خانه » اخبار و رویدادها » حضور والیبالیست ورامینی در تیم ملی دانشجویان ایران + تصاویر رزم فر در کره جنوبی

حضور والیبالیست ورامینی در تیم ملی دانشجویان ایران + تصاویر رزم فر در کره جنوبی

علی‌اصغر رزم‌فر بازیکن ارزشمند و جوان تیم والیبال متین ورامین برای شرکت در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۵ به اردوی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران دعوت شد.

قهرمانی و نایب‌قهرمانی در سوپر لیگ باشگاه‌های ایران، مقام قهرمانی باشگاه‌های آسیا در فلیپین و مقام پنجمی باشگاه‌های جهان در برزیل همراه با متین ورامین در کارنامه ورزشی علی‌اصغر رزم‌فر مشاهده می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موفقیت و دعوت بازیکنان بومی شهرستان ورامین به تیم‌های ملی موجب غرور و افتخار همه مردم به‌ویژه ورزشکاران ورامین می‌شود.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/08/matin-kaleh-92-10-15-www-varamincity-com-(32).jpg

مجید بذرافشان گفت: هم‌اکنون تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان در سالن‌های ورزشی ورامین زیر نظر مربیان در حال آموزش والیبال هستند که علی‌اصغر رزم‌فر یکی از بازیکنان خروجی این باشگاه‌ها به تیم ملی است.

وی رزم‌فر را یکی از افتخارات ورزش ورامین دانست و افزود: دعوت از علی‌اصغر رزم‌فر به‌عنوان بازیکن بومی ورامین به تیم ملی دانشجویان ایران موجب دلگرمی و گرایش بیشتر جوانان به ورزش والیبال خواهد شد.

علی اصغر رزم فر در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۵ در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود و در حال حاضر بعد از برگزاری چند اردوی آمادگی شرایط کلی تیم ملی ایران بسیار مناسب و عالی است.

بازیکن تیم ملی والیبال دانشجویان در ارتباط با سطح مسابقات گفت: سطح این دوره از مسابقات در رشته والیبال بسیار بالا است و تیم ایران در نخستین دیدار در برابر تیم ملی کانادا قرار خواهد گرفت و قدرت والیبال ایران در سطح جهان موجب شده که رقبای ایران در این مسابقات برنامه ویژه‌ای برای بازی با تیم ایران داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر به جز من مصطفی شریفات و علیرضا نصراصفهانی از بازیکنان تیم والیبال متین ورامین نیز به تیم ملی والیبال دانشجویان ایران دعوت شدند و در کل شاکله تیم ملی را بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل می‌دهند.

بازیکن تیم متین ورامین حضور در تیم ملی دانشجویان ایران را بسیارمهم دانست و عنوان کرد: حضور در کنار بازیکنان مطرح با مربیگری پیمان اکبری فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه‌های بیشتر خواهد بود و خوشحالم که با حضورم در تیم ملی شهرستان ورامین نیز نماینده‌ای در تیم ملی والیبال و این مسابقات دارد.

رزم‌فر با اشاره به ظرفیت‌های والیبال ورامین در سطح کشور گفت: قطعاً می‌توان با حمایت مسئولان و با استفاده از ظرفیت‌های والیبالیست‌های جوان حضور قدرتمندی در سطح والیبال کشور داشته باشیم چرا که امروز صدها جوان در باشگاه‌های ورامین در حال تمرین و آموزش والیبال هستند.

 بیست و هشتمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۵ در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.

سعید شیرود قربانی، فرهاد پیروت، علی‌اصغر رزم‌فر، مصطفی شریفات، علیرضا مباشری دمنه، علیرضا نصراصفهانی، رسول نجفی، حمیدرضا سوسن‌آبادی، پوریا فیاضی، جواد حسین‌آبادی، محمدرضا موذن و محمد فلاح ورزشکاران این تیم را تشکیل می‌دهند.

پیمان اکبری سرمربی این تیم است و سعید رضایی به عنوان کمک مربی، مهرداد مهرانپور به عنوان آنالیزور، مهدی مقدم‌منش به عنوان سرپرست و محمود افشاردوست هم به عنوان مدیر این تیم را دانشجویان همراهی می‌کنند.

تیم والیبال دانشجویان کشورمان در گروه B این رقابت‌ها در کنار تیم‌های روسیه (قهرمان دوره قبل)، کانادا، تایلند و سوئیس قرار دارد.(فارس)

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/04/razmfar-01-www-varamincity-ir.jpg

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/04/razmfar-02-www-varamincity-ir.jpg

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/04/razmfar-03-www-varamincity-ir.jpg

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/94/04/razmfar-04-www-varamincity-ir.jpg

یک نظر

  1. منبع خبر ورامین پرس هست /

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.