خانه » اخبار و رویدادها » ورامین ظرفیت حضور در سطح اول بسکتبال کشور را دارد

ورامین ظرفیت حضور در سطح اول بسکتبال کشور را دارد

ebrahimi

احسان ابراهیمی با اشاره به ظرفیت‌های ورامین در رشته ورزشی بسکتبال اظهار کرد: در صورت سرمایه‌گذاری و حمایت بخش خصوصی یا ارگان‌های دولتی و حمایت همه جانبه مسئولان می‌توان یک تیم قدرتمند بومی در سوپر لیگ برتر بسکتبال کشور با نام شهرستان ورامین حضور پیدا کند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان ورامین در ارتباط با این رشته در ورامین گفت: در حال حاضر پنج تیم در رده‌های پایه نوجوانان و جوانان در ورامین فعال هستند که با توجه به حضور مربیان مجرب در ارتباط با کشف استعداد در استان تهران پیش‌رو هستیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ۱۷ مربی در رده‌های مختلف در حال آموزش و استعدادیابی در شهرستان ورامین فعال هستند و چهار داور ورامینی نیز در لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کنند.

ابراهیمی تأکید کرد: هم‌اکنون مجید بذر افشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و پیگیری‌های مستمر هیئت بسکتبال ورامین چهار سالن ورزشی در اختیار تیم‌های ورزشی و هیئت بسکتبال شهرستان است.

وی افزود: ورامین از لحاظ وجود بازیکنان نوجوان و جوان و مستعد در رشته بسکتبال بسیار غنی است، اما متأسفانه بعد از کشف و آموزش‌های لازم بازیکنان بومی ورامین توسط تیم‌های تهرانی به کار گرفته می‌شوند.

رئیس هیئت بسکتبال ورامین عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنانی مانند امیر صدیقی، پویا هاشمی، پیام کیانی، فرشاد علی بیگی، میلاد ستاری و مهدی جعفری به‌عنوان بازیکنان ورامینی در بهترین تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک حضور دارند.

وی بیان داشت: به‌عنوان فردی که ۱۷ سال در عرصه بسکتبال کشور و سال‌هاست در حال خدمت به ورزش شهرستان ورامین هستم اعتقاد دارم در صورتی که زیرساخت‌های لازم برای رشد بسکتبال در ورامین فراهم شود می‌توانیم تیمی قدرتمند از ورامین در سطح اول بسکتبال کشور حضور داشته باشد.

ابراهیمی متذکر شد: در صورت سرمایه‌گذاری و حمایت بخش خصوصی و یا ارگان‌های دولتی و حمایت مسئولان می‌توان یک تیم قدرتمند بومی در سوپر لیگ برتر بسکتبال کشور با نام شهرستان ورامین حضور پیدا کند.

رئیس هیئت بسکتبال ورامین در پایان تصریح کرد: تجربه حضور تیم‌های مانند متین ورامین و تکواندو شهرداری ورامین در سطح اول ورزش کشور و ایجاد شور و نشاط و گرایش بیشتر جوانان ورامین به ورزش می‌تواند بار دیگر با حمایت از بسکتبال ورامین تکرار شود.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.