خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمد محیط

وصیت نامه شهید محمد محیط

فرازی از وصیت نامه شهید محمد محیط

وصیت نامه شهید محمد محیط

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان به امام زمان (عج) و با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران « امام خمینی» و با درود فراوان به رزمندگان اسلام که در جبهه های حق علیه باطل که با کفار صدامی و یا در سوریه و لبنان با صهیونیستها در حال مبارزه هستند و با درود بیکران بر ملت مسلمان ما که پشت جبهه ها را محکم نگاه داشته و رزمندگان را یاری می کنند و دست منافقان داخلی را از ریشه قطع می کنند.

ای برادران محترم که در راه رضای خدا کار می کنید یا در سنگر مدرسه و یا در سنگر کارخانه و یا در جبهه های حق علیه باطل می جنگید هیچکدام فرقی ندارد. همه اش سنگری است برای مبارزه با آمریکای جنایتکار و صهیونیستهای خونخوار. امیدوارم که توانسته باشید قلبهایتان را پاک کنید و تنها فقط برای رضای خدا باشد و از هرگونه خودپرستی و مقام دوستی ، شهرت طلبی و چشم هم چشمی دوری کنید و همیشه سعی کنید کارهایتان برای رضای حق تعالی باشد. اگر کار در راه رضای خدا باشد خداوند شما را کمک خواهد کرد، طبق ضرب المثلی که می گوید، از شما حرکت، از خدا حرکت . یعنی اینکه شما راه را انتخاب کنید و در آن راه حرکت کنید و خداوند هم شما را یاری خواهد کرد.

ای برادران، با نفس خود مبارزه کنید و در همه کارها آن را نابود کنید، و فقط خدا را بپرستید و تمام اله ها را نابود کنید و فقط خدای را بپرستید، این یک خاصیت انسانی موحد است که اولاً تمام اله ها را بشناسد، ثانیاً خدا را بشناسد، ثالثاً خدای را جای اله ها بگذارد و از بت پرستی دست بردارد

ای برادران مواظب افکار و اعمال خود باشید، مبادا در خلاف راه ولایت فقیه کار کنید و به هیچ عنوان نگذارید که دشمنان این شخصیت مهم مملکت ما را حتی با چشم کج نگاه کند، وای به آنکه بخواهد خدای ناکرده استغفرا … ضربه ای به او بزنند این را فراموش نکنید که هیچ وقت در هر مکان و زمان و در هر حالتی که هستید در شادی و چه در غم خدا را فراموش نکنید و هر وقت که خدای بزرگ را ستایش می کنید مخصوصاً در سر نماز امام بزرگوارمان«امام خمینی» را دعا کنید. از دل و جان دعا کنید، دعا کنید تا انقلاب مهدی استوار و پایدار باشد و بتواند دین اسلام را در جهان بشریت رواج دهند و راه را برای امام زمان (عج) باز کنند، آری برادران همان طور که امام عزیزمان فرمودند، این انقلاب ثمره خون شهیدان است، شهیدانی که جان و مال و زن و فرزند و مادر و پدر و را رها کردند و به جهاد در راه رضای خداوند رفتند و شهید شدند. این خونها را تازه نگه دارید ، اگر این خونها خشک شود دیگر تازه نخواهد شد و اگر این انقلاب را از دست بدهید استعمارگران بر شما مسلط می شوند و دیگر  هیچ گونه راه رهایی ندارید. نصیحت بس است چون من کوچکتر از آن هستم که بخواهم به شما نصیحت کنم، این بعنوان یادآوری بود برای شما و در آخر این را هم بگویم که در مرگ من گریه نکنید و لباس مشکی نپوشید، چون همان طور که خداوند می فرماید:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون

گمان مبرید که کسانی که در راه رضای خدا رفتند از مردگانند، بلکه آنان زنده اند، و پیش خدایشان روزی دارند.

و به همین عنوان من راضی نیستم ، کسی در مرگ من لباس مشکی بپوشد، چون در اشتباه است. مثل این است که در عروسی انسان لباس مشکی بپوشند و گریه کنند.

شما در کجای جهان دیده اید که در عروسی فرزند یا دوست و یا برادر و یا رفقایشان لباس مشکی بپوشند و گریه کنند و چون شهدا در آن دنیا به عشق و معبود خود میرسند و وقتی که شما مشکی بپوشید بدین معنی است که شما در شادی فرزند یا رفیقتان غمگین و ناراحت هستید اگر در شادی من ناراحت هستید، مشکی بپوشید. در ضمن گریه هم به هیچ عنوان نمی کنید، چون گریه کردن مخصوص ائمه معصومین است، لباس مشکی و گریه را باید برای علی اکبر و حضرت عباس و امام حسین و امام حسن و ائمه معصومین کرد و من در شأن و مقام و منزلت آنها نیستم که بخواهید برای من گریه کنید و مجالس ختم بگیرید. و هر کجای که پدر و مادرم راضی هستند و راحت ترند مرا دفن کنند و اگر به توافق نرسیدند، در بهشت زهرا در کنار برادران شهیدم مرا دفن کنند. دوست ندارم بعد از مرگم خونم در بدنم بماند و منعقد شود، دوست دارم تا آخرین قطره خونم را در سرزمین کربلا در روی زمینهای داغ روان کنم و با آن وضو بگیرم و درخت آزادی را آبیاری کنم و می خواهم بدنم در روی ریگها بسوزد و بهترین نوع شهادت را پیشه کنم و دوست دارم اول زخمی شود تا اجر زخمی را ببرم، بعد اسیر شوم تا اجر اسیر را هم ببرم و بعد شهید شوم تا اجر شهید را هم ببرم.

خداوند می فرماید: چون بعد از شهدا سرپرست خانواده های آنها من هستم و به این طریق به آنها کمک می کند و آنها را خشنود می سازد و هر کس این خانواده ها را خوشحال کند، او را خوشحال کرده است، هرکس آنها را اذیت کند، خدا را نپرستیده و او را ناراحت کرده است.

امید است ما بتوانیم « کربلا و قدس» را آزاد کنیم و تمام مسلمانان و مستضعفان جهان را از زیر یوق ستمگران نجات دهیم ، اما اگر فیض شهادت نصیب د و ما به لقاء اله پیوستیم شما برادران و خواهران ادامه دهندگان راه ما باشید و نگذارید، زورمندان و ظالمان به مظلومین زور بگویند و ریشه آنها را بخشکانید.

به امید پیروزی مستضعفین بر مستکبران جهان و سربلندی اسلام در سطح جهان

در دنیا یک کتابخانه دارم که آن را به برادران و خواهرانم هدیه می کنم ، از آنها استفاده کنند و اگر مقدور بود به برادران دینی خودشان هم بدهند تا آنها هم استفاده کنند.

امیدوارم که هر بدی که به هر کسی کردم ، ما را حلال کند و اگر چیزی از مال آنها خوردیم، ما را حلال کند، که بتوانیم در آن دنیا با خیاب راحت بسر ببریم.

حلالیت را از همه فامیل و رفقا بخواهید.

امام را دعا کنید …..

« والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته »

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.