خانه » اخبار و رویدادها » احسان ابراهیمی: سال ۹۱ اوج افتخار بسکتبال ورامین در کشور

احسان ابراهیمی: سال ۹۱ اوج افتخار بسکتبال ورامین در کشور

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ،در این سال خوش یمن برای ورزش ورامین که توانست افتخارات بسیاری در این عرصه کسب کند، بسکتبال با کسب عنوان‌های قهرمانی نقش مهمی در پیشبرد اهداف ورزش منطقه ایفا کرد.

هرچند به‌دست آوردن مقام‌های اول تا سوم در رده‌های سنی مختلف موجب افتخارات بیشماری شد ولی استعدادیابی و معرفی آینده‌داران این رشته به بسکتبال کشور را میتوان اوج هنرمندی مسئول این هیئت برشمرد.

مسئول این هیئت در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تیم‌های این هیئت در رده‌های سنی مختلف و در لیگ‌های متفاوت، مقابل حریفان خود صف آرایی کردند که در پایان توانستند عنوان‌های درخور شانی کسب کنند.

احسان ابراهیمی گفت: نوجوانان بسکتبالیست ورامین در پایان رقابت‌های استانی موفق شدند در میان ۲۳ تیم در نهایت روی سکوی دوم قرار گیرند.

وی افزود: در رده سنی جوانان، نماینده ورامین با حضور ۲۴ تیم با برد مقابل تمامی حریفان استان تهران وارد مرحله نیمه نهایی شد که در پایان این رقابت‌ها این تیم تنها با یک باخت به مسابقه رده‌بندی رفت و توانست با پیروزی مقابل حریف خود در این مرحله به‌عنوان سوم دست یابد.

مسئول هیئت ادامه داد: امیدهای ورامین نیز در میان ۱۶ تیم در نهایت سوم شدند.

وی اظهار داشت: در بخش مینی بسکتبال نیز، تیم هیئت بسکتبال تنها در میان ۲۶ تیم به مقام پنجمی قناعت کرد.

ابراهیمی افزود: نکته قابل توجه کسب عنوان‌های برتر توسط بازیکنان تیم‌ها بود که می‌توان در این خصوص از علی کاشانی، علی قنبری، میلاد ستاری، پیام کیانی و فرشاد علی بیگی نام برد که توانستند در رده‌های سنی مختلف و پست‌های تخصصی، این عنوان‌ها را در پایان مسابقات به خود اختصاص دهند.

مسئول هیئت سپس از مربیان زحمت کش رده‌های سنی تقدیر کرد و گفت: سبحان قاسمی، علی میرحسینی، امیرعلیزاده، مهراد تاجیک، اسماعیل جعفری و علی خاکی به‌عنوان مربی تیم‌ها، با تلاش‌های ارزنده خود توانستند این افتخارات را نصیب ورزش ورامین کنند.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوشی از این ورزش خواهید شنید که مهمترین آن حضور بزرگسالان در مسابقات دسته یک کشور می‌باشد که از سال آینده با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.