خانه » اخبار و رویدادها » حذف مدافع عنوان قهرمانی از لیگ برتر والیبال/ امیر غفور بازهم از راهیابی به نیمه نهایی بازماند/ بازی های ضعیف متین در مرحله ی پلی آف/ بهروز عطایی به قولش عمل نکرد

حذف مدافع عنوان قهرمانی از لیگ برتر والیبال/ امیر غفور بازهم از راهیابی به نیمه نهایی بازماند/ بازی های ضعیف متین در مرحله ی پلی آف/ بهروز عطایی به قولش عمل نکرد

تیم متین ورامین پس از یک نایب قهرمانی و قهرمانی در سومین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر والیبال نتوانست به مرحله ی نیمه نهایی راه پیدا کند و در مرحله ی پلی آف با دو بازی ضعیف مقابل شهردازی تبریز حذف شد. امیر غفور بهترین بازیکن متین که امروز بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت نیز مانند سال گذشته که با تیم باریج اسانس کاشان نتوانسته بود از مرحله ی پلی آف عبور کند امسال نیز نتوانست به مرحله ی نیمه نهایی راه پیدا کند.

تیم متین که در دیدار اول نیز بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشته بود در بازی امروز نیز ضعیف تر از قبل ظاهر شد و در ست های اول، دوم و چهارم با نتیجه ی ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۷ بازی را واگذار و تنها در ست سوم توانست با نتیجه ی ۲۵-۲۲ تیم شهرداری تبریز را شکست دهد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین که پس از باخت هفته ی گذشته گفته بود مطمئن باشید هفته‌ آینده نتیجه بازی تغییر خواهد کرد نیز ناکام ماند و نتوانست به قولش عمل کند. اما نکته حائز اهمیت این است که اگر قرار بود بهروز عطایی، این نتایج ضعیف را کسب کند مصطفی کارخانه مربی با اخلاق و بومی ورامین می توانست گزینه ی بهتری برای هدایت تیم ورامین باشد چرا که کارخانه در اولین سال حضور متین توانست این تیم را به مقام نایب قهرمانی برساند.

مصطفی شریفات، حسام بخششی، احسن اله شیرکوند، آرش کشاورزی، محمد طاهر وادی، امیر غفور و دیمیتری ترکیب آغازین تیم والیبال متین ورامین بودند. شهرداری تبریز نیز با ترکیب سعید مصطفی وند، محمدحسن صنوبری، اکبر ولایی، بهرام فرید، میکائیل تاجر، علیرضا بهبودی و مهدی مرندی (لیبرو) این دیدار را آغاز کرد. در ست دوم این مسابقه احسن اله شیرکوند لیبرو متین ورامین از داور اول کارت زرد دریافت کرد. غفار درخشنده نظارت این مسابقه را بر عهده داشت و محمد شاهمیری به عنوان داور اول و داود نافعی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را عهده دار بودند.

این گزارش تکمیل می شود…

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.