خانه » اخبار و رویدادها » تکذیبیه/ امام جمعه قرچک هیچگاه با انتصابات اینچنینی موافق نبوده است

تکذیبیه/ امام جمعه قرچک هیچگاه با انتصابات اینچنینی موافق نبوده است

به گزارش ورامین سیتی ، سایت خبری ورامین نیوز نوشت : پس از درج خبری مشهون از بی تقوایی در یکی از سایت های خبری با عنوان ” الخیر ما فی الوقع” که با بهره برداری گزینشی از سخنان حضرت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک در جمع معترضین انتصابات گزینشی سعی بر جلوه حقیقت به نحوی دیگر داشت، لحظاتی پیش تکذیبیه ای از دفتر امام جمعه محترم شهر قرچک برای رسانه مذکور و دیگر رسانه ارسال گردید که نص صریح آن نشان دهنده عمق بد کرداری سایت مذکور در تحریف سخنان حجت الاسلام اسماعیلی می باشد.

این سایت به جهت تنویر افکار عمومی و مشخص نمودن عمق بی توجهی و بد رفتاری برخی رسانه های فرمایشی اقدام به انتشار خبر و تکذیبیه آن نموده است که متن آن به شرح زیر است:

 +++++

 متن خبر سایت وق-فه:

 « الخیرُ فی ما وقع »

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک در جمع چند نفر از اعضای جریان شکست خورده انتخابات مجلس نهم که در دفتر امام جمعه حضور پیدا کرده بودند گفت: ما اصلاً با تغییر مدیریت کاری نداریم زیرا دخالت در کار قوا ست. ما نمی خواهیم از مدیر قبلی حمایت کنیم و خواهان حفظ احترام و حرمت مدیر جدید هستیم .

فرهنگ و متولیان فرهنگ جامعه اهمیت زیاد دارند و پیشینه انقلابیون را که بررسی  کنیم از آموزش و پرورش هستند و این نشان دهنده اهمیت آن است . اینجانب بعنوان نماینده حکومت و مقام معظم رهبری نقش ایجاد وحدت و همدلی دارم نه ایجاد تفرقه و جدایی . ایشان هم چنین خواستار وحدت نیروهای ارزشی و اصولگرا در شهر قرچک شدند . و اظهار داشت : الخیرُ فی ما وقع

+++++

 

متن تکذیبیه رسمی دفتر امام جمعه قرچک:

بسمه تعالی

مدیریت محترم سایت *****/

  سلام علیکم؛

   احتراما به استحضار می رساند با توجه به انتشار خبری در آن سایت با عنوان “الخیر ما فی الوقع” بر اساس قوانین مقرر مقتضی است در پاسخ به مطلب منتشره موارد ذیل درج گردد:

     پیرامون مطلب منتشره که عنوان داشته چند نفر از اعضای جریان شکست خورده انتخابات در دفتر امام جمعه حاضر شده اند لازم است به اطلاع برساند جمع حاضر مجموعه ای از شخصیتهای علمی، فرهنگی، ارزشی و نخبگان شهر قرچک با دیدگاه های مختلف سیاسی بوده اند که با بیان مطالبی نسبت به روند انتصاب رییس جدید آموزش و پرورش قرچک معترض بوده اند.

    امام جمعه قرچک در سخنان خود ضمن بیان مطالب مبسوطی نسبت به روند انتصاب از سازمان آموزش و پرورش استان تهران اعتراض داشته و هیچگاه با این انتصاب با این ترتیب موافق نبوده است.

 مجددا در پایان تاکید می گردد با رعایت اصل امانت و صداقت در رعایت انتشار مطالب دقت داشته و موجبات تحریک دیگران را فراهم ننمایید./

 دفتر امام جمعه قرچک

 (م/۲۷۸) / ۱۹-۰۵-۹۱

 +++++

۲ نظر

  1. سلام برید توسایت وقت اضافه توهین جدید آقایون به دفتر امام جمعه قرچک روببینید که از روی بی اعتمادی به ایشان چه درخواستی داشتند؟
    کسی نیست بهشون بگه این همه توهین یاحرفهایی که توسایتتون میگذارید تاحالا براکدوماش “سند” گذاشتید؟؟؟
    این دفعه مثل دفعه های قبلی نیست که راحت خرابکاری کنندوکسی نفهمه
    سراین خرابکاری انشالله رسوا میشوند…

  2. سلام
    من نمی دونم چرا این قدر دعوا می کنید
    یه رابطه دو دو تا چهارتاست دیگه!
    عضو شورای شهر قرچک برای نماینده فعلی در انتخابات کار کرد حالا هم داماد اون عضو رو اقای نماینده با فشارهایی که بر مدیران اموزش و پرورش اورده گذاشتش رییس اموزش و پرورش قرچک
    کاملا طبیعیه!
    اعتراضی هست؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.