خانه » اخبار و رویدادها » رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع «۱۵ خرداد»

رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع «۱۵ خرداد»

دبیر نخستین «جشنواره ادبی ۱۵ خرداد» از رونمایی سه عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در اختتامیه این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر رحیم مخدومی با اعلام این خبر گفت: در مراسم اختتامیه «جشنواره ادبی ۱۵ خرداد» که صبح جمعه ۱۴ مهرماه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار می‌شود ضمن تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ادبی، از سه عنوان کتاب با موضوع قیام ۱۵خرداد و انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

وی افزود: این سه کتاب برگزیده‌ای از صدها اثر ارسالی از نویسندگان و شعرای سراسر کشور به این جشنواره در حوزه‌های داستان و شعر است.
مخدومی افزود: این سه عنوان کتاب، مجموعه شعر «هر دانه که بر خاک افتد» به قلم جمعی از شعرا، مجموعه داستان‌های کوتاه «سه نقطه قرمز» به قلم جمعی از نویسندگان و کتاب «فصل درو» مشتمل بر دو داستان بلند به قلم سید مصطفی فرقانی است.
مخدومی افزود: در این مراسم علاوه بر تجلیل از حایزان رتبه‌های برتر چهار رشته داستان، شعر، خاطره و مقاله، از خانواده‌های شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.