خانه » اخبار و رویدادها » روایت داستانی زندگی یک تخریب‌چی شهید منتشر می‌شود

روایت داستانی زندگی یک تخریب‌چی شهید منتشر می‌شود

زندگینامه شهید «حسین ایرلو» از شهدای تخریب لشکر المهدی (عج) استان فارس در موسسه رسول آفتاب تالیف می‌شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس رحیم مخدومی، مدیر موسسه «رسول آفتاب» درباره تازه‌ترین اثر این موسسه گفت:زندگینامه شهید «حسین ایرلو» از تخریب‌چیان دوره دفاع مقدس در دست انتشار داریم.

وی اضافه کرد: شهید «حسین ایرلو» از شهدای تخریب لشکر المهدی (عج) استان فارس است که در نظر داریم در مهر سال جاری و به مناسبت هفته دفاع مقدس، کنگره‌ای را با نام این شهید در شهرستان ورامین برگزار کنیم.

مخدومی ادامه داد: در مؤسسه «رسول آفتاب» جمعی از نویسندگان به نگارش زندگینامه شهید ایرلو می‌پردازند که پس از اتمام نگارش، تا پایان تابستان سال جاری از سوی این مؤسسه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

محدومی ادامه داد: شهید ایرلو اهل فارس نبود اما به دلیل اینکه در اوایل جنگ هنوز تقسیم‌بندی بین لشکر و تیپ‌ها صورت نگرفته بود و به خاطر محبوبیتی که در بین رزمندگان استان فارس داشت به او اجازه نمی‌دهند که به رزمندگان تهرانی بپیوندد و در همان لشکر به عنوان فرمانده گردان تخریب خدمت می‌کند تا به شهادت می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهید «حسین ایرلو» برادر شهید هم محسوب می‌شود یعنی برادر کوچکتر او قبل از شهادتش به درجه شهادت نائل آمده است، افزود: کتاب زندگینامه شهید «حسین ایرلو» به روایت دوران کودکی تا شهادت این شهید می‌پردازد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.