خانه » اخبار و رویدادها » همرزم شهید : حسین ایرلو پوریای ولی قرچک بود

همرزم شهید : حسین ایرلو پوریای ولی قرچک بود

یکی از شاگردان سردار حسین ایرلو شهید شاخص تخریبچی کشور گفت:حسین ایرلو پوریای ولی قرچک بود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از اسوه یادواره شهدای تخریبچی و غواص کشور و یادبود شهید حسین ایرلو با حضور علی طاهر نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و تعدادی از مسئولین ادارات و نهادهای ورامین و قرچک و جمع کثیری از جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران از سراسر کشور و هزاران تن از مردم مومن شهرستان ورامین در سالن هفتم تیر ماه قرچک برگزار گردید.

سید یوسف بنی هاشم از جانبازان و ایثارگران ۸ سال حماسه و ایثار و از شاگردان سردار شهید حسین ایرلو در این مراسم گفت:من افتخار داشتم از سال ۶۱ تا زمان شهادت شهید ایرلو در رکاب وی بودم و با او زندگی کردم،می دانید زندگی کردن با یک نفر در جنگ و در آن شرایط سخت سبب می گردد تا افراد به خوبی یکدیگر را بشناسند.

وی سپس ضمن بیان انتقاد از سازندگان کلیپ تلویزیونی سردار شهید ایرلو ادامه داد:عزیزانی که این کلیپ را ساختند گمان کردند حسین برای مردم غریبه بود،خیر،اگر حسین ایرلو برای مردم قرچک و مردم دیار خودش غریبه بود برای ما شناخته شده بود،ما حسین ایرلو را شناختیم و از روی این شناخت به شناخت خود رسیدیم.

بنی هاشم گفت:حسین یک سرباز نبود،وی سردار شجاع جنگ بود،جوانان قرچک حسین را بشناسند،به شهید ایرلو افتخار کنند،وی پوریای ولی قرچک بود،مگر پوریای ولی چیزی جز رشادت،شجاعت و کمک به دیگران داشت که همه این صفات در حسین ایرلو مجتمع بود.

شاگرد سردار شهید ایرلو اظهار داشت:شما مردم ورامین و قرچک یک الگوی مجسم دارید که می تواند یک عمر جوانان این منطقه و بلکه جوانان سراسر ایران را تغذیه نماید،امیدوارم بعد از این مراسم دیگر حسین برای همه شناخته شده باشد،پایگاه های مقاومت خود را به نام این شهید مزین کنید،نام شهید ایرلو را روی تیم های ورزشی خود بگذارید و قدر این سردار رشید شهر خود را بدانید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.