خانه » اخبار و رویدادها » حضور مردم در روز قدس تقویت‌کننده جریان بیداری اسلامی است

حضور مردم در روز قدس تقویت‌کننده جریان بیداری اسلامی است

mansori

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس، محسن منصوری عنوان کرد: این روز یادگار پرارزش و ماندنی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) است.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: البته بعد از ایشان نیز مقام معظم رهبری تأکیدات ویژه‌ای در ارتباط با گرامیداشت این روز و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس داشتند.

با حضور در راهپیمایی روز قدس پیچ تاریخی را رد می‌کنیم

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم و قطعا یکی از عوامل موفقیت و عبور از این برهه تاریخی حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی و حمایت از کشورهای اسلامی و مستضعف است.

منصوری با توجه به اهمیت قدس بیان داشت: مسئله قدس و فلسطین برای ما یک مسئله بین‌المللی، فراگیر و پراهمیت است. مردم ایران نیز به‌عنوان پرچم‌دار عدالت‌خواهی و آزادگی به دفاع از مظلومان در برابر استکبارهای جهانی می‌پردازند تا دین خودشان را به اسلام ادا کرده باشند.

امروزه نگاه‌ها متوجه کشور ایران است

فرماندار شهرستان ورامین در ارتباط با اهمیت روز قدس امسال اظهار داشت: امسال نیز این برنامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که شرایط کنونی دنیا به سمتی پیش رفته که همه نگاه‌ها متوجه ایران است و با توجه به بیداری اسلامی که در سطح منطقه جاری و ساری است، اهمیت روز قدس را افزون می‌کند.

وی در ادامه تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در روز قدس تقویت‌کننده جریان بیداری اسلامی کشورهای منطقه است. امسال نیز از مردم درخواست می‌کنیم تا نظیر سال‌های گذشته حضور باشکوه و چشمگیری داشته باشند و مسئولان هم در کنار مردم در این راهپیمایی شرکت کنند.

اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها اهمیت روز قدس را دو چندان کرده است

منصوری با اشاره به اهمیت‌های روز قدس امسال تصریح کرد: یکی از اهمیت‌های روز قدس آن است که با توجه به نزدیک بودن اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها می‌‌توانیم نگاه‌های آنها را به خودمان جلب کنیم.

فرماندار شهرستان ورامین در تشریح اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران یادآور شد: در این اجلاس حدود ۱۲۰ کشور جهان حضور پیدا کرده و بیش از یک‌هزار خبرنگار این مراسم را پوشش می‌دهند و تمام دستگاه‌های دولتی نیز آماده خدمت‌رسانی به این اجلاس هستند تا این برنامه به نحو احسن انجام شود.

اعلام آمادگی اکثر کشورها برای حضور در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها

وی در ادامه افزود: اکثر کشورها اعلام آمادگی کرده‌اند تا در سطح رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و یا وزیر در این جلاس شرکت کنند. بدون شک می‌توان گفت که این اجلاس پیامدها و تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم زیادی را بر ایران می‌گذارد چرا که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در کشور است و بخشی از تحولات منطقه ما به چگونگی برگزاری این اجلاس وابسته است.

منصوری در ادامه بار دیگر تأکید کرد: دشمن تمرکز خود را برای شکستن سد مقاومت ملت‌های منطقه قرار داده است. سد راه جامعه استکبار کشورهایی مانند ایران، سوریه، بحرین و لبنان هستند. دشمن در فتنه ۸۸ تمام توان خود را برای شکستن سد ایران به نمایش گذاشت، ولی مشاهده کردید که چگونه شکست خورد.

شکست ایران در فتنه ۸۸ باعث عقب‌نشینی کشورهای منطقه می‌شد

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: اگر خدایی نکرده ایران در فتنه ۸۸ شکست می‌خورد، جریان‌های بیداری اسلامی به این صورت در منطقه شکل نمی‌گرفت و به‌طور حتم کشورها عقب‌نشینی می‌کردند و ممکن بود توفیقات استکبار در این زمینه پررنگ شود.

وی با اشاره به مسائل اخیر کشور سوریه گفت: موضوع سوریه برای آمریکا و متحدانش به یک قضیه کاملا حیثیتی تبدیل شده است. آمریکا در تمام پروژه‌های نظامی و غیرنظامی خود در منطقه ناموفق بوده و شکست خورده است و اکنون تمام قوای خود را در مورد سوریه به‌کار بسته است.

شکست آمریکا در سوریه قابل پیش‌بینی است

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: معادلاتی که در سوریه در حال رقم خوردن است، معادلات طبیعی نیست و کشورهای مستکبر برای این موضوع ما‌ه‌ها وقت گذاشته‌اند و در حال برنامه‌ریزی هستند، ولی مطمئن باشید در پروژه سوریه نیز شکست می‌خورند چرا که جبهه مقاومت و بیداری اسلامی کشورها به‌طوری است که شکست آمریکا در سوریه کاملا واضح است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.