خانه » اخبار و رویدادها » تناقض گویی در سخنان نماینده شهرستان پسندیده نیست

تناقض گویی در سخنان نماینده شهرستان پسندیده نیست

از همان ابتدا برای ورود به بحث انتصاب ریاست جدید آموزش و پرورش حجت ها داشتم که باید به گونه ای خبر ها را به مردم گفت تا خودشان سره را از ناسره تشخیص دهند.

اما تا امروز راست و تناقض هایی که هر روز به گوشم می رسد و بالا و پایین های حرف های عده ای که زائیده شرایط است نه از سر تکلیف مجدد مجابم کرد تا تحلیلی سطحی بر دو مصاحبه داشته باشم تا مصداقی کوچک از دست و پا زدن های موجود برخی ها را خدمت شما بیان کنم.

چندی پیش و در اولین روزهای انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک سایت اسوه مصاحبه ای با نماینده شهرستان انجام داده و نماینده با بیان این جملات اظهار داشته که جایگزینی برای ریاست آموزش و پرورش قرچک نداشته است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین و پیشوا گفت: من گفتم جایگزینی برای مدیر قبلی ندارم.

به نقل از سایت اسوه: “نماینده مردم شهرستان های ورامین و پیشوا تصریح کرد: البته من گفتم جایگزینی برای مدیر قبلی ندارم، هرکه را بیاورید می پذیرم،۳۰۰ تا مدیر دارید یک نفر را بگذارید که ظاهرا امروز صبح این کار را انجام دادند.”

امیدوارم فردا صبح کسی بر این خبر تکذیبیه ای ندهد و از آنجایی که به صدق نیت مسؤول سایت اسوه آگاهم این خبر قابل تایید است.

آقای نماینده شما در انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک چه نقشی داشته اید: خیلی نقش داشتم!

حالا مصاحبه جدید نماینده شهرستان را در سایت وقت اضافه ببینید که ایشان چطور می شود چندین جلسه بگذارد، رایزنی هایش را به قولش خودش با این و آن انجام دهد و حتی شخص مدیر فعلی را به عنوان گزینه خود مطرح کند و با مخالفت های فرماندار مواجه شود و به قول خودشان استقامت هم بکند و بعد بیاید و مصاحبه کند که بنده گفته ام جایگزینی برای مدیر قبلی ندارم؟؟؟؟!!

بهتر است شما خودتان قضاوت کنید که مصداق تناقض و راستی کدام است؟

به نقل از سایت وقت اضافه:

(نماینده شهرستان گفت:) “بعد از انتخابات من با وزیر آموزش و پرورش و معاونان  صحبت کردم و گفتم وجود ایشان (رئیس قبلی آموزش و پرورش قرچک) توهین به مردم قرچک است و ایشان صلاحیت ریاست را ندارند .

بنده کولیوند را پیشنهاد کردم مدیر کل محترم ایشان را خواست و با ایشان صحبت کرد و به من گفت : نیروی خوبی است . استعلامش را خودم انجام میدهم و همه ی استعلام ها پاسخ مثبت گرفت و قرار شد ایشان منصوب شود.

نماینده مردم ورامین گفت : طبق قانون باید مدیر کل باید فرماندار را در جریان این انتصاب قرار دهد ، یعنی باید با ایشان هماهنگ میکرد اما هماهنگ کردن به معنی اجازه گرفتن و یا به معنای عزل و نصب نیست ، فرماندار در جایگاهی نیست که رئیس ادارات را عزل یا نصب نماید . آقای فرماندار بدون این که کولیوند را ببیند از همان اول گفت من با ایشان مخالفم، نهایتا من فرصتی را فراهم کردم تا ایشان را ببیند باز هم پس از دیدار ایشان گفت مخالفم .

سخنگوی کمسیون امنیت ملی در ادامه گفت : من در دفتر فرماندار حضور پیدا کردم و با فرماندار بر سر ۵ موضوع صحبت کردیم که یکی از آن ها همین موضوع بود من ویژگی های مثبت آقای کولیوند را برایشان ذکر کردم . بعضی آقایان طوری واکنش نشان میدهند که انگار یک معلم با دو سال سابقه رئیس شده است ، و جالب تر این که این آقا از دیدگاه سیاسی هم طرفدار من نیست زیرا اگر بود آقایان وی را رئیس مجتمع آموزش نمیکردند ، بنده به آقای فرماندار گفتم ایشان چه مشکلی دارد ؟ گفت تیپ و قیافه اش به درد ریاست نمیخورد ! “

بگذریم از این که چقدر در این مصاحبه هم می شود موارد راست و تناقض را مجزا کرد اما با در نظر گرفتن همین حرف ها و این دو مصاحبه انسان نمی داند چطور می شود به حرف های کسی که دو مصاحبه اخیرش حاوی حرف های متناقض است اعتماد کرد. واقعا اگر شما گزینه ای نداشتید پس مصاحبه جدید شما چیست و اگر این همه در حیطه غیر تخصصی خود جلسه گذاشته اید و رایزنی کرده اید و گزینه معرفی کرده اید، چرا در آن مصاحبه مدعی شدید که گزینه ای ندارید؟؟!!

قانون در خصوص نصب رؤسا و مسؤولین ادارات شهرستان مسؤولیت را به چه کسی داده است؟

اما در مورد ادعایی که برخواسته از عدم اطلاع کافی شماست و در خصوص انتصاب رؤسای ادارات شهرستان باید عرض کنم طبق ماده ۱۰ شرح وظایف استانداران و فرمانداران مصوب شورایعالی اداری سال ۷۷ چنانچه بین فرماندار و مدیرکل یا بالاترین مقام دستگاه اجرایی استان در خصوص نصب رؤسا و مسؤولین ادارات شهرستان اختلاف نظر وجود داشته باشد، بمنظور حل اختلاف، هیأتی مرکب از استاندار بعنوان نماینده رئیس جمهور، مدیر کل و یا رئیس سازمان ذیربط و فرماندار شهرستان مربوطه تشکیل و اتخاذ تصمیم خواهند نمود.

این بدان معنی است که نمی توان گفت عزل و نصب های رؤسای ادارات به فرماندار مربوط نمی شود.

سؤال دیگری که اینجا مطرح می شود این است که با توجه به ماده قانونی فوق جایگاه نماینده در این انتصابات کجاست؟ که اگر به قول ایشان فرماندار در این انتصابات جایگاهی ندارد به طریق اولا خود ایشان نیز در ورود به این عرصه اختیار و تکلیفی نداشته و حتی در قانون نیز به حضور نماینده در این امر اشاره ای نشده است.

توهین به امام جمعه و فعالین سیاسی و فرهنگی دون شأن نماینده است.

این تازه یک نکته از چند نکته این مصاحبه است که اگر بخواهیم می شود به موارد دیگری چون انتصاب اعضای حضور یافته در دفتر امام جمعه قرچک که از فعالین فرهنگی سیاسی شهرستان هستند به گروهی از شکست خوردگان انتخابات و یا جهت دادن صحبت های امام جمعه قرچک به مباحث انتخاباتی و یا فرار از توضیح نحوه انتخاب شدن ریاست فعلی آموزش و پرورش قرچک و مواردی از این نوع اشاره کرد.

توصیه قبلی ما به این نوع رفتار هنوز هم به این دوستان باقی است که به جای ورود به عرصه های غیر تخصصی بهتر است به انجام تکالیف بر زمین مانده خود بپردازند تا مجبور به تناقض گویی و تشویش اذهان عمومی نشوند.

۴ نظر

  1. چند خط خطاب به مسئولین شهرستان ورامین
    http://solokeasheghi.blogfa.com/

  2. چقدر دروغگوانداینا
    ممنون از روشنگریهاتون
    لطفا این قضیه مصوبه جدیدشورای شهر برای تخصیص بودجه به دفاترآقایون روپیگیری کنید ومستند بذارید روی سایتتون…

  3. سلام بر شما
    این اطلاع رسانی ها بسیار عالیست .
    ای مردم هشیار باشیید از کسی حمایت نکنین که در روز قیامت مجبور باشین در گناهان این افراد شریک باشید .
    اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین

  4. اقایی که به اختلافات دامن میزنی . اکر همین شما و کلا رسانه و مدیران شهرستان با نماینده یک دل باشید و با هم اختلاف نداشته باشید وضعیت شهرستانمون بخدا این نمیشد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.