خانه » اخبار و رویدادها » باشکوه‌ترین «ضربه متقابل» ورامینی ها به بدخواهان ایران در راهپیمایی فجر ۳۷/ لبیک وارثان قیام ۱۵ خرداد به رهبرشان/ این موج خروشان از تهدید و تحریم نمی ترسد

باشکوه‌ترین «ضربه متقابل» ورامینی ها به بدخواهان ایران در راهپیمایی فجر ۳۷/ لبیک وارثان قیام ۱۵ خرداد به رهبرشان/ این موج خروشان از تهدید و تحریم نمی ترسد

http://www.aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/rahpeymaei-22-bahman-93-www-varamincity-ir-(21).jpg

به گزارش ورامین سیتی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، برگزار شد. مردم ورامین هم مانند سایر مردم ایران بار دیگر با حضور سراسری در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شور نشاط و یکپارچه پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند و راه «مقاومت، پیشرفت و تعالی» را گزینه های روی میز دولتمردان برای عبور از گردنه های سخت دوران دانستند. افرادی که در این راهپیمایی حضور داشتند بر این مساله، اذعان نمودند که با شکوه ترین اجتماع مردمی ورامینی ها در طی سالیان گذشته در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

گزارش تصویری راهپیمایی ۲۲بهمن در ورامین (۱)

گزارش تصویری راهپیمایی ۲۲بهمن در ورامین (۲)

ماکت پهپاد RQ ۱۷۰ ایرانی در راهپیمایی ورامین؛ بر روی این ماکت جمله‌ای از امام خمینی (ره) «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و جمله‌ای از مقام معظم رهبری «ما جهاد با صهیونیست‌ها را واجب می‌دانیم» نقش بسته است. پهپاد آرکیو ۱۷۰ آمریکایی از پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکایی بود که حدود سه سال پیش به غنیمت گرفته شد و با طراحی معکوس مدل ایرانی آن چندی پیش به پرواز درآمد.

http://www.aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/rahpeymaei-22-bahman-93-www-varamincity-ir-(6).jpg

مطالبه جوانان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای حفظ حرمت خون شهدای هسته‌ای؛ جمعی از جوانان دهه هفتادی سرزمین ما در شعارهای خود اعلام کردند که اجازه نخواهند داد خون شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی،  به ویژه شهدای هسته‌ای پایمال شود. این جوانان با سر دادن شعارهایی از جمله «ما شهید داده ایم فقط برای آرمان ها»، «من انقلابی ام»، «نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت با حفظ شان ملت» ، «ما تا آخر ایستاده ایم»،«تحریم ملت ایران هرگز اثر ندارد» ایستادگی خود را بر آرمان‌های انقلاب و نظام اعلام کردند.

http://www.aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/rahpeymaei-22-bahman-93-www-varamincity-ir-(27).jpg

این جوانان اعلام کردند از مذاکره‌ کنندگان هسته‌ای می‌خواهیم اجازه ندهند خون شهدای هسته‌ای کشورمان پایمال شود و ما برای حفظ عزت و شرف ملتمان تا پای جان خود می‌ایستیم.

http://www.aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/rahpeymaei-22-bahman-93-www-varamincity-ir-(3).jpg

جمعیت راهپیمایی امسال به اندازه ای بود که ماشین های صوتی که برای مراسم در نظر گرفته شده پاسخگوی خیل عظیم جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی نبود.

 راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با حمل بنر لبیک یا رسول‌الله و دست‌نوشته‌هایی در وصف پیامبر اعظم،  توهین به ساحت رسو‌ل‌الله را محکوم کردند.

http://www.aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/rahpeymaei-22-bahman-93-www-varamincity-ir-(17).jpg

حضور چشمگیر همه ی مردم اعم از مرد و زن و کودک و نوجوان و جوان و میانسال و پیر و از اقشار مختلف از خصوصیات بارز این راهپیمایی بود.

برای اولین بار مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین با استفاده از بالگرد و به صورت هوایی ثبت و ضبط شد.

http://www.aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/rahpeymaei-22-bahman-93-www-varamincity-ir-(13).jpg

سخنران مراسم پایانی راهپیمایی هم آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و دبیر کل جامعه روحانیت بود.

http://www.aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/rahpeymaei-22-bahman-93-www-varamincity-ir-(38).jpg

یک نظر

  1. نکته ای که می بایست برای سال های آینده در نظر گرفت محل تجمع پایانی و نصب جایگاه مراسم می باشد که باید در این امر دقت بیشتری صورت بگیرد و نباید برای کسانی که دلشان با راهپیمایی کنندگان است و دوست دارند پا به پای آن ها در این اجتماع حضور پیدا کنند ولی به دلیل گرفتاری های گوناگون توان و فرصت شرکت را ندارند مشکلی ایجاد شود چرا که جایگاه امسال در اصلی ترین خیابان ورامین نصب شده بود و ساعت ها مسیر اصلی شهر مسدود شده بود. منتشر نمایید تا برای سال های بعد فکری اندیشیده شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.