خانه » اخبار و رویدادها » انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک فاقد وجاهت قانونی و منطقی است

انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک فاقد وجاهت قانونی و منطقی است

   محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار پورتال جامع شهرستان ورامین (ورامین سیتی) گفت: انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک فاقد وجاهت قانونی و منطقی است.

وی با بیان این نکته که آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه ها است که همواره مورد توجه مردم و مسؤولان بوده است افزود: طبق قانون هرگونه عزل و نصب در شهرستان ها باید با هماهنگی فرماندار باشد که در این خصوص علی رغم مخالفت اینجانب حکم رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک صادر شده است.

فرماندار ورامین اظهار داشت: مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تحت فشار سیاسی تن به این درخواست داده و شخص مدیر کل نیز به عدم توانمندی فرد منصوب شده واقف و معترف است.

وی این انتصاب را محصول بده بستان سیاسی دانست و افزود: این انتصاب ها به فرهنگ و تعلیم و تربیت کشور لطمه می زند.

محسن منصوری بیان نمود: در آموزش و پرورش قرچک افراد لایق، توانمند و متدین بسیاری وجود دارد که شایسته است از ظرفیت این عزیزان جهت مدیریت استفاده شود.

وی اظهار داشت: حتی امام جمعه محترم قرچک نیز با این انتصاب مخالف بوده اند و این موضوع را چندین بار مطرح کرده اند.

فرماندار ورامین در پایان اظهار داشت: تبعات این تصمیم بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خواهد بود و فرمانداری شهرستان ورامین هیچگونه مسؤولیتی در خصوص رخدادهای آتی آموزش و پرورش قرچک نخواهد پذیرفت.

۸ نظر

  1. آقای …..
    روش نامناسبی را برای شروع اتخاب کردید.لطفا مصلحت و صلاح شهرستان را فدای کدورتهای سیاسی نکنید . مردم اینقدرها هم که فکر می کنید ناآگاه نیستند.همانا خداوند و شهداء ناظر اعمال ما هستند.

  2. صراحت و پیگیری فرماندار محترم در موضوع انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک قابل تقدیر است.و جای تاسف دارد که برخی مسئولین شهرستان اینچنین فرهنگ شهرستان را صحنه تاخت و تاز امیال شخصی خود قرار داده اند.

  3. اگر از جناح نوش ابدی بود وجاهت داشت . وقتی تو اداره قرچک میرفتی و میدیدی حتی کارکنان اداره هم ریئس رو قبول ندارند و کار خودشون رو انجام میدند و بعضا با رئیس تو اداره دعواشون میشه باید چکار کرد معاف با اون همه بی عرضگیش وجاهت داشت اما یک نفر هنوز یک هفته نیومد شما بی وجاهت. اگر شما زمان پیامبر بودید احتمالا طرف عمر رو میگرفتید نه طرف اسامه رو. فقط این رو بدونید که متاسفانه سیاسی بازی چشمان اقایون رو کور کرده.

    • بحث اصلی در نحوه انتصاب است نه شخص و یا جناح سیاسی
      در ضمن
      آی پی شما نشان می دهد چندین نظر با اسامی و ایمیل های متفاوت ارسال نموده اید لطفا بگذارید نظرات واقعی ثبت شوند

  4. سلام شما که دم از مردم می زنید بجای اینکه دعواهایتان را به رخ مردم بکشید بیایید از همین فضا استفاده کنید از مردم بخواهید اونها را دعوت کنید به سایت و پورتال فرمانداری یا همین سایت بیایند ومشکلات شهر را برای مسئولین منعکس کنند و آقایان هم پیگیی کنند. همانطور که دعواها را خوب پیگیری میکنند. ما را هم بی سواد فرض نکنید. توی اسمس هایی که برای ما می دهید وقتی نظر منصوری منعکس میشه این یعنی چی؟ یعنی شما وابسته به ایشان نیستید. خب باشه قبول. مهم نیست . مهم این است که در واقع دعواهای سیاسی بین منصوری و نقوی و طرفداران توی کوچه بازار پخش نشه. همین.

    • سلام دوست عزیز
      اول اینکه هم سامانه پیامک سایت و هم بخش ارتباط با ما آماده دریافت پیام های همشهریان است و ما هم به اندازه توانمان سعی می کنیم این پیام ها را به گوش مسؤولین برسانیم. و شما هم می توانید از این دو بخش استفاده نمایید.
      دوم این که این طور نیست که ما فقط حرف کسی را پیامک کرده باشیم در این چند روز اخیر چندین مورد پیامک ارسال شد که بهتر است مجددا سری به آن ها بزنید تا خودتان بهتر قضاوت کنید.

  5. لطفا این خبر رو هم کار کنید:
    عنوان خبر:خدایا به نماینده مجلس ما قانون و ریاضی بیاموز

    گزارش افکارنیوز به نقل از تابناک، تلخ و دردآور است که رسانه ها، اشتباهات مجلس و یا دیگر مسئولین را به آنها ثابت کنند، ولی باز هم برخی نمایندگان مجلس، هر چه را که دلشان خواست بر زبان بیاورند. – سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فرموده اند: تأسیس سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در میانمار که ۸ تا ۱۰درصد معادل هشتصد هزار نفر از جمعیت ۵۵ میلیون نفری آن مسلمان است، در حال پیگیری در این کمیسیون بوده و در صورت نهایی شدن، دستگاه دپیلماسی کشور را ملزم به اجرای آن خواهیم کرد …

  6. دوست عزیز زحمت کش همه دیدگاههارا به اشتراک بگذار نه انهای را که دوست داری .نگذار ازادی بیان میرد.قداست شغلتوفراموش نکن.ضمنا اقای فرماندارچگونه امد وفرماندارشد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.