خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » ۳ زمین چمن مصنوعی جوادآباد به بهره‌برداری می‌رسد

۳ زمین چمن مصنوعی جوادآباد به بهره‌برداری می‌رسد

abbasi

سید همایون عباسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با اجرای این سه پروژه در دو ماه اخیر اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این پروژه‌های ارزشمند شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی بخش جوادآباد باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرعت، کیفیت و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بخش جوادآباد در کمترین زمان ممکن اجرا می‌شود، گفت: در تمام بخش‌های که تصدی آنرا بر عهده داشته‌ام توسعه روستاها را مورد اهتمام جدی قرار داده‌ام که احداث سالن‌های ورزشی در جهت توسعه امور ورزش جوانان یکی از آنهاست.

وی تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی در روستای خاوه به‌ مساحت ۴۲۰ متر مربع، زمین چمن مصنوعی در روستای جعفر آباد جنگل به مساحت ۴۲۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی در روستای خالد آباد به مساحت ۸۰۰ متر مربع اجرا شده است.

مشاور فرماندار ورامین عنوان کرد: از اواخر آذر ماه امسال شروع به کار این سه پروژه شامل مراحل زیرسازی، سنگ و رنگ آمیزی جدول، بتن ریزی، فنس چمن مصنوعی، دیوار نویسی و سیستم روشنایی انجام شد که در بهمن ماه سال جاری نصب چمن آن نیز اقدام شده است.

بخشدار جوادآباد در پایان تاکید کرد: ۳۷ پروژه عمرانی بخش جوادآباد در حال تکمیل شدن است که به نوبه خود در سطح شهرستان ورامین و بخش‌های استان تهران بی‌نظیر است امیدواریم با افتتاح این پروژه سیمای بخش جواد آباد را بیش از پیش ارتقا دهیم.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.