خانه » اخبار و رویدادها » پیکر ۲ شهید گمنام در دانشگاه آزاد ورامین- پیشوا تشییع شد

پیکر ۲ شهید گمنام در دانشگاه آزاد ورامین- پیشوا تشییع شد

همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س)، پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا تشییع شد

ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)، آیین تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا برگزار شد، پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس از مقابل دانشکده علوم پایه تشییع و فضای این دانشگاه را معطر به عطر و بوی شهادت کرد.

در این مراسم دانشجویان با هر سلیقه و گرایشی در مراسم تشییع پیکر دو شهید دفاع مقدس شرکت کرده و این پیام را به تمامی دشمنان انقلاب اسلامی رساندند که جوانان این مرز و بوم هیچگاه دست از ارزش های انقلاب اسلامی نکشیده و ادامه دهنده راه و مسیر شهدا در همه زمان ها خواهند بود.

حسینعلی شیبانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس بود و فضای دانشگاه معطر به بوی شهدا شد.

                                             

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا افزود: حضور دانشجویان با تیپ ها و سلایق گوناگون در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس نشان داد که جوانان این مرز و بوم دل در گروی ارزش های نظام اسلامی داشته و احترام زیادی برای شهدا قائل هستند.

وی ادامه داد: فضای معنوی خاصی در طول برگزاری مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی حکمفرما شده به طوری که میزبانان این پیکرهای مطهر در فضای معنوی و با چشمانی که اشک شوق از آن سرازیر بود پذیرای پیکرهای مطهر شدند.

بنابراین گزارش ضعف اطلاع در زمینه برگزاری مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی از جمله موضوعاتی بود که ناراحتی برخی دوستداران به فرهنگ شهید و شهادت را به همراه داشت.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.