خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمد انصاری

وصیت نامه شهید محمد انصاری

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه ی شهید محمد انصاری

فرزند حسن دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان شماره شناسنامه ۱ تاریخ تولد ۱۳۳۹

ام حسبتم ان تدخلوا الجنه و لما یعلم الله الذین جاهدوا منکم و یعلم الصابرین

( سوره ی آل عمران آیه  ۱۴۱ )

فکر می کنید به بهشت داخل خواهید شد بدون آنکه خدا امتحان کند و آنان که جهاد در راه دین کرده اند : آنها که در سختیها صبر و مقاومت کنند مقاومتشانرا بر عالمی معلوم گردد .

به خدا که تمامی خلقت از آن اوست سخن را آغاز می نمایم :

درورد به رهبر مستضعفان جهان پیر جماران حضرت آیه الله عظمی الامام روح ا… الموسوی خمینی ( که تمامی …. فدای لحظه لحظه عمرش باد ) و درود به تمامی شهیدان گلگون کفن ( که همچون شمع خود سوختند تا من تا …. راه دیگران شوند ) و درود به معلولین ( این شهدای زنده و این سندهای عینی امریکا و ابر جنایتکاران شرق و غرب ) و درود به یاران همیشه در سنگر خمینی بت شکن و سلام :

سلامی که از قلب عاشق به خدا یک شیفته الله که هر آن برای رسیدن به خدایش لحظه شماری میکند )

خیزد و آنان راه خویش یافته اند و قدم در آن نهاده اند .

و لحظه های با ارش و پر عظمت است . امشب همچون عاشورای حسینی است که می بایست راه خویش را انتخاب کرد پا به صف یاران حسین پیوست و با او را تنها گذاشت و میدان را برای یزید بان بازگذاشت نه هرگز من اینکار خواهم کرد .

کسی که آه شادیهای زندگی را و آسایش و راحتی را رها کرده اینک در این که زمان امتحان است قدم عقب بگذارد به گونه ای که کسی که در مادر و برادر و بستگانش را ترک نمود این زمان پایش بغلزد و نتواند تصمیم بگیرد و چگونه می شود کسی همسرش ، زندگیش ، یاورش را تنها گذاشته و او را به خدا سپرده هم اکنون در این راه بوده که اسلام به زبان آورده است.

نماز به خون دارد به عقب برگردد و دعوت دارد و ان هم در زیر رگبار و گلوله دشمن پس خدایا یاریم کن تا امشب در صحنه کارزار حضار شوم و همچون یاران اباعبدالله الحسین (ع) به شهادت این فوز عظیم الهی نائل گردم و لیاقت و توفیق این را پیدا کنم که به ملکوت اعلا برسم و بیکباره یا از عالم حال به فردا برسم پرودرگارا توفیق ان ده که بتوانم توبه کنم و نیز سعاد بخشش ترا داشته باشم بتوانم در صف عامه انت قرار گیرم بارالها عالمم کن ، عالمم کن ، عالمم کن تا به معرفتم علم و تمامی اعضاء و جرارحم تو باد و به راه تو رود و حال که اماده گذشته ام که به جبهه بروم و به جهاد برخیزم و با اغوش باز پذیرا هستم و رضایم به رضای خدا .

و این سخنی با عزیزانم دارد :

پدر مهربانم :

چه سختی هایی که برایم متحمل نشدی روزها در افتاب گرم و سوزان عرق ریختی تا بتوانی را بثمر رسانی ، رنجها بردی تا من در کمال ارامش ورا … بسر برم ، اکنون زمان خداحافظی و وداع است من دیدار خدا     می روم و از تو می خواهم برایم طلب عفو و بخشش نمائی باشد که خدا از تقصیراتم درگذرد .

مادر مهربانم :

تو نیز در تربیت من نقش بسزایی داشتی چه شبها که نخوابیدی و چه رنجها که نبردی تا توانستی مرا بزرگ کنی و باز هم من قدرت را ندانشتم که بهشت زیر پایت هست ندانستم از خدا برایم طلب بخشش کن از حضرت زهرا به بخواه که رفاعت مرا نزد خدا بنماید و تو همسر عزیرم تو را نیز سراسر یک سال زندگیمان آزار داده ام چه شبها که ترا تنها گذاشتم چه ساعتنها که در فکر تو نبودم اما تو دم بر نیاوردی و …. می دانم که بعد از خدا تمامی امیدت به من می باشد . اما ایناترا به خدا سپردم و نیز تو امیدت به م نباشد که او تو را یاری خواهد کرد اما اینبار خدا مرا خوانده است و من اگر توفیق را داشته با من سوی او می روم می دانم که در غم دوری من رنج خواهی برد و عذاب خواهی کشید اما چون من بخاطر خدا قدم در این راه نهاده ام تو نیز در فراقم عبر داشته باش و قدم در راه شهدا که همان راه بت شکن خمینی قهرمان است بگذار تا هم خدا خشنود گردد و هم من سعی کن همچون زینب تحمل سختی ها داشه و پیام خون مرا به همه برسانی بگوئی که من بدنبال پیام رهبرم ، قائدم ، سرورم بپا خواستم تا او را یاری کنم و مستضعفین جهان از بند مستکبران رها سازم

برادرم  :

امیدوارم از من ناراحتی نداشته باشی به تو توصیه می کنم همیشه طرفدار این انقلاب اسلامی و امام باشی و با کمکال قدرت از آن دفاع نمائی و تو پیرو مقام راستین برای او باش و پیروی که دستورات را …. ناراحتی چون و چرا و اجرا می کند .

خواهرم :

و شما دوستان و آشنایان من نتوانستم آنچه را که وظیفه داشتم در حق شما به اجرا در آورم و … وهم شما به بزرگی و عزت مرا ببخشد و عفوم کنید . و اخر پولی را که از من باقی مانده است بعد از اینکه خود پول و اگر به کسی بدهکار بوده ام بدهکاریم را دادید همه را به حساب جبهه های جنگ …. باشد که کمکی به مردم محروم مناطق جنگی بنمایم و نیز اندکی که بیاد دارم حدود یکماه روزه بدهکارم که برایم بگیرید و باقی را از خدا می خواهم که ببخشاید و در نهایت مطیع ولی امر ولایت فقیه که همان رهبر انقلاب اسلامی امام است با شهدا تا انقلاب ضربه نخورد

خدا به همه ی شما عبر و عزت عطا بفرماید

محمد انصاری

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.