خانه » اخبار و رویدادها » عرب عامری : آمادگی مدارس ورامین برای برپایی نظام آموزشی جدید

عرب عامری : آمادگی مدارس ورامین برای برپایی نظام آموزشی جدید

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس ، مجتبی عرب عامری مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: تابستان برای مدیران مدارس فرصتی مناسب برای ارزیابی فعالیت‌های سال تحصیلی گذشته و برنامه‌ریزی برای سال آینده می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین ادامه داد: شاخص کارهای فرهنگی‌ها امتحانات خرداد ماه است که این شاخص در ورامین طبق نظر اداره کل دارای رشد تحصیلی ۱/۱۱ درصد در تمام پایه‌های تحصیلی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این رشد به صورت تصادفی یا اتفاقی رخ نداده است بلکه ماحصل تلاش تمام مدیران وهمکاران خوب فرهنگی است و نتیجه تلاش یک کار تیمی در مجموعه آموزش و پرورش ورامین می‌باشد.

عرب عامری ادامه داد: در حال آماده شدن برای برنامه‌های نظام آموزشی ۳-۳-۶ هستیم البته مراحل اولیه این ساختار از چند ماه قبل کلید خورده است امروز به لطف خداوند و حمایت‌های مدیرکل محترم و فرمانداری ‌هیچ گونه مشکلی دراجرای طرح ۳-۳-۶ نداریم.

وی گفت: بیش از  ۹۰ درصد مدارس ابتدایی ما در اجرای نظام آموزشی ۳-۳-۶ مشکلی نداشته است و۱۰ درصد باقی مانده مربوط به اقدامات جزئی مانند رنگ آمیزی کلاس‌ها بوده که این نیز برطرف می‌شود.

عرب عامری عنوان کرد: ۴۰ کلاس تا اول مهر توسط خیرین محترم مدرسه‌ساز در ارتباط با برنامه‌های ۳-۳-۶ آماده تحویل می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین یادآور شد: طی بازدیدی که از کلاس‌های ضمن خدمت داشتم کلاس‌های دوره پایه ششم و دوم ابتدایی به اتمام رسیده است و سایر کلاس‌های ضمن خدمت هم در حال انجام است و محتویات پایه دوم و ششم چون تغییر کرده است باید آموزگاران آن هم آموزش ببیند و این آموزش را نیز انجام داده‌ایم.

وی افزود: برای معلمان پایه دوم و ششم ۴۲ هزار و ۳۶ ساعت کلاس ضمن خدمت برگزار کردیم برای پایه‌های دیگر هم برگزار شده است به طور مثال پایه پنجم ۷ هزار و ۵۰۰ ساعت و ۴ هزار و ۸۰۰ ساعت قرآن نیز برگزار شده است.

عرب عامری اظهار داشت: برای نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ به سه موضوع، فضا، نیروی انسانی و آموزش نیاز داریم و مادر همه موارد آمادگی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین تصریح کرد: باهمکاری سپاه ناحیه ورامین طرح هجرت سه درحال انجام است و در زمینه کلاس قرآن، ورزش و موارد مشابه آن در پایگاه‌های تابستانی هم در حال اجرا است و یکی دیگر از برنامه‌های مهم در تابستان ۹۱برگزاری ضیافت افطاری برای بیش از ۱۲ هزار فرهنگی بود که به خوبی برگزار شد و افتخار این را داشتیم که میزبان فرهنگیان گرامی در ماه مبارک رمضان باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.