خانه » اخبار و رویدادها » اردوی کاروان راهیان نور برگزار می‌شود

اردوی کاروان راهیان نور برگزار می‌شود

rahiyan-noor-92-93-www-varamincity-com-(10)

علی عباسی بعدازظهر امروز در نشست ستاد برنامه‌ریزی اردوهای راهیان نور ورامین اظهار کرد: امسال نیز حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در راستای رسالت خویش و اعتلای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد بصیرت افزایی در بین عموم شهروندان و در پی استقبال ویژه شهروندان و جوانان در سال گذشته، کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی جنوب غرب کشور را برگزار می‌کند.

وی گفت: اردوی فرهنگی ـ بصیرتی راهیان نور در اسفند ماه سال جاری همزمان با ایام فاطمیه (س) و شهادت بزرگ بانوی اسلامی با شعار معنوی «یا زهرا (س)» اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و بازگویی نقش آفرینی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس مخصوصاً جوانان وظیفه ذاتی مسئولین و متولیان امور فرهنگی می‌باشد.

وی عنوان کرد: در همین راستا و با تاکیدات علی حیدریان شهردار ولایتی و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی امسال نیز اردوی کاروان راهیان نور صورت می‌گیرد.

عباسی در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و تا ۳۰ بهمن به معاونت فرهنگی و اجتماعی در ساختمان شهرداری مرکزی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر مراجعه و یا با شماره ۳۶۲۷۴۱۱۶ تماس بگیرند.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.