خانه » اخبار و رویدادها » نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی ورامین عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی ورامین عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد

نخستین کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان ورامین با بدرقه مسوولین شهرستان به مناطق عملیات هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، در این مراسم که روز سه شنبه در محل گلزار شهدای گمنام ورامین برگزار شد، دانش آموزان ضمن تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، به سرزمین های نور اعزام شدند .

فرمانده سپاه ناحیه ورامین در حاشیه این مراسم گفت : نخستین کاروان دانش آموزی راهیان نور متشکل از ۳۰۰ دانش آموز دوره متوسطه جهت آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت حاکم در جبهه های نبرد حق علیه باطل به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند .

سرهنگ پاسدار داود اصغری افزود: عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و این فرهنگ باید زنده نگاه داشته شود تا بسیاری از مشکلات و خطرات پیش روی جوانان برطرف شود .

وی گفت: آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد و شهادت در راه خدا، حفظ و ارتقای روحیه ایثار، استکبار ستیزی، ترویج فرهنگ جهاد در جامعه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های رزمندگان اسلام را از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور می باشد .

فرمانده سپاه ناحیه ورامین اظهار داشت: شهدا عامل ارتباط نسل اول و نسل سوم انقلاب اسلامی بوده و کشور با نام و یاد شهدای گرانقدر مزین و پایدار و افتخارآفرین است.

اصغری خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور دانش آموزی ورامین در نخستین دوره به مناطق جنگی غرب کشور شده و طی حضور خود علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی در برنامه های فرهنگی و هنری نیز شرکت می نمایند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.