خانه » شهدای ورامین » شهدای شاخص » نامه های رسمی درباره شهید ستاری

نامه های رسمی درباره شهید ستاری

برخی نامه های رسمی منتشر شده درباره شهید ستاری

شکست کشتی دریا دلان اگر در موج
از آن کرانه که مانده است ،ادامه دهیم
خانواده معظم و محترم شهید سر لشگر منصور ستاری
اکنون که عروج ملکوتی آن عزیز گرانقدر و آن شهید والا مقام به دومین خزان برگ ریزان خود نزدیک می شود تجدید کننده میثاقی دو باره هستیم با امید به آنکه آقا امام زمان (عج ) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا مرحم جراحت جدائی وتسلی بخش خاطر دلسوختگان راه عشق ،ایمان و ایثار بوده تا بتوانیم از داغ فراق لاله های خونین پر پر مان به باغ وصال حضرت دوست دست یابیم و ادامه دهنده راهی باشیم که اتصال به لقاء الله داشته باشد و تقاضای استعانت و یاری نمائیم که ما را در روز قیامت شفاعت و برائت از تمام تقصیر و قصورمان فرماید .
آرزوی موفقیت روز افزون برای آن خانواده والامقام و طول عمر با عزت و افتخار برای فرد فرد باز مانده آن شهید بزرگوار از درگاه حضرت احدیت را داریم
فرماندهی منطقه هوائی مهر آباد سرتیپ خلبان روح الدین ابو طالبی رئیس عقیدتی سیاسی م-هـ م
محمد علی طاهر نژاد

*********************

خانواده محترم و معزز سر لشگر شهید منصور ستاری
اگر چه غروب غم انگیز حیات غافله سلار نیروی هوائی ، شهید عزیزمان تیمسار سر لشگر ستاری ضایعه ای تأسف بار بود و خانواده با کرامت ان شهید را به فراق ابدی مبتلا و حسرت افسوس فقدان خویش را در دل همسر رنجدیده ، فرزندان فرزانه اش و یاران وفادار وی بیاد گار گذاشت ، لیکن یادمان های آن سر دار پر فروغ و دانشمند در جای ،جای نیروی هوائی شهید ستاری است که در جهت زایش اندیشه های نو بنیان نهاده شد و تسلی بخش قلوب داغدار است .
سر لشگر منصور ستاری در زمان فرماندهی اش فرهنگ دانستن برای توانستن را تو أم با روح خود باوری ،خلاقیت و تحول و با شهادت عاشقانه و غریبانه اش عزت مضاعف برای نیروی هوائی بارث گذاشت .
اینجانب از سوی کادر مدیریت و دانشجویان اولین سالگرد عروج ملکوتی فرمانده عزیزمان را گرامی داشته و رجاءواثق دارم که نام و یاد شهید جاوید سر لشگر حاج منصور ستاری امیر کبیر زمان فرماندهی اش در نیروی هوائی از یاد یاران وی زدوده نخواهد شد .
خرم آنکس که در این دفتر پاک از همه حرف
رقم خیر کشید و اثر خیر گذاشت
یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
رئیس دانشگاه هوائی شهید ستاری
سرتیپ ۲ مهندس علی اکبر شوقی ”

*********************

بسمه تعالی
دبیر محترم شورایعالی امنیت ملی
احتراماً با عرض تسلیت مجدد شهادت عزیزمان در نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران و به پاس گرامیداشت خاطره این عزیزان از دست رفته و قدر دانی از زحماتی که نیروی هوائی خصوصاً فرماندهی محترم فقید تیمسار سرلشگر ستاری تقبل نموده است پیشنهاد مینماید چنانچه موافقت دارند سالن جلسات ساختمان جدید شورا را بنام «تالار سرلشگر شهید منصور ستاری» نامگذاری و تابلوی برنجی با همین عنوان تهیه و در تالار مذکور نصب گردد.
با تقدیم احترام مجدد
سید ابوالقاسم مختاری
مسئول اجرائی”

*********************

جمهوری اسلامی ایران
رئیس جمهور
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خمینی مد ظله العالی نظر بخدمات ارزنده و زحمات مستمر سر هنگ منصور ستاری در طول جنگ تحمیلی استدعا دارد ایشان را بدرجه سر تیپی مفتخر فرمائید .
سید علی خامنه ای
رئیس جمهور اسلامی ایران

*********************

جمهوری اسلامی ایران
رئیس جمهور
بسم الله الرحمن الرحیم
سر کار سرهنگ منصور ستاری
مقام معظم انقلاب و فرمانده کل نیروهای مسلح بنا به پیشنهاد شورایعالی دفاع شما را به فرماندی نیروی هوائی جمهوری اسلامی منصوب فرمودند.
سید علی خامنه ای
رئیس جمهور و رئیس شورالعالی دفاع”

*********************

جمهوری اسلامی ایران
بسم الله الرحمن الرحیم
انا فحتنا ک فتحا مبینا
«سوره فتح آیه ۱»
تیمسار سرتیپ ستاری
بپاس قدر دانی از شهامتها و فداکاریهای که در عملیات رزمی ابراز داشته اید و شجاعت و فعالیت شما باعث کسب فتوحات مهمی در صحنه جنگ و همچنین باعث اعتلای کلمه اسلام و پایداری انقلاب و حفظ میهن اسلامی گردیده است یک قطعه نشان درجه یک فتح بشما اهداء میگردد تا نشان سر افرازی و افتخار همیشگی شما باشد.
۱۵/۱۱/۶۸
فرمانده کل قوا
جمهوری اسلامی ایران”

*********************

جمهوری اسلامی ایران
بسم الله الرحمن الرحیم
پیام شما به مناسبت عاشورای حسینی به استحضار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا رسید.
ضمن ابلاغ مراتب، توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت داریم.
دفتر فرماندهی کل قوا
۱۲/۴/۷۳

*********************

بسمه تعالی
فرماندهی محترم نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران
تیمسار سرتیپ منصور ستاری
سلام علیکم
احتراماً بنا به گزارش شما ره ۰/۴۴۰۲۶-۱۶/۱۰/۶۸ اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳تهران نظر به اینکه حضر تعالی در اهداء ساختمان دبستان امید انقلاب دختران تهران هم وافر  مبذول داشته اید بدینوسیله تقاضا می گردد مراتب تشکر و قدر دانی اینجانب را پذیرا باشید.
امید است در پیشگاه خداوند متعال این حسنات مورد پذیرش واقع گردد. با تشکر و سپاس مجدد
عارف نسب
اداره کل آموزش و پرورش استان تهران ”

*********************

جمهوری اسلامی ایران
بسم اله الرحمن الرحیم
تیمسار سرتیپ ستاری
فرمانده نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی
با احترام و اهداء سلام
بهترین و صمیمانه ترین تبریکات را بمانسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و همچنین روز بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش، که روز تحلیل از ایثار گریها دلاور مردان ارتشی در جبه های شرف و شهادت و در صحنه ها آزادگیهای خونین دفاع مقدس برای حفظ کیان اسلامی و استقلال و تما میت ارضی کشور، می باشد را به جنابعالی و پرسنل غیور و فداکار ارتش تقدیم می دارم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره، شهدای بزرگوار ارتش ، توفیق شما را در اجرای مصوبات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرمانده، معظم کل حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» و استحکام بخشیدن، نظام جمهوری اسلامی مسئلت می نمایم.
رئیس ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سر تیپ پاسدار محمد باقر ذوالقدر

*********************

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص
«قرآن کریم»
ارتش ما ارتش والائی است، خیلی چیزها در شما هست که در دیگران نیست. شما ارتشی هستید که برای کشورتان و ملتتان ۱۰سال جنگیدید. کمتر ارتش در دنیا اینجور است خیلی از ارتش ها هستند که در این بحرانها قرار نگرفتند و اینجور امتحانی به مردم ندادند.
حضرت آیت ا..خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا
همرزم و همکار ارجمند برادر تیمسار ستاری فرمانده محترم نهاجا
با اهداء اسلام و تحنیت
۲۹ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان بر شما و تمامی نیروهای مسلح مبارکباد. امروز ارتش ما با سربلندی و افتخار بعنوان ارتشی مردمی و مکتبی و سر افراز و متکی بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در جهان می درخشند.
ضمن تبریک این روز بزرگ از خداوند متعال توفیقات هر چه بیشتر جنابعالی در خدمتگزاری بر این مجموعه عظیم را تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا حضرت آیت ا..خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
و من الله التوفیق و علیه التکلان
کمعاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح
سر تیپ پاسدار مصطفی ایزدی”

*********************

تیمسار سر تیپ منصور ستاری فرماندهی محترم نهاجا
سلام علیکم
بمناسبت ۲۹ فروردین ، روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینیهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با آرزوی تعالی روح حضرت امام رضوان ا.. .تعالی علیه و ارواح طیبه شهداء اسلامی و طول عمر پر برکت ،عزت ،و افتخار و تأئیدات هر چه بیشتر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… خامنه ای مد ظله العالی بدینوسیله یک جلد کتاب سیمای فرزانگان به جنابعالی اهدا می گردد ،امیدوارم خداوند تبارک وتعالی بر توفیقات شما خدمتگزاران واقعی اسلام و یاران صمیمی مقام معظم رهبری بیافزاید .
رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران ”

*********************

گواهی اسائه مقاله
جناب آقای تیمسار منصور ستاری
سر کار خانم
در کنگره بین المللی پیش برد علم و تکلونوژی در جهان اسلام که در تاریخ۲۷و۲۸اردیبهشت ماه ۱۳۷۲در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار گردید شرکت و مقاله خود را که تحت عنوان پیشرفت تکنولوژی صنایع هواپیمائی ارائه دادند.
خداوند همه کوشندگان در راه علم و دانش را موفق و موید گرداند
دکتر محمد رحیمیان
رئیس دانشگاه تهران

*********************

بسمه تعالی
جناب آقای تیمسار منصور ستاری
فرمانده محترم نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران
با احترام بدینوسیله از همکاری ارزنده آن واحد در جهت کمک برگزاری ، هشتمین سمینار ژئو فیزیک که در تاریخ ۲۴-۲۶آبان ماه ۱۳۷۲در دانشگاه تهران برگزار شد تشکر و قدر دانی مینمایم از خداوند متعال توفیق روز افزونی شما را در راه خدمت به میهن اسلامی مسئلت مینمایم
رئیس کمیته برگزارکنندگان هشتمین سمینار ژئو فیزیک ایران
دکتر عبدالرحیم جواهریان”
*********************

بسم ا.. الرحمن الرحیم
برادر ارجمند تیمسار سرتیپ ستاری
فرمانده محترم نیروی هوائی ارتش
سلام علیکم
بدینوسیله از ابراز محبتی که در جهت انتصاب اینجانب به سمت جانشینی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح فرموده اید صمیمانه تشکر می نمایم.
امید است در پرتو عنایات الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) در اجرای رهنمود های مقام معظم ولایت امر و سیاست های دولت خدمتگزار توفیق خدمت و موفقیت مسئلت دارم.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
محمد حسن تولائی

*********************

منبع : کتاب آسمان غرنبه

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.