خانه » اخبار و رویدادها » مصطفی کارخانه: با “متین ورامین” به پلی‌آف می‌رویم

مصطفی کارخانه: با “متین ورامین” به پلی‌آف می‌رویم

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: با حمایت فرمانداری و شرکت کارساز متین یک تیم خوب را در ورامین جمع کردم تا دین خود را به این شهر ادا کنم و هدفم این است که به پلی‌آف برویم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا مصطفی کارخانه پس از جلسه سازمان لیگ والیبال  اظهار کرد:تعداد تیم‌های لیگ برتر امسال به ۱۲ تیم کاهش پیدا کرد که این موضوع خیلی خوب است و به نظر من باید هر اقدامی صورت بگیرد تا به کیفیت مسابقات لیگ بیشتر توجه شود. خوشبختانه قرعه کشی به صورت عادلانه برگزار شد. همه تیم‌ها شانس برابری دارند. البته چگونگی تعیین حق میزبانی را سازمان لیگ مشخص می‌کند. نسبت به فصل گذشته بازی‌های امسال خیلی فشرده نیست و این امکان را به تیم‌ها می‌دهد تا با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند.

سرمربی تیم متین ورامین درباره چگونگی تشکیل این تیم و حضور در لیگ برتر والیبال خاطر نشان کرد: ایده تشکیل تیم متین ورامین پس از جلسه من با مهندس منصوری فرماندار محترم ورامین شکل گرفت. به هر حال ورامین شهری است که قیام ۱۵ خرداد را شکل داد و جرقه اول انقلاب اسلامی را زد. فرماندار محترم این شهر عنوان کردند که چنین شهری واقعا لیاقت داشتن یک تیم لیگ برتری را دارد و با حمایت مهندس قنبر مدیرعامل محترم شرکت کار ساز متین تیم والیبال این شهر تشکیل شد.

کارخانه ادامه داد: من پنج دوره قهرمانی با تیم صنام و چهار دوره قهرمانی با پیکان را در لیگ برتر دارم و از مجموع ۱۳ دوره مسابقات در ۹ دوره قهرمان شده ام. مطمئن هستم که اگر حمایت‌های خوبی از سوی مسئولان و مردم عزیز شهر ورامین صورت بگیرد تیم متین ورامین پتانسیل موفقیت را دارد و می‌تواند به مرحله پلی‌آف صعود کند.

سرمربی سابق تیم ملی گفت: پنج بازیکن لیگ برتری به نام های محسن عندلیب، فرهاد نظری افشار، محسن شریفات ، میکائیل تاجر و علی حسینی را جذب کردیم. همچنین مجتبی میرزا جانپور را به عنوان سهمیه سرباز به خدمت گرفتیم. دو بازیکن خارجی به نام های نیکل نیلاف بلغاری و جوردی جون اسپانیایی را هم گرفته ایم.

“نیلاف” تجربه بازی در المپیک را دارد و “جون” نیز در تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. خوشبختانه ترکیب خوبی جمع ‌کرده‌ایم و امیدوارم با حمایت همه مردم شهر ورامین به ویژه مهندس منصوری فرماندار ، مهندس قنبر مدیرعامل محترم شرکت کاراساز متین و همچنین مهندس فداکار بتوانیم حضور مستمر و موفقی در لیگ برتر والیبال داشته باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.