خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » سفر مدیر عامل مترو برای حل مشکلات به جنوبشرق استان تهران

سفر مدیر عامل مترو برای حل مشکلات به جنوبشرق استان تهران

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به سفر مدیرعامل شرکت مترو به ورامین، پیشوا و قرچک اظهار داشت: پروژه متروی این منطقه توسط شرکت مترو تهران در حال انجام است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: در مسیر اجرای این پروژه مشکلاتی وجود داشته و اختلاف نظرهایی بین برخی شهرداری ها با شرکت مترو وجود دارد.

مشکلات پل امام رضا در ورامین بررسی می شود

وی ادامه داد: موارد اختلافی در اصلاح هندسی برخی پل ها و زیرگذرها و برخی موارد دیگر وجود دارد که به همین منظور از مدیرعامل شرکت مترو دعوت شده است تا روز پنجشنبه ضمن سفر به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک با مسئولان، فرمانداران و شهرداران این سه شهرستان دیدار و مسیر اجرای پروژه را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و اصلاحات لازم را به تصویب برساند.

نقوی حسینی اضافه کرد: یکی از موارد اختلافی که در شهرستان ورامین و ما بین شهرداری این شهرستان با شرکت مترو وجود دارد، مربوط به پل امام رضا(ع) است که شهرداری ورامین اعلام داشته که رمپ گردش به راست این پل به سمت بلوار رسالت مشخص نیست و باید پایه خروجی این رمپ نیز احداث شود که این موضوع در سفر مدیر عامل مترو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استقبال مدیر عامل مترو از حل مشکلات مسیر متروی تهران- پیشوا

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نشست چند روز گذشته خود با مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه عنوان کرد: روز شنبه نشستی با جناب آقای درویش مدیر عامل شرکت مترو برگزار شد و وی بسیار شفاف و روشن به مجری طرح اعلام کرد که در مسیر پل ها و زیرگذرها، هر طرحی که منجر به حل مشکلات مردم و آسایش بیشتر آنان می شود، انجام گیرد.

وی بیان داشت: وی در این نشست اعلام کرد که هیچ پیمانکاری نباید در مقابل آن طرحی که منجر به رفاه و آسایش بیشتر مردم می شود، صحبت از بودجه بکند، مگر اینکه درخواست مغایرت فنی داشته باشد.

گفتنی است اجرای مترو از مهمترین مصوبات سفرهای استانی دولت های نهم و دهم به شهرستان ورامین بود که پس از سال ها کش و قوس ابتدا به شرکت راه آهن واگذار شد و در ماه های پایانی دولت دهم با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به شرکت مترو تهران سپرده شد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.