خانه » اخبار و رویدادها » حضور تیم والیبال متین ورامین در لیگ برتر در هاله ای از ابهام

حضور تیم والیبال متین ورامین در لیگ برتر در هاله ای از ابهام

درحالی که تنها چند روز تا پایان ثبت نام تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر والیبال باقی مانده است، هنوز حضور تیم متین به عنوان قهرمان آسیا در مسابقات امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

درحالی که تنها چندروز تا پایان ثبت نام تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر والیبال باقی مانده است اما هنوز حضور تیم متین ورامین در مسابقات امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد و هواداران بی صبرانه منتظر حضور دوباره نماینده ای از ورامین در سطح اول مسابقات لیگ برتر هستند.

تیم متین ورامین در سه فصل از حضور خود در بالاترین سطح والیبال کشور توانست به موفقیت های بزرگ و کم نظیری برسد به طوری که این تیم علیرغم جوانی، جزو پرافتخارترین تیم های کشور به حساب می آید.

تیمی جوان با کلکسیونی از افتخار

تیم متین در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور توانست تحت هدایت سرمربی بومی و خوش فکر خود یعنی مصطفی کارخانه و با تکیه بر برخی بازیکنان باتجربه در کنار جوانان باانگیزه، شگفتی ساز شده و تا فینال مسابقات پیش رود و در نهایت با شکست مقابل کاله آمل به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر والیبال برسد.

نقط اوج درخشش والیبال ورامین را باید در دومین حضور متین در لیگ برتر جستجو کرد به طوری که این تیم در این فصل با جذب بهترین بازیکنان والیبال ایران نظیر سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی عراقی و به خدمت گرفتن سرمربی نام آشنا و پرافتخار ایتالیایی به نام دانیله بانیولی بر قله والیبال کشور ایستاد.

نگرانی هواداران از آینده تیم متین ورامین

افتخارات متین ورامین در آن فصل به همین جا ختم نشد بلکه این تیم به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کرد و توانست با ارائه بازی های خوب و قابل قبول برای نخستین بار بر سکوی نخست آسیا قرار بگیرد.

قهرمان جام باشگاه های آسیا سپس به عنوان نماینده قاره کهن در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت کرد و با توجه به نداشتن بازیکنان ملی پوش و صاحب نام خود، توانست در رده پنجم جهان ایستاده و به کشور بازگردد.

در فصل گذشته لیگ برتر والیبال، مسئولان متین دست به خانه تکانی زدند و بسیاری از بازیکنان ملی پوش خود را از دست دادند به همین خاطر با وجود داشتن مربی نام آشنایی به نام بهروز عطائی بر روی نیمکت ذخیره خود، نتوانستند موفقیت های گذشته را تکرار کنند و در مرحله پلی آف از گردونه رقابت ها حذف شدند.

نباید امتیاز بزرگ به دست آمده برای ورزش ورامین از دست برود

 درحالی که تنها چند روز تا پایان ثبت نام تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر والیبال باقی مانده است اما هنوز حضور تیم متین ورامین در مسابقات امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

هواداران و طرفداران والیبال معتقدند که باید مسئولان شهرستان ورامین به هر ترتیبی، تیمی خوب و آماده را برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال آماده کنند و اجازه ندهند امتیاز به دست آمده برای ورزش ورامین به راحتی از دست برود.

یکی از هواداران تیم متین ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم متین ورامین توانست پس از سال ها فضای شور و نشاط ورزشی را در کوچه پس کوچه های ورامین ایجاد کند به طوری که امروز والیبال به ورزش اول ورامینی ها بدل شده است.

تلاش برای حضور یک تیم از ورامین در لیگ برتر والیبال

وی افزود: امروز بسیاری از سالن های ورزشی ورامین به ورزش والیبال اختصاص یافته و شور و نشاط ورزشی هواداران ورامینی را در مسابقات این تیم در لیگ برتر با حضور هواداران پرشور این تیم در سالن گلعباسی شاهد بودیم.

این هوادار ورامینی اضافه کرد: نباید اجازه داد به راحتی امتیاز بزرگی که برای یک شهر به دست آمده از دست برود به همین خاطر باید همه مسئولان دست به دست هم داده و مشکل را برطرف کنند.

علیرضا فداکار مدیرعامل تیم متین و مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای حضور تیمی از ورامین در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تلاش داریم تا نماینده ای از ورامین در فصل جدید لیگ برتر والیبال حاضر شود که امیدواریم این امر با حمیات مسئولان صورت پذیرد.

تلاش شهرداری ورامین برای حمایت از والیبال

همچنین برخی اخبار از تلاش شهرداری ورامین برای حضور در لیگ برتر والیبال دارد و به گفته برخی منابع خبری در صورت حمایت شورای اسلامی شهر ورامین، نماینده ورامین در لیگ برتر والیبال با حمایت شهرداری در این مسابقات شرکت می کند.

علی حیدریاناظهار داشت: شهرداری ورامین همواره تلاش کرده است تا از ورزش شهرستان حمایت کند و این امر را در برهه های مختلف زمانی به خوبی نشان داده است.

شهردار ورامین افزود: تیم تکواندو شهرداری ورامین در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در دو فصل پیاپی توانست به مقام قهرمانی برسد به همین خاطر شهرداری از هیچ کوششی برای حمایت از ورزش ورامین دریغ نخواهد کرد.

به هر ترتیب هواداران و تماشاگران ورامینی منتظر هستند تا با تلاش مسئولان شهرستان، بار دیگر شاهد حضور قهرمانی آسیا در سطح اول والیبال کشور باشند.

مهر

یک نظر

  1. این چه وضعشه؟؟ سه ساله تو لیگیم هر سال موقع ثبت نام میشه باید دلهره و استرس داشته باشیم اقا اصلا ما بازیکن ملی نمیخایم یه تیم در اندازه همون تیم سال اول ببندین امپراطور رو هم سرمربی کنین مسئولین باید تیمو هرطور شده نگهدارن
    این تیم واس ماس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.