خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین منحل شد/ امتیاز متین به راحتی به دست نیامد که حالا به همین راحتی از دست برود/ لزوم تلاش مسولان برای حضور تیمی از ورامین در لیگ برتر

متین ورامین منحل شد/ امتیاز متین به راحتی به دست نیامد که حالا به همین راحتی از دست برود/ لزوم تلاش مسولان برای حضور تیمی از ورامین در لیگ برتر

خبر امیدوار کننده ای دیگر در دوران تدبیر و امید!

تیم والیبال متین ورامین منحل شد…

احسن الله شیرکوند: امتیاز تیم متین ورامین به راحتی به دست نیامد که حالا به همین راحتی از دست برود و باید همه مسئولان دست به دست هم داده و خواسته مردم این دیار مبنی بر ماندن متین را جامه عمل بپوشانند

به گزارش ورامین سیتی، تیم والیبال متین ورامین که طی سه سال گذشته به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر والیبال کشور محسوب می شد و توانسته بود به یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام باشگاه های آسیا برسد پس از کش و قوس های فراوان منحل شد.

مدیرعامل متین ورامین در نامه ای به فدراسیون والیبال انحلال این تیم را اعلام کرد.

علیرضا فداکار در پاسخ به این سوال که آیا تیم متین ورامین منحل شده است یا خیر اظهار داشت: نامه ای از سوی باشگاه متین به فدراسیون والیبال ارسال شده است که تیم متین در این فصل از رقابت های لیگ برتر تیمداری نخواهد کرد.

مدیرعامل تیم متین ورامین افزود: هیئت مدیره متین به علت مشکلات مالی تصمیم گرفته که یکسال در عرصه سوپر لیگ باشگاه های کشور تیمداری نکند.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته این اتفاق برای برخی تیم های دیگر نیز افتاده است به طوری که شاهد بوده ایم باشگاه های کاله مازندارن و باریچ اسانس کاشان نیز برای گرفتن نفس تازه ای، از عرصه اول والیبال کشور به صورت موقت انصراف داده اند.

فداکار که آیا عدم تیمداری متین در این فصل از رقابت ها فقط مختص تیم بزرگسالان می شود گفت: بر اساس قانون وقتی باشگاهی در سوپر لیگ بزرگسالان کشور تیمداری نمی کند در رده نوجوانان و جوانان نیز حضور ندارد به همین خاطر فقط تیم های پایه می توانند در مسابقات توابع و استانی شرکت کنند.

این مسئول در پاسخ به سوال دیگری که آیا متین قصد تیم داری در شهر دیگری را دارد، گفت: تا این لحظه که بنده با شما صحبت می کنم، تیم متین قصد تیمداری در شهر دیگری را ندارد.

وی گفت: باید به مالک باشگاه متین ورامین حق داد که با توجه به مشکلات مالی و هزینه های بالای تیمداری در سوپر لیگ باشگاه های کشور به صورت موقت از حضور در سطح اول والیبال انصراف دهد.

احسن الله شیرکوند در پاسخ به این سوال که آیا خبر انحلال تیم متین ورامین صحت دارد یا خیر اظهار داشت: گویا نامه ای به فدراسیون والیبال ارسال و در آن نامه انحلال تیم متین ورامین اعلام شده است.

کاپیتان تیم متین ورامین افزود: طی روزهای اخیر هواداران و دوستداران والیبال در ورامین در مسابقات مختلف و در دیدار با مسئولان شهرستان خواستار ماندن تیم متین ورامین در این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: امروز متین به عنوان هویت ورزش شهرستان ورامین به حساب می آید و مردم ورزش دوست این خطه با پیروزی های این تیم خوشحال و با شکست های آن ناراحت و غمگین شدند.

این ورزشکار برجسته ورامینی اضافه کرد: حضور متین در ورامین و موفقیت های پی در پی آن باعث رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش والیبال در دیار ۱۵ خرداد شد به طوری که امروز مشاهده می کنیم که حتی در کوچه های ورامین نیز والیبال از چه محبوبیتی برخوردار است.

وی عنوان کرد: امروز استعدادهای جدیدی در والیبال ورامین شناسایی شده اند که توانسته اند به سطح اول کشور برسند که این امر به برکت شکل گیری تیم متین حاصل شده است.

شیرکوند یادآور شد: امتیاز تیم متین ورامین به راحتی به دست نیامد که حالا به همین راحتی از دست برود و باید همه مسئولان دست به دست هم داده و خواسته مردم این دیار مبنی بر ماندن متین را جامه عمل بپوشانند.

کاپیتان تیم متین ورامین و ملی پوش سابق والیبال ایران با ابراز ناراحتی از انحلال این تیم گفت: انحلال متین ضربه مهلکی به والیبال ورامین می زند.

اعلام این خبر موجی از ناراحتی و نگرانی را در میان اهالی ورزش در ورامین به وجود آورد به طوری جوانان و نوجوانان علاقه مند به ورزش والیبال در دیار ۱۵ خرداد نسبت به آینده این رشته مهیج ورزشی در ورامین با دید تردید نگاه می کنند.

امروز همه می دانند که ورزش اول ورامین، والیبال است به طوری که اغلب سانس های ورزشی این شهرستان به آموزش این رشته جذاب و پرطرفدار اختصاص داشته و در هر کوچه ای نوجوانان و جوانان ورامینی مشغول بازی والیبال هستند.

بدون تردید عدم تیمداری متین ورامین در فصل آینده لیگ برتر والیبال و غیبت نماینده  این منطقه در مسابقات، ضربات جبران ناپذیری را به ورزش اول ورامین خواهد زد به همین خاطر هواداران ورزشی ورامین خواستار اقدام سریع مسئولان هستند.

یکی از هوداران تیم متین ورامین اظهار داشت: امتیاز تیم متین ورامین پس از رایزنی های بسیار کسب شد و نباید به سادگی این امتیاز از دست برود.

وی افزود: هر سال و در آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، تیمداری یا عدم تیمداری متین مطرح می شود و امسال نیز این موضوع بار دیگر هواداران و علاقه مندان به ورزش در ورامین را نگران و ناراحت کرده است.

یکی دیگر از هواداران متین ورامین اظهار داشت: تیم متین ورامین در سه فصل حضور خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور به یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی رسیده و به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های ایران شناخته می شود.

وی افزود: متین ورامین توانست فصل گذشته در رقابت های جام باشگاه های آسیا از اعتبار والیبال ایران دفاع کند و نباید امتیاز این تیم با کلکسیونی از افتخارات و نتایج درخشان از بین برود.

محمدی ادامه داد: امروز جوانان و نوجوانان و همه علاقه مندان به ورزش در ورامین از مسئولان امر می خواهند که تا دیر نشده با وحدت و اتحاد زمینه ماندن و حضور تیم متین در فصل آینده لیگ برتر را فراهم آورند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به این نکته که با تشکیل تیم متین ورامین اشتیاق جوانان و نوجوانان به ورزش افزایش چشمگیری پیدا کرد اظهار داشت: طی سال های اخیر با تشکیل تیم متین ورامین، شاهد اشتیاق روز افزون جوانان و نوجوانان ورامینی به ورزش بوده ایم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: پس از موفقیت های متین در کسب مقام های قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور و جام باشگاه های آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان، دید همه علاقه مندان ورزش در کشور نسبت به ورامین عوض شده است.

وی ادامه داد: متین اکنون هویت ورزشی شهرستان محسوب می شود به همین خاطر نباید اجازه داد به راحتی این امتیاز ارزشمند که با تلاش های فراوان برای شهر ایجاد شده، از دست برود.

محمودی اضافه کرد: در این برهه زمانی وظیفه همه مسئولان فرهنگی و ورزشی ورامین بسیار مهم و حیاتی است و باید زمینه حضور یک تیم در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را فراهم کنند.

این مسئول عنوان کرد:مسئولان شهرستان ورامین بویژه اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان باید از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت ها استفاده کنند و اجازه ندهند بسیاری از جوانان که دلبسته این تیم شده، مأیوس و ناامید گردند.

وی بیان داشت: شاید افرادی را بتوان ترغیب کرد تا برای تشکیل تیمی مقتدر همانند متین ورامین جلو بیایند به همین خاطر باید همه مسئولان شهرستان به وظیفه خود عمل کنند.

محمودی گفت: امروز جوانان و علاقه مندان به ورزش ورامین حفظ یک نماینده از این منطقه در لیگ برتر والیبال را به عنوان مطالبه جدی خود می دانندکه باید از سوی مسئولان دنبال شود.

مجید بذرافشان نیز با اشاره به آخرین وضعیت تیم متین ورامین اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ظرف یکماه گذشته تلاش و رایرنی های بسیاری ار برای حفظ تیم متین صورت داده است.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: در مرحله نخست تلاش داریم تا مالک کنونی باشگاه متین ورامین را متقاعد کنیم تا تیم را در ورامین حفظ کرده و مانند چند سال گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: اگر با مالک کنونی باشگاه متین ورامین به توافق رسیدیم که این تیم به فعالیت خود ادامه می دهد ولی اگر وی از ادامه فعالیت انصراف داد به دنبال منابع دیگری خواهیم رفت.

بذرافشان گفت: در این راستا با دو تا سه سرمایه گذار رایزنی های اولیه صورت گرفته است و وعده هایی نیز در این زمینه داده شده که امیدواریم به نتیجه نهایی برسیم.

این مسئول اضافه کرد: در مرحله سوم اگر با سرمایه گذاران نیز به توافق نرسیدیم با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین رایزنی های اولیه صورت گرفته تا این حمایت از سوی شهرداری و شورای ورامین انجام شود.

مهر

۴ نظر

  1. از فرماندار که نمیشه توقعی داشت چون نمای فرمانداری در اولویت است.
    پیشنهاد می کنم شهرداری به جای تیم داری در رشته تکواندو که نه بازیکن بومی داره نه بازی هاش تو ورامینه بیاد اسپانسر متین بشه که هر هفته صدها جوون ورامینی پیگیر بازی هاش هستند

  2. انگار همه از این که میلیارد ها تومن پول داره هزینه میشه هیچ نگران نیستند… به چه علت باید ۱۰ میلیارد تومن یا بیشتر هزینه یک تیم چند نفره کرد که شاید ۱-۲ بازیکن ان ورامینی هستند…
    انها که نگران جوانان ورامین هستند… به جای انکه این همه پول رو برای یک فصل بازی هزینه کنند … زیر ساخت ورزشی برای جوانان اماده کنند… نه ان که نظاره گر این باشند که عده ای ……
    البته جو سالن گلعباسی بسیار بد است…و این نیست که اموزنده باشد و فرهنگ نیکوی را در جامعه رواج دهد.
    به نظر من عده ای فقط به فکر منافع شخصی اند واز هر تریبونی و هر روشی برای دستیابی به ان استفاده می کنند….

  3. فکر کنم با نظر اقای مدیر عامل تیم متین نیز هم عقید ه ام که در این شرایط واقعا بد اقتصادی چنین بریز و بپاش های ایجاد کنند.

  4. اقای مدیر سایت….
    من از نزدیکان لیبرو تیم متین هستم..شاید از هر کسی که فکرش رو کنی نزدیکتر.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.