خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه قرچک: انتصابات در ادارات بر محور قانون و منطق باشد

امام جمعه قرچک: انتصابات در ادارات بر محور قانون و منطق باشد

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: انتخابی در این منطقه رخ داده است که در صورت بروز هرگونه مشکل باید سازمان مربوطه پاسخگو باشد که امیدواریم در برهه‌های مختلف زمانی محوریت قانون و منطق بر دیگر اصول ارجحیت داشته باشد.

وی افزود: ما از کسی حمایت و انتقاد نمی‌کنیم بلکه آن را به مسئولان مربوطه واگذار می‌کنیم تا در صورت بروز اشتباه به آن رسیدگی نمایند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: آموزش و پرورش دارای جایگاه مؤثری در جامعه است و اگر هم در زمان حال اتفاقی افتاده است باید برای حفظ منافع اسلام و مردم از آن حمایت کرد تا هر چه زودتر این بحران حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خود و همه نمازگزاران را به تقوای الهی سفارش می‌کنم تقوایی که مایه عزت و نزدیک شدن به خداست که با دوری از آن نعمت‌ها از ما سلب خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: این ایام، ایام شناخت خدا و نزدیک شدن به حقیقت الهی است و اگر تبلیغات سوء بر علیه قرآن و پیامبر از میان برود سعادت و خوشبختی نصیب همه بشریت خواهد شد.

وی افزود: دنیا از ارزش الهی قرآن بی‌خبر است و اگر جوامع بشری به این مهم دست یابند تأثیرات آیه‌های الهی در هر نژاد یا کشوری اعم از سیاه، سفید، سرخ با ظهور علم و حقیقت عظمت آن شناخته خواهد شد و بشر به آنچه که در خور آفرینش است دست خواهد یافت.

امام جمعه قرچک سپس به ایام شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: ایشان مصلحت دین و مصلحت مردم را به عنوان اصول اساسی حکومت معرفی نموده که اگر به آن پایبند باشیم می‌توانیم به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

وی افزود: اگر در این عالم به مظاهر دنیوی بیندیشیم یعنی از مرگ غافل بوده‌ایم و باید برای آخرت خود با استعانت از خدای متعال توشه‌ای ذخیره کنیم.

یک نظر

  1. آقای نقوی به فکرمصلحت مردم که نیستی حداقل به فکرمصلحت دین خودت باش
    این تقوایی که امام جمعه گفتند چیزخوبیه اگه….

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.