خانه » اخبار و رویدادها » راه اندازی شبکه «سامد» در شهرستان ورامین

راه اندازی شبکه «سامد» در شهرستان ورامین

محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین  بیان کرد:  استفاده از سامانه سامد به کاهش هزینه و شتاب بخشیدن به کارها  منجر می شود.
وی افزود: نیاز به حضور فیزیکی مردم به ادارات تا حدی از طریق این سامانه برطرف می شود.
فرماندار شهرستان ورامین افزود: در خواست مردم از طریق تلفن ۱۱۱ به ادارات دولتی ارسال می شود و پیگیری آن از طریق این شبکه انجام می شود.

محسن منصوری اظهار داشت: این سامانه باتلاش مسئولین شهرستان در تمام بخش های شهرستان ورامین راه اندازی شده است که دارای قابلیت ارتباط یکپارچه مردم و مسئولین دستگاه ها در سطح استانی، و در صورت نیاز در سطح ملی  است.

منصوری در ادامه با بیان اینکه همه تلاش دولت خدمتگزار، رسیدگی بیشتر به مردم بخصوص قشر محروم جامعه است، ایجاد چنین سامانه هایی را سبب برچیده شدن فاصله غیرمتعارف میان مردم و مسئولین دانسته و بیان کرد: فرمانداری شهرستان ورامین نیز آمادگی رسیدگی کامل به مسائل مطرح شده توسط هموطنان از طریق این سامانه را دارد.

مهندس منصوری  تصریح کرد: فاز اول این پروژه از طریق خط تلفن با شماره ۱۱۱می باشد و فاز دوم آن از طریق پیامک، فاکس، سایت اینترنتی و ایمیل ارتباط  بین مردم و مسئولین را برای بیان مشکلات، پیشنهادات و سوالات و دریافت جواب برقرار می کند.

لازم بذکر است همه همشهریان گرامی می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱مشکلات خود را مطرح و در مراحل بعدی جواب آن را دریافت نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.