خانه » اخبار و رویدادها » نقوی: تمام تلاش خود را برای داشتن یک تیم ورامینی در لیگ برتر والیبال می‌کنیم

نقوی: تمام تلاش خود را برای داشتن یک تیم ورامینی در لیگ برتر والیبال می‌کنیم

چهارشنبه شب در آخرین دیدار مسابقات جام رمضان دو تیم نگاه نو و منتخب شهرری برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت این شاگردان رضایی در تیم نگاه نو بودند که موفق شدند با شکست حریف تهرانی خود به مقام قهرمانی دست یابند.

 در حاشیه فینال این دیدار بارها و بارها شعارهایی مبنی بر تیم‌داری مجدد ورامین در لیگ برتر توسط هواداران خون‌گرم ورامینی سرداده شد.

سید حسین نقوی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این ارتباط بر لزوم داشتن یک تیم لیگ برتری در ورامین تاکید کرد و گفت: در سه سال گذشته شور و نشاطی که به‌واسطه تیم‌داری در لیگ برتر والیبال در شهر ورامین مشاهده شد انکارناپذیر است.

وی اضافه کرد: خواست یک تیم لیگ برتری درخواست هواداران والیبال ورامین از مسئولان شهرستان است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم همانند سال‌های گذشته یک تیم لیگ برتری در شهرستان داشته باشیم.

احسن‌الله شیرکوند، رئیس هیئت والیبال شهرستان ورامین نیز در همین چهارچوب گفت: داشتن یک تیم لیگ برتری مطالبه اهالی ورزش شهرستان بوده و این مسئله یک حقیقت انکارنشدنی است.

کاپیتان تیم متین ورامین خاطرنشان کرد: در رده‌های پایه ما شاهد درخشش بی‌نظیر جوانان و نوجونان ورامینی در کشور هستیم تا جایی که دو تن از بازیکنان اصلی تیم ملی نوجونان را در سال جاری بازیکنان ورامینی تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید بر حفظ این ظرفیت موجود تصریح کرد: امید جوانان والیبال دوست شهر و امثال این بازیکنان داشتن تیمی است که بتوانند در سال های آینده در آن بازی کنند و چه بسا بازیکنان آینده تیم ملی را بازیکنان ورامینی تشکیل دهند، بدون شک این ظرفیت در سطح شهرستان وجود دارد و نباید به راحتی از این مسئله گذشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز با حمایت از داشتن یک تیم لیگ برتری والیبال در جمع خبرنگاران گفت: تیم والیبال متین ورامین و تیم تکواندو شهرداری ورامین دو تیم از شهرستان هستند که هر دوی آنها سابقه قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند، اشتیاقی که امروزه به ورزش والیبال در سطح شهرستان به‌وجود آمده بدون شک به‌واسطه حضور متین در سال‌های گذشته و موفقیت‌های اخیر تیم ملی والیبال است.

مجید بذرافشان افزود: به‌راحتی نباید از مسئله تیمداری والیبال در ورامین گذشت، چراکه آکادمی‌های حال حاضر این باشگاه در سال جاری با داشتن ۴۰۰ بازیکن خود نشان‌دهنده تمایل وافر جوانان و نوجوانان ورامینی به ورزش والیبال است و از سوی دیگر شور و نشاط به‌وجود آمده در سطح مردم ورامین به‌واسطه تیم‌داری در سال‌های گذشته نشان‌دهنده این مهم است.

حضور ۱۰ تیم در مسابقات والیبال جام رمضان ورامین

دبیر هیئت والیبال شهرستان ورامین در ارتباط با این رقابت‌ها به خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات سال جاری در گروه مقدماتی، با حضور ۱۰ تیم و دو گروه پنج تیمی کار خود را آغاز کرد.

احسان شیرکوند گفت: سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته سطح کاملاً بالاتری داشت و حضور سه بازیکن لیگ برتری در این رقابت‌ها نشان‌دهنده این مهم است.

وی ادامه داد: تیم نگاه نو، منتخب شهرری و جوانان پیشوا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و جوایز نفیسی نیز به این تیم‌ها تعلق گرفت.

به گزارش فارس، تیم والیبال متین ورامین با سابقه قهرمانی ایران و آسیا حضورش در لیگ برتر والیبال برای فصل جاری همچون سال‌های گذشته در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و جوانان ورامین خواستار داشتن یک تیم لیگ برتری والیبال در شهر شهیدان ۱۵ خرداد هستند.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.