خانه » اخبار و رویدادها » تمام تلاش خود را خواهم کرد تا متین سال دیگر هم با نام ورامین در لیگ برتر حاضر شود

تمام تلاش خود را خواهم کرد تا متین سال دیگر هم با نام ورامین در لیگ برتر حاضر شود

پیش از ظهر امروز تعدادی از هواداران تیم متین ورامین جهت حمایت از ماندن این تیم لیگ برتری در شهرستان ورامین با سیدحسین نقوی حسینی نقوی نماینده مردم در مجلس  شورای اسلامی دیدار کردند.

مهدی دیوی مسئول کانون هواداران تیم والیبال متین ورامین به همراه تعدادی از طرفداران متین ورامین جهت پیگیری و تلاش برای ماندن تیم والیبال متین در شهرستان ورامین با نقوی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا دیدار کردند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تیم متین باعث جهانی شدن نام ورامین شده و همچنین انگیزه خوبی را در بین جوانان ایجاد کرده است.

وی گفت: من همیشه در بین تماشاچیان می‌نشستم و همراه آنان این تیم را تشویق می‌کردم برای اینکه همانند همین طرفداران من هم عاشق تیم متین هستم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این تیم سال دیگر هم با نام ورامین در لیگ برتر والیبال کشور حاضر شود.

مهدی دیوی مسئول کانون هواداران تیم والیبال متین در ارتباط با ماندن تیم در شهرستان بیان داشت: از زمان حضور تیم متین ورامین نشاط خوبی در بین جوانان منطقه ایجاد شده و همین امر در سطح سالن‌های ورزشی ما مشخص است که تعداد سانس‌های والیبال چندین برابر شده و این خود نشان از تاثیرات مثبت است.

وی در ادامه گفت: تمام طرفداران تیم متین می‌دانند که سال گذشته با حمایت و پیگیری‌های شما باعث شد تیم ماندگار شود.

دیوی در پایان خاطرنشان کرد: ما از تمام مسئولان شهرستان درخواست داریم که تلاش خود را جهت ماندن این تیم در ورامین کنند تا این نشاط از جوانان شهرستان ورامین گرفته نشود.

fars

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.