خانه » اخبار و رویدادها » قاسمپور خبر داد: نمی‌توانیم تیم‌داری کنیم، می‌خواهیم منصوری را بازگردانیم/قرچک صددرصد حضور دارد

قاسمپور خبر داد: نمی‌توانیم تیم‌داری کنیم، می‌خواهیم منصوری را بازگردانیم/قرچک صددرصد حضور دارد

عبدالعلی قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص وضعیت تیم فوتسال منصوری عنوان کرد: شب گذشته جلسه‌ای با مسئولان شورای شهر و شهرداری برگزار کردیم، اما به تصمیم نهایی نرسیدیم و قرار شد در جلسه آینده در این خصوص تصمیم بگیریم.

وی افزود: کریم منصوری مدیرعامل باشگاه به شدت از وضعیت موجود گله‌مند است و از طرف دیگر به خاطر عشق و علاقه به مردم قرچک، قصد ندارد این شهر نماینده‌ای در لیگ برتر فوتسال نداشته باشد. به همین دلیل او در نامه‌ای تمام اختیارات را به صورت رایگان به شورای شهر و شهرداری واگذار کرد.

قاسمپور تاکید کرد: قصد نداریم کریم منصوری را از دست بدهیم. در گذشته شورای شهر و شهرداری به این تیم کمک می‌کردند، اما هم‌اکنون قرار شده به صورت رسمی در این تیم حضور یابند و هیئت‌مدیره و ساختار پشتیبانی تغییر کند، اما نمی‌خواهیم کریم منصوری را از دست بدهیم.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در گذشته نیز می‌توانستیم این مسئولیت را عهده‌دار شویم، اما کار ما نبود. باید کریم منصوری حضور داشته باشد، اما او از شرایط کنونی بسیار گلایه مند است و اعلام کرده می‌خواهد مدتی دور از فوتسال باشد.

قاسمپور با اشاره به اینکه درحال حاضر سه گزینه پیش‌روی مسئولان است تصریح کرد: صددرصد قرچک در لیگ برتر فوتسال حاضر خواهد شد. ما یا باید منصوری را متقاعد کنیم که به فوتسال برگردد، یا او حضور نداشته باشد و یا ادغامی از این دو باشد؛ یعنی منصوری در گوشه و کنار تیم فعالیت داشته باشد.

شهردار قرچک درباره تغییرات در تیم به فارس گفت: اگر به این نتیجه برسیم که تیم را شهرداری و شورای شهر حمایت کنند، تغییراتی در ساختار و اسم آن به وجود خواهیم آورد. قرارشده کریم منصوری حساب و کتاب بازیکنان را تا فصل قبل کامل انجام دهد و حتی تا بحث مالی تا به اینجای کار پیش رفته، اما نمی‌دانم چه شده که اینقدر ناامید شده است، او تیم فوتسال را همانند بچه‌اش دوست داشت.

وی افزود: در صورتی که تیم به شورای شهر و شهرداری واگذار شود ساختار اجرایی‌ از جمله سرمربی، سرپرست و بازیکنان را حفظ خواهیم کرد تا با آنها بتوانیم لیگ را آغاز کنیم. دوست نداریم مردم قرچک از حضور نماینده در لیگ برتر بی‌بهره شوند، به همین دلیل ناچار هستیم به این مسئله ورود کنیم. امیدوارم مسائل به خوبی و خوشی تمام شود و کریم منصوری نیز بار دیگر به این عرصه بازگردد.

قاسمپور در خصوص معرفی تیم با توجه به اینکه مهلت ارسال مدارک ۲۲ تیرماه به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: احتمال دارد این تاریخ به تعویق بیفتد، زیرا تیم‌هایی وجود دارند که شرایط‌شان مشخص نیست. به هر حال ما چاره‌ای جز این نداریم و باید منتظر بمانیم تا تکلیف مشخص شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.