خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید مرتضی مرادی

وصیت نامه شهید مرتضی مرادی

شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه شهید مرتضی مرادی

به نام الله یگانه پاسدار حرمت خون شهیدان از کربلای سرخ حسینی تا کربلای غرب و جنوب ایران و با درود و سلام خدمت آقا امام زمان و نایب بر حق او و امام خمینی من شهادت می دهم که خدا یکی است و محمد بنده او و رسول اوست و علی ولی خداست و روز جزا را قبول دارم در اول چند کلامی با امت شهید پرور ایران دارم البته من خیلی از آن کوچکترم که به این امت شهید پرور نصیحتی کنم ولی امیدوارم که به بزرگی خودتان ببخشید.

اول اینکه مبادا کاری کنید که خدایی نا کرده قلب نازنین آقا امام زمان و نایب او را به درد آورید. در نماز جماعت و جمعه شرکت کنید و در عزاداری آقا امام حسین و دیگر معصومین شرکت کنید.

و دوم اینکه با پدر و مادر عزیزم چند کلامی دارم. ۱- من می دانم چند صباحی که پیش شما بودم خیلی شما را اذیت می کردم و شما همیشه به من خوبی کردید خلاصه در این چند سال همیشه مخالف حرفهای شما عمل می کردم که امیدوارم از ته قلب مرا ببخشید. ۲- و اگر خدا خواست و شهادت نصیب من شد مرا در بهشت زهرا دفن کنید. ۳-در ضمن من مقداری نماز و روزه قضا دارم از شما خواهش می کنم که اگر مقدور بود برایم انجام دهید که خیالم از همه طرف راحت شود. ۴- خوب تمام اختیارات را به دست پدرم می سپارم و در ضمن خواهش می کنم در صورت لزوم هیچگونه انتظاری از دولت نداشته باشید.

اما چند کلامی با خواهران و برادرانم دارم می دانم که در این مدت خیلی شما را اذیت کردم شاید در این مدت به شما پرخاش کردم که امیدوارم که مرا حلال کنید و برای من بیشتر قرآن بخوانید و از خدا طلب مغفرت بطلبید.

و امیدوارم که بعد از من خواهران عزیزم به مانند زینب عمل کنید و حجابتان را خوب نگه دارید و مرا سر افراز کنید و برادران عزیزم امیدوارم که شما مثل امام سجاد عمل کنید و سلاح افتاده مرا از زمین بلند کنید.

اما شما روستان و آشنایان امیدوارم که اگر در این مدت من با شما بدی کردم مرا ببخشید همیشه یار امام و فرمانبردار او باشید که او بود که ما را از منجلاب فساد به بهشت جاویدان رسانید و امیدوارم که به چند چیز خیلی اهمیت بدهید: ۱- امام خمینی ، ۲-نماز و واجبات ، ۳-نماز جمعه و عزاداری آقا امام حسین بن علی (ع) و اگر خدایی نکرده روزی بین شما تفرقه ای افتاد شما این تفرقه را به دوستی مبدل کنید دیگر عرضی ندارم خدا یار و نگهدار همگی شما.

وصیت نامه برادر مرتضی مرادی در جبهه های حق علیه باطل

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.