خانه » اخبار و رویدادها » قیاس غیر منطقی بین انتصاب فرماندار با ریاست جدید آموزش و پرورش قرچک!!!

قیاس غیر منطقی بین انتصاب فرماندار با ریاست جدید آموزش و پرورش قرچک!!!

گفت و شنود های این چند روزه و تحلیل های ارائه شده در موضوع انتصاب ریاست جدید آموزش و پرورش که بعضا آنقدر سطحی و پیش پا  افتاده جلوه می کرد که انسان گمان نمی برد که برای ارائه این تحلیل ها کسی حتی لحظه ای فکر کرده باشد، ما را بر آن داشت تا مروری سطحی به یکی از این تحلیل های به اصطلاح کارشناسانه از یکی از سایت های شهرستان بپردازیم.

ماهیت کلی تحلیل از تیتر آن به خوبی واضح بود دوست عزیزمان در وقت اضافه که از ایشان انتظار بیشتری می رفت تا تحلیل منطقی و پخته تری ارائه دهند آورده است که خواص ورامین در زمان انتصاب، با فرماندار شدن منصوری هم مخالف بودند!!

ابتدای همین کلام، انسان را به فکر وامی دارد که این چه قیاسی است که اگر عده ای که به قول ایشان خواص اند و روزی به اشتباه با انتصاب منصوری به عنوان فرماندار ورامین مخالفت می کردند امروز هم مخالفتشان در قبال انتصاب جدید اشتباه است.

حال آنکه همه به خوبی می دانیم خواص آن روز که بودند و خواص امروز چه کسانی اند!!

عزیز من مگر هر گردی گردوست و مگر نه این که مخالفت خواص با حضور منصوری در جایگاه فرماندار به سبب عدم شناخت از توانمندی های او بوده است؟

اما در انتصاب فعلی این امر دقیقا بر عکس است و حالا حرف از آن است که مجموعه اجرایی شهرستان و حتی مدیر کل آموزش و پرورش نسبت به عدم توانمندی فرد مطرح شده اشراف کامل دارند. و باز جای تعجب دارد که این چه قیاسی است بین این دو!!!

علاوه بر این ها بده بستان های سیاسی موجود -را که اهلش خوب می دانند چه بوده- ربطی به این حرف ها ندارد. عهدنامه ترکمانچایی که به آموزش و پرورش قرچک تحمیل شد زائیده دخالت شخصی در حوزه ای کاملا غیر تخصصی و غیر تکلیفی است که حاشیه هایش شده این تحلیل های سطحی و بدون استدلال منطقی.

دوست من اگر بشود از روش انتصاب که ناشی از فشارهای سیاسی بوده است گذشت اما از استدلال های سطحی که به گونه ای جامعه و اذهان عمومی را سطحی قلمداد می کند تا راهی برای برون رفت از فضای موجود بیابد را نمی توان به سادگی نادیده گرفت.

۱۶ نظر

  1. نویسنده این مطلب فردی احمق میباشد.
    بطوری که نشانه های بغض در حرف های ایشان به صراحت دیده میشود.
    من فکر میکنم ایشان از همان منبعی جدا شده است که الان با بغض درموردش حرف میزند.
    این رفتارها خیانت به کلام های امام خامنه ای در مورد درگیری های مسئولین و بیان این اختلافات درمیان مردم میباشد.

  2. تف بر شما که با این سیاسی کاریها حال انسان از شما بهم میخورد اخه مگه منصوری چه گلی به سر این شهرستان زده . هر وقت یک شخص از جناح سگ بیاد بالا شما مثل خر خوشحالید حتی اگر بی عرضه ترین آدمها باشه و اگر یک شخص ازجناح شغال بیاد بالا میشید مثل برج زهر مار حتی اگه با عرضه ترین فرد باشه قدرت چشمان شما رو کور کرد و فقط قلادتون رو بدست سیاسیون سپردید. دیگه با پیامکهای مسخره گوشیهایمان را پر نکنید که فحش مادری بیشتر نصیبتان نمی کنم.

  3. سلام جناب آقای منصوری شما هم در این قضیه مرتکب اشتباه فاحشی شده اید و بدانید که بدترین انحراف را از راه رهبری در این قضیه پیدا کرده اید. چه معنا داره که برای مردم اسمس میکنید که مثلا بین ما و نماینده درگیری پیش اومده. خب حالا انگار نقوی هم اگر واقعا در این اتصاب موثر بوده صد در صد خطا کار است ولی این دعواهایتان را مگر اقا نفرمود پشت پرده حل کنید و به سمع و نظر مردم نرسانید. خوبه از این به بعد نقوی هم برای هر خطای شما هم کم نیست یک اسمس بده بابا انقدر ذهن مردم زحمت کش را خراب نکنید همینطوری هم دارند از همین اختلاف های شما می کشند دیگه شما داغ به دلشون نگذارید. نه شما گلی به سر مردم زدید نه اقای نقوی هی از رهبری عزیز هم خرج نکنید پای امام جمعه و رهبر را هم به این دعوا های کثیفتون نکشانید. اگر شماره آقای منصوری را داشتم حتما بهشون زنگ می زدم میتونید امتحان کنید.

    • دوست عزیز اول این که این سایت به کسی و شخصیتی از شهرستان وابسته نیست.
      و دوم اینکه مگر نباید مردم از تواتر اشتباهات عمدی شخصی که دروغگویی را برای انجام وظایف خود انتخاب کرده آشنا بشوند؟

    • سلام اگر شما دلتون برای مردم میسوزه لطف کنید در همه زمینه ها به مردم اطلاع دهید. فقط هنرتون اینه که دعواهایتان را به رخ مردم بکشید که بله شما که به فلانی رای دادید دیدید گفتیم اشتباه کردید؟ آقا مردم بالاخره رای دادند. شما راست میگید با نماینده مردم هماهنگ باشید کمکش کنید. نه اینکه اون زیرآب شما را بزنه شما زیرآب اونو. شما بیایید نقاط قوت و ضعف خودتان را طبق فرمایش آقا به مردم بگید که ما اینجا این کار را کردیم اونجا کاری را نتونستیم بکنیم.تا مردم به موقع خودشون انتخاب درست را داشته باشند. نه اینکه اسمس بدید ما الان با فلان مقام جلسه گذاشتیم. الان تموم شد …. شما بیاید کمک بدید به مردم. بگید اقا هر کس مشکلی تو محلش داره بگه ما تو سایت میزنیم. و به مسئولین انعکاس می دهیم. تا ورامین ساخته بشه . تا کی باید شاهد دعواهای فرماندار و نماینده و بعضی بزرگان شهر با هم باشیم . بسه دیگه. همه هم ماشاالله داعیه پیروی از رهبری دارند. بعد شما که سنگ مردم را به سینه می زنید چرا تو جوابتون ما رو بی سواد فرض می کنید تو ۳ تا اسمس که برای من اومده نظر فرماندار منعکس شده بعد آدرس سایت را هم میدهید. این یعنی چی؟
      که سایت ما به کسی تعلق نداره؟ باشه مثلا قبول

  4. شمارش معکوس شروع میشه …
    معلوم نیست چه افراد دیگه ای رو میخواد بهشون فشار بیاره که زیردستی هاشون رو عزل کنند چه میکنه این قدرت یاد رضاخان افتادم

  5. عجب حکایتیه منتشر نکردن انتقادها. لابد این را هم رهبر فرمودند.

  6. جناب آقای فرماندارو جناب آقای نقوی لطف کنید بجای دعواهای سیاسی و به بده بستانهای سیاسی که شامل هردوی شما می شود یک سر به محله سکینه بانو بزنید ببنید مردم چطور ۲ ماهه که با خاک و خاشاک دست و پنجه نرم میکنند. البته اگرلباسهایتان مثل کل زندگی ماخاکی نشود .
    خدا وکیل آقای فرماندار و شما مسئولین همین سایت یک بار برای پروژه آب و فاضلاب به محله سکینه بانو سر زدید ببینید مردم چه زجری می کشند . البته اسم آقای نقوی رو نیاوردم چون ساعت پنج صبح ۲ بار ایشان رادر حال بازدید دیدم

    • سلام دوست عزیز
      اولا ، همه ی حرف ما برای این دخالت های بیجا است ، نماینده باید وظیفه ی اصلی اش یعنی قانونگذاری را انجام دهد که اگر این وظیفه به خوبی انجام گیرد ‏، دیگر شاهد این مشکلات از قبیل مشکل آب و فاظلاب محله سکینه بانو نخواهیم بود و آیا با این دو بازدید مشکل رفع شد .
      ثانیا ‏، حل این مسایل بر عهده فرمانداری و دیگر ادارات می باشد و تا آنجا که ما اطلاع داریم آقای فرماندار ، تقریبا از تمام روستاهای شهرستان بازدید کرده اند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته اند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرده اند و چند وقتی است که بازدید از نقاط مختلف شهر را آغاز کرده اند .
      ثالثا ، هم سامانه پیامک سایت و هم بخش ارتباط با ما آماده دریافت پیام های همشهریان است و ما هم به اندازه توانمان سعی می کنیم این پیام ها را به گوش مسؤولین برسانیم. و شما هم می توانید از این دو بخش استفاده نمایید.

  7. خداروشکرحداقل یه مسؤل حزب اللهی وکاری توورامین هست که آبروی ورامینوداره حفظ میکنه
    باباشماچرانمیخوایدقبول کنید
    عادت کردیدذلیل باشیدحالاکه یه نفر به فکرشهرستانه نمیذاره هرکسی توکارهای شهردخالت بیجابکنه سریع میچسبونیدش به مشایی یامیگید عاشق میزه
    خجالت بکشید
    این اگه بامشایی بودکه این همه کارنمیکردتاشمابه دروغ بچسبونیدبه خودتون
    آقای نقوی توکه نمیتونی اطرافیانتوکنترل کنی چطوری میخوای شهروکنترل کنی پس کارنمیکنی چوب لای چرخ نکن بذاراین بنده خداکارشوبکنه

  8. والا تو این چند روز اینقدر بخاطر یک مدیر جزء شهرستان دعوا درست شده آدم نمی تونه حرف بزنه.
    در اینکه جناب نقوی توانایی آنچنانی در مدیریت کلان شهرستان ندارند هیچ شکی نیست و نمونه اش انتصاب بی ضابطه و بدور از عقل جناب منصور با رانت ویژه ی گروهی خاص در درون دولت و سکوت و سیاست بازی همین آقای نماینده است.آن زمان بسیاری از دلسوزان اعتراض کردند و این آقای نماینده یکی به میخ زد و یکی به نعل و حالا بکشد این بچه بازی ها را.
    شهر افتاده دست یکسری آدم تازه به دوران رسیده که مانند کوزه ی خالی تا یک تکان می دهی صدای لُق لق و تکان های بی خودشان اعصاب ملت را خراب می کند.
    نه نقوی نه نوش آبادی نه منصوری و امثالهم درد مردم ندارند،درد صندلی و میز است.به والله ندارند که اگر داشتند عقب مانده ترین شهرستان استان نبودیم که بابت کوچکترین مسائل جنجال درست شود.حتی افاغنه از این شهر دارند کوچ می کنند،آقایان به خودتان آیید که چه بلایی سر مردم ما آوردید.
    حب و بغض حرف اول بین مسئولین شهر را میزند،اصلاح طلب و اصولگرا هم ندارد.
    یک عداه الکی ادعای حزب اللهی دارند.کدام حزب الله
    دلسوزان و بچه حزب اللهی ها در پستو هستند و آقایان نان اسم آنها را می خورند.
    انشاءالله بحق این ماه عزیز همگی هدایت شویم و رفقا ارشاد وگرنه بدجور چوبش را می خورند که چوب خدا صدا ندارد،بخورد دوا ندارد.
    گفتیم آنچه شرط بلاغ بود.دوستان کامنت گذار هم بخاطر این آقایان آخرت خود را نفروشند.

  9. سلام
    من نمی دونم چرا این قدر دعوا می کنید
    یه رابطه دو دو تا چهارتاست دیگه!
    عضو شورای شهر قرچک برای نماینده فعلی در انتخابات کار کرد حالا هم داماد اون عضو رو اقای نماینده با فشارهایی که بر مدیران اموزش و پرورش اورده گذاشتش رییس اموزش و پرورش قرچک
    کاملا طبیعیه!
    اعتراضی هست؟

  10. همچین میگین فرماندار ….
    خودش چجوری روی کار اومد که حالا می خواد مدینه قاضله اش کند. ادم درست حسابی تو شهر کم بود که این شد فرماندار و حالا دنبال آدم خودش تو آموزش و پرورشه

  11. سلام سلام سلام
    من چند تا مطلب دارم خوب گوش کنید. مرسی
    در مورد رییس آ.پ قرچک قابل توجه است که بدانید که حکم ایشان از طرف آقای حاج کریم مدیر کل حراست وزازت آ.پ از طرف وزیر ابلاغ گردیده است و آ.پ ارگانی مجزا و فارغ از هر گونه اتهامی است که می گویند مدیر کل ضعیف عمل کرده. ایشان قابل توجه است بدانید چندین سال منتخب ادارات بوده و حکم مدیر کل و وزیر را امضا کرده و اگر می گویید مدیر کل ضعیف عمل کرده پس وزیر رییس جمهور ضعیف بوده و رییس جمهور منتخب حدودا ۲۵ میلیون بوده و ایشان نماینده ولی وفقیه امام خامنه ای می باشند که با توجه به فرمایش امام و تاکید مقام معظم رهبری مجلس در راس امور است این حکم قانونی بوده و آقایانی که از طرف آ.پ ورامین در تاریخ ۷/۶/۹۱ تهدید به استعفا کرده اند که این خود فرافکنی و تشویش اذهان عمومی و کمک به تشنج است را یاد اور می شوم.
    جناب اقای فرماندار ما در کوران اجلاس هستیم شما می گویید من از رهبرم تبعیت می کنم این بود تبعیت شما که اجازه دهید یک ارگان رسمی چنین جلساتی بگذارد و اعتصاب به راه بیاندازد . ما احتیاج به آرامش داریم تا دستاویزی به بیگانگان و استعمارگران ندهیم.

  12. قابل توجه فرماندار محترم
    شما که مدعی ولایت مداری هستید در ابن یک هفته که طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت و دوری از تشنج که همگان ملزم به اجرای ان هستیم الحق و والانصاف در کوران اجلاس سران با اظهار نظر ها و سخنان غیر کارشناسانه در حال از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه هستید.قابل توجه شما که حکم رییس آ.پ قرچک توسط اقای حاج کریم از طرف وزیر به مدیر کل محترم آ.پ شهرستان تهران ابلاغ گردیده است که همگی ان ها نماینده رییس جمهور می باشند که تمام اجراییات زیر نظر مجلس که در راس امور است می باشد لذا شما که می فرمایید مدیر کل محترم ضعیف عمل کرده در حال زیر سوال بردن بدنه نظام هستید در ضمن اموزش و پرورش یک ارگان مجزا می باشد شما به جای دخالت در امور وزارت خانه جلوی برگزاری جلسات در اموزش و پرورش ورامین زیر نظر رییس و معاون ایشان اقای تاجیک که در هفته ی پیش گفته بودند که اگر عرب عامری عوض شود ما نیز اعتصاب و استعفا می دهیم این هم نتیجه ی سخنان تحریک امیز می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.