام به شهادت رسید و اما برادرانم علی و مهدی و محمد هادی :

باید به حرفهای پدر گوش دهید و عمل کنید و نماز خود را ترک ننمائید و یک پیام دیگر به برادرانم که همیشه طرفدار حق باشید تا پیروز شوید و یا این که شهید شوید بالاخره هر دوی آنها پیروزی است و یک پیام به مردم:

آنهایی که رفتندکاری حسینی کردند و آنهایی که ماندند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی اند.

 ((ای عاشقان تا کربلا راهی نمانده))

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.