خانه » اخبار و رویدادها » تشییع شهدای غواص در شام شهادت حضرت علی(ع) در ورامین/مناجات با شهدا تا اذان صبح در گلزار شهدای سید فتح الله

تشییع شهدای غواص در شام شهادت حضرت علی(ع) در ورامین/مناجات با شهدا تا اذان صبح در گلزار شهدای سید فتح الله

پیامی آورده اند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران برنامه وداع مردم شهرستان های قرچک، پیشوا و ورامین به سه شهید غواص را اعلام کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه با اشاره به میزبانی شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک از سه شهید غواص دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام لیالی پرفیض قدر، سه شهید غواص دوران دفاع مقدس میهمان مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: همزمان با شب های قدر بار دیگر فضای برخی از شهرستان های استان تهران بوی شهید و شهادت می گیرد و مردم ولایتمدار استان تهران بار دیگر حماسه ای به یادماندنی خلق خواهند کرد.

قرچک، پیشوا و ورامین میزبان شهدای غواص دفاع مقدس

وی با تقدیر از تمامی ارگان ها و نهادهایی که زمینه حضور سه شهید غواص دفاع مقدس را فراهم کردند، ادامه داد: باید از همه نهادها و دستگاه های مسئول و پیگیر بویژه اداره اوقاف و امور خیریه تشکر و قدردانی کرد که زمینه حضور سه شهید غواص در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک را فراهم آوردند.

خداحافظ رفیق

محمودی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای حضور شهدای غواص در این سه شهرستان اضافه کرد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مقارن با چهاردهم تیرماه، شهدای غواص در امامزاده بی بی زبیده قرچک حضور پیدا خواهند کرد.

برگزاری آیین تشییع شهدای غواص در ورامین

این مسئول عنوان کرد: در شب بیستم ماه مبارک رمضان، مسجد اعظم جوادآباد میزبان شهدای غواص بوده و در شب ۲۱ ماه رمضان و همزمان با شب شهادت امام علی(ع) پیکر سه شهید غواص به امامزاده ابراهیم ولی آباد قرچک منتقل خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین در شام غریبان شهادت امام علی(ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین میزبان سه شهید غواص خواهند بود و مردم ولایتمدار ورامین با این شهدا تجدید میثاق می کنند.

محمودی گفت: مراسم پیش بینی شده در ورامین یک تفاوت عمده با سایر برنامه ها دارد که در این مراسم تشییع سه شهید غواص دفاع مقدس از مسجد صاحب الزمان به سوی گلزار شهدای سید فتح الله برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم وداع با شهدای غواص در مسجد صاحب الزمان ورامین از ساعت ۲۲ آغاز و مراسم تشییع پیکرهای مقدس این شهدا ساعت ۲۴ شب برگزار می شود و پیکر این یادگاران هشت سال حماسه و ایثار تا اذان صبح برای مناجات مردم با شهدا در گلزار شهدای سید فتح الله مستقر خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: شب ۲۳ ماه مبارک رمضان امامزاده طاهر خیرآباد و شب ۲۴ ماه رمضان نیز صحن مطهر امامزاده جعفر پیشوا میزبان سه شهید غواص دفاع مقدس خواهند بود.

محمودی تأکید کرد: تمامی این برنامه ها از ساعت ۲۲ شب آغاز می شود و از همه مردم بویژه جوانان و نوجوانان شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا انتظار می رود که در این مراسم حضور باشکوهی را داشته باشند.

175 شهید غواص

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.