خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه قرچک:عامه مردم از این نحوه انتصابات ناراحتند

امام جمعه قرچک:عامه مردم از این نحوه انتصابات ناراحتند

امام جمعه قرچک

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از ورامین نیوز امام جمعه شهر قرچک گفت: حرکت و تصمیم غیر منطقی و بر خلاف ملاکهای ارزشی سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران باعث تضعیف جایگاه رفیع این سازمان و نادیده گرفتن شخصیتهای بزرگ فرهنگی قرچک می شود.

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهر قرچک پس از استماع صحبتها و اعتراضات فرهنگیان و بسیجیان قرچک که به سبب اعتراض به برخی انتصابات شهرستان در دفتر ایشان گردآمده بودند گفت: بنده با اکثریت صحبتهای مطرح شده موافقم، ما نمیخواهیم بگوییم حرکتها چگونه است اما یک زمینه سازی های نامناسبی در آن مشاهده می شود. انتظار و توقعی که بنده از فعالان خطه ۱۵ خرداد دارم تلاش برای حفظ وحدت و حرکت به سوی جلو است.

امام جمعه شهر قرچک ادامه داد: پیرامون انتصابات آموزش و پرورش شهر قرچک بارها و به دور از لفافه به سازمان اعلام کرده بودیم که انتخاب و انتصاب روشی صحیح داشته باشد، ما از آقای معاف و یا فرد دیگری حمایت نمیکنیم و حق انتخاب با خود سازمان است اما مدیران ارشد یک مجموعه نباید هر چه گفته میشود بگویند چشم، باید فضای شهرستان را بسنجند وسپس تصمیم گیری کنند.

اسماعیلی با ادامه رهنمودهای خود به فرهنگیان و مردم معترض شهر قرچک گفت: عامه مردم از این نحوه انتصابات ناراحتند و ملاکهای لازم و کافی برای انتصابات در آموزش و پرورش شهر قرچک رعایت نشده است و این رفتارها حق مردم محروم بخش قرچک نیست. امروز که دشمن با هدف قرار دادن آموزش و پرورش و با برنامه ریزی های پیچیده قصد صدمه فرهنگی به تربیت کشور دارد تصمیم سازان باید خیلی دقیق عمل کند تا مبادا اشتباهی صورت نگیرد.

ایشان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و دوری از ستایش افراد گفت: بنده مطمئن هستم تمامی شما عزیزان به رفتن و آمدن فرد خاص معترض نبوده و به رویه های نا عادلانه و دون شان مردم عزیز قرچک معترض هستید و این نشانه رشد فکری شما عزیزان است، از فردگرایی دوری جستن و به دنبال پیشرفت قرچک بودن مورد ستایش است و امید داریم  حرکات و تصمیم سازی های این چنینی برای آخرین بار در قرچک رخ بدهد.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه ضمن نکوهش دخالت های قوا در تصمیمات یکدیگر گفت: ما هیچگاه اهل دخالت در حیطه قوا نیستیم، وظیفه ما حفظ اتحاد است، دوست داریم کسی بیاید که حرف و حدیث پشت سرش نباشد. آموزش و پرورش نباید زیر بار فشارها برود، رفتارهایی از این دست بی توجهی و توهین به شخصیت والای فرهنگیان است. آموزش و پرورش باید در برخی تصمیماتش تجدید نظر کند، ما برای آبروی آقای کولیوند نگرانیم و دوست نداریم به ایشان توهینی صورت بگیرد و به همه گفته ایم هیچ احدی حق جسارت به جناب آقای کولیوند ندارد.

ایشان در پایان تاکید کرد: کسانی که عامل تفرقه و تضعیف ارزشهای انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خطه شهید پرور و حامی ولایت ورامین و قرچک میشوند مرتکب گناه نابخشودنی هستند. اگر تغییراتی بر خلاف مصالح و رویه های عمومی جامعه باشد و بر آنها اصرار بورزند مردم وارد صحنه می شوند و افکار عمومی پذیرای چنین رفتارهایی نیست. حرکت و تصمیم غیر منطقی و بر خلاف ملاکهای ارزشی سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران باعث تضعیف جایگاه رفیع این سازمان و نادیده گرفتن شخصیتهای بزرگ فرهنگی قرچک میشود.

این نشست اعتراضی با حضور محسن کهزادی، قاسم باهو و نایب مرادی از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک و جمع کثیری از فرهنگیان و بسیجیان قرچک در دفتر امام جمعه شهر قرچک برگزار شد.

مراسم معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک ظهر یکشنبه با حضور معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در محل سالن همایشهای ثقلین آموزش و پرورش قرچک برگزار شد و “هوشنگ کولیوند” به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهر قرچک معرفی شد.

یک نظر

  1. مردم فقط میتونندرای بدهند دیگه قرارنشدمدیر یک اداره مهمی مثل اداره آموزش وپرورش قرچک روکه بعضی ها گذاشتند رومردم بخواهندیانخواهند!!!!!!
    مگه شعار ماشیفته قدرتیم نه تشنه خدمت رو نشنیده اید؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.