خانه » اخبار و رویدادها » والیبالیست بومی متین: قهرمانی را به مردم ورامین تقدیم می کنم

والیبالیست بومی متین: قهرمانی را به مردم ورامین تقدیم می کنم

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/varzesh/volleyall/matin-varamin-moghadamati-asia-93-varamincity-(16).jpg

والیبالیست بومی متین ورامین بعد از قهرمانی در آسیا گفت: به همه مردم ایران به ویژه ورامینی های عزیز تبریک می گویم. به عنوان نماینده آن ها تلاش کردم تا بهترین بازی را انجام دهم و افتخار آفرینی کنم و این قهرمانی را به آن ها تقدیم می کنم.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علی اصغر رزم فر بازیکن شماره ۹ و بومی تیم متین ورامین پس از قهرمانی در آسیا اظهار کرد: ابتدا خدا را شکر می کنم که توانستم برای تیم متین ورامین بازی کنم و در کنار بازیکنان با تجربه این تیم دانسته های خود را از والیبال بالا ببرم. خیلی خوشحالم خیلی واقعا نمی توانم چگونه احساسات خود را بیان کنم. به همه مردم ایران به ویژه ورامینی های عزیز تبریک می گویم. به عنوان نماینده آن ها تلاش کردم تا بهترین بازی را انجام دهم و افتخار آفرینی کنم.
وی افزود: من امادگی حضور در بازی فینال را داشتم. در حالی به میدان رفتم که حریف تنها دو امتیاز می خواست که بازی راببرد. قدری استرس داشتم اما با کمکی که از خدای خودم گرفتم خوب بازی کردم و توانستم موفق باشم.
والیبالیست متین ورامین تاکید کرد: مسابقات جهانی شرایط ویژه ای دارد. امیدوارم بتوانیم تجربه خوبی درمسابقات جهانی بدست آوریم و در کنار بازیکنان بزرگ متین افتخار دیگری کسب کنیم.
وی در پایان گفت: از همه مسئولان و مربیان تیم سپاسگذارم که زحمات زیادی کشیدند و خودشان خواستند و توانستیم زحمات آن ها را با قهرمانی جبران کنیم.

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/varzesh/volleyall/matin-varamin-moghadamati-asia-93-varamincity-(18).jpg

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.