خانه » اخبار و رویدادها » عکس/ سنگی که کار دست متین داد و …

عکس/ سنگی که کار دست متین داد و …

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/matin-tabriz-93-11-29-www-varamincity-com-02.jpg

در ست چهارم بازی حساس متین ورامین و شهرداری تبریز در حالی که متین از حریف پیش بود و تماشاگران نیز در حال تشویق بودند ناگهان سنگی به طرز مشکوک و توسط یک تماشاگرنما به داخل زمین  پرتاب شد و باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود که پس از این اخلال روند نزولی متین آغاز شد و شهرداری تبریز توانست این ست را به سود خود به پایان ببرد و در نهایت بتواند سه بر یک متین را شکست دهد تا تنها امید متین برای ماندن در لیگ برتر به بازی هفته آینده در تبزیز موکول شود که اگر بتواند آن دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد این ماراتن به بازی سوم در ورامین کشیده خواهد شد.

نکته ای که بارها در این فصل قصد تذکر آن را داشتیم عملکرد ضعیف نیروی انتظامی در دیدارهای متین بود که نتوانستند به خوبی نظم این بازی ها را برقرار نمایند و در یکی دو بازی شاهد آن بودیم که یک تماشاگرنما در بازی اخلال ایجاد نمود.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/matin-tabriz-93-11-29-www-varamincity-com-01.jpg

به جز این اقدام زشت این تماشاگرنما، اکثر هواداران روز خوبی را پشت سر گذاشتند اما متاسفانه ناظری که می بایست کنترل بازی را در دست داشته باشد، در آن اخلال ایجاد کرد. اخلالی که بهروز عطایی در خصوص آن گفت: تاکنون در لیگ برتر والیبال سابقه نداشته است. ناظربازی در اقدامی بی سابقه در حالی که تماشاگران متین در حال تشویق بودند و هیچ مورد حاشیه ای نداشتند میکروفون را در دست گرفت و به آن ها گفت که بنشینند و…!!! این عملکرد عجیب و تحریک تماشاگران توسط ناظر بازی را می توان یکی از عواملی دانست که در نتیجه ی بازی دیروز بی تأثیر نبود.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/matin-tabriz-93-11-29-www-varamincity-com-(51).jpg

جدای از این موارد، تیم شهرداری تبریز نیز آن گونه بازی نکرد که مستحق پیروزی در این بازی باشد اما ضعف متین در دریافت و همچنین سرویس، باعث شد تا شهرداری بتواند با آرامش بیشتری در بازی دوم حاضر شود و در فاصله یک هفته تا بازی آینده در تبریز، بازیکنان متین می بایست ضعف هایشان را برطرف نموده و با تمرکز بیشتری در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.