خانه » اخبار و رویدادها » ورود برخی مسؤولین به عرصه های غیر تخصصی به مصلحت شهرستان نیست

ورود برخی مسؤولین به عرصه های غیر تخصصی به مصلحت شهرستان نیست

ورامین سیتی

امروز هنگامی که مروری بر سایت های خبری شهرستان می کردم، خبری برایم جلب نظر کرد.

ماهیت خبر روایتی بود از مصاحبه نماینده شهرستان در خصوص عزل و نصب ریاست آموزش و پرورش قرچک

ابتدا چیستی ارتباط موضوع به حوزه نماینده مقننه جلب توجه می کرد که اساساً این مسأله چه ارتباطی به حوزه تقنین دارد که ایشان به این بحث ورود پیدا کرده و مورد بعدی ادعا هایی است که ایشان دارند مبنی بر انتصاب مدیر قبلی به واسطه رابطه فامیلی؟! و عدم ورود به انتصاب مدیر بعدی که عملاٌ خلاف آن را دیده ایم.

اول اینکه اگر حوزه فعالیت و تکلیف ایشان تقنین است چطور خود را محق می دانند در عزل و نصب ها ورود پیدا کنند، با توجه به این نکته که خود ایشان پیش تر و در مجالس تبلیغاتی انتخابات و همچنین در مجلسی که در بیت امام جمعه محترم ورامین منعقد شده بود مدعی شده است که در سطوح مدیریتی خرد شهرستان ورود پیدا نخواهد کرد. و اینجا سؤال این  است که آیا انتصاب مدیر آموزش و پرورش قرچک جزو مسائل کلان شهرستان است؟

دوم این که مگر خود ایشان نبودند که پس از اصرارهای فراوان مبنی بر عزل مدیر قبلی هنگامی که شخص دیگری معرفی شد و شخص مدیر کل هم نظر مساعدی روی فرد مذکور داشت باز هم مقاومت کرد و نظر شخصی خود را پیگیری کرد؟!

آیا بهتر نیست نماینده محترم شهرستان به جای ورود به عرصه های اجرایی شهرستان که عملاٌ جزو وظایف دولت است و نظر امام خامنه ای (مد ظله العالی) نسبت به عدم ورود نمایندگان مجلس به امور اجرایی کشور بر همگان روشن است؛ وظایف خود را پیگیری کند؟

حال این که ایشان از انجام وظایف ذاتی خود شانه خالی می کند و در اموری چون پیگیری ابلاغ فرمانداری ویژه و امثال این ها قولی نمی دهد جای تأمل دارد که اگر ایشان آنقدر وقت دارد که علاوه بر انجام تکالیف و وظایف خود مجال ورود به عرصه های دیگر را دارد و در اموری همچون عزل و نصب رؤسای دستگاه های دولتی چندین جلسه می گذارد و رایزنی می کند چرا اموری که جزو وظایف خودشان است انجام نمی دهد. و اگر فرصت کافی برای انجام امور محوله ندارند چطور فرصتی برای دخالت در امور دیگر را می یابد؟!

به نظر می رسد ورود ایشان به عرصه ای که جزو وظایفشان نیست به صلاح شهرستان نخواهد بود.

۸ نظر

  1. آقای نماینده !
    چرا با جناق فلانی نه …
    ولی داماد فلانی آره …
    شما دکترای علوم سیاسی دارید !
    یه کم منطقی حرف بزنید …
    الآن کجا هستید ؟
    چرا اظهار نظری نمی کنید !

    • اینگونه دعوا های سیاسی مسئولین ارشد شهرستان به مصلحت شهرستان نمی باشد. مسئولین که خود مرد قانون هستند و به مسائل قانونی واقف هستند چرا خواسته های خود را از طریق چارچوب و ضوابط و مقررات پیگیری نمی نمایند ومثل بچه کوچولوها مسائل را به درون جامعه ومردم تسری میدهند خدا را شکر که این مسئولیت کوچک است که اینگونه جار وجنجال می کنند اگر مسئولیت مهم تر بود باید سر هرکوچه یک سنگر میگذاشتند تا از افکار عمومی مردم که مسئولین ایجاد نگرانی کرده اند صیانت نماید .
      شما خبرنگاران نیز خوب آب در آسیاب دشمن می ریزید با انتشار اینگونه اخبار ها با انتشار اخبار شما مشکلات حل نخواهد شد بلکه دعوای مسئولین بیشتر خواهد شد حالا ببینیم کی عاقل هست ودلش برای شهرستان می سوزد….!!!!!!؟؟؟؟؟؟

      • سلام دوست عزیز
        گاهی این که خبری را به مردم برسانی ولو با وجود مشکلاتی از قبیل آنانی که شما برشمردید باعث می شود اذهان مردم نسبت به اقدامات انجام شده آشنا شود و بعد خود تصمیمی بگیرند در عرصه های حساس همراه چه کسی باشند.

  2. شما در همین سایت زمانی نماینده را محکوم به دخالت نکردن در مورد مسایل و مشکلات شهرستان ورامین.اما در صورتی که الان ایشان را محکوم میکنید…
    در اینجا چیزی به جز منافع صاحبان امر و خبر نمیبینیم…

  3. بله درست می گویید
    ورود نماینده به این عرصه ها به صلاح شهرستان نیست
    اما مگر صلاح شهرستان برای نماینده محترم مهم است؟
    که اگر بود ورامین بزرگ را تکه تکه نمی کرد،اختلاف قومی ایجاد نمی نمود.

  4. نه اینکه همه جای مملکت فوق تخصص دارند سگ زرد برادر شغال . شما هم اینقدر نمی خواد خودتون رو بکشید کاش یه مقدار اون تعصب سگیتون رو کنار میگذاشتید و دو تا مطلب خوب و مفید به مردم یاد میدادید. وقتی با یه جوانک مسئول بی تجربه در مورد مسایل شهرش تو شهرستان صحبت کردم فهمیدم خیلی اقایان دارند نون … میخورند و اصلا تخصص که هیچ عرضه هم ندارند.

    • بهتر است کمی مودبانه تر سخن بگویید
      در ضمن
      آی پی شما نشان می دهد چندین نظر با اسامی و ایمیل های متفاوت ارسال نموده اید لطفا بگذارید نظرات واقعی ثبت شوند

  5. سلام
    من نمی دونم چرا این قدر دعوا می کنید
    یه رابطه دو دو تا چهارتاست دیگه!
    عضو شورای شهر قرچک برای نماینده فعلی در انتخابات کار کرد حالا هم داماد اون عضو رو اقای نماینده با فشارهایی که بر مدیران اموزش و پرورش اورده گذاشتش رییس اموزش و پرورش قرچک
    کاملا طبیعیه!
    اعتراضی هست؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.