خانه » اخبار و رویدادها » سازمان لیگ نباید بین تیم ها تبعیض قائل شود/ پخش مستقیم بازی متین از شبکه ورزش

سازمان لیگ نباید بین تیم ها تبعیض قائل شود/ پخش مستقیم بازی متین از شبکه ورزش

matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور در حالی روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در یکی از مهمترین و حساس ترین دیدارها، تیم مدعی متین ورامین به مصاف آلمینیوم المهدی بندرعباس خواهد رفت.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال برای تمامی تیم های شرکت کننده اهمیت دو چندانی دارد چرا که تیمهای حاضر تلاش دارند تا با کسب امتیازات لازم، صعود خود را به جمع هشت تیم برتر این فصل رقابتها مسجل کنند.

تیم آلمینیوم المهدی بندرعباس در این فصل از رقابتهای لیگ برتر والیبال، نتایج خوبی را کسب نکرده به طوری که از هفت بازی برگزار شده تنها در دو بازی به برتری رسیده و پنج دیدار دیگر خود را به حریفان واگذار کرده است.

آلمینیوم المهدی به دنبال برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی

دیدار آلمینیوم المهدی بندرعباس با متین ورامین برای شاگردان شهنازی اهمیت دوچندانی دارد زیرا در صورت شکست مجدد این تیم مقابل مدافع عنوان قهرمانی، عملا شانس صعود نماینده هرمزگان به مرحله بعدی رقابت ها کاهش پیدا خواهد کرد به همین خاطر سرمربی آلمینیوم المهدی تلاش دارد تا با برتری مقابل متین فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهد.

در طرف مقابل متین ورامین که از بدو حضور در لیگ برتر تاکنون، همواره جز مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده و یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد از هفت دیدار گذشته خود موفق به کسب پنج پیروزی شده و دو بازی را به تیم های شهرداری ارومیه و وزارت دفاع واگذار کرده است.

هیچ بازی متین ورامین به ست پنجم کشیده نشده است

نکته قابل توجه درباره تیم متین ورامین آن است که تاکنون بازی های این تیم به ست پنجم کشیده نشده و شاگردان بهروز عطائی در پنج پیروزی خود توانسته اند سه امتیاز کامل را کسب کرده و در دو بازی واگذار شده خود نیز هیچ امتیازی را به دست نیاورده اند.

با توجه به کسب پانزده امتیاز توسط متین ورامین در هفت هفته اخیر لیگ برتر والیبال باید از همین حالا شاگردان بهروز عطائی را در میان هشت تیم برتر لیگ دید اما رقابت جذاب مدافع عنوان قهرمانی با وزارت دفاع برای قرار گرفتن در رده دوم گروه، دیدارهای آینده متین را جذاب می کند.

از طرف دیگر متین ورامین در رقابت رو در رو مقابل آلمینیوم المهدی همواره موفق بوده است به طوری که این تیم در فصل گذشته لیگ برتر نیز تحت هدایت دانیله بانیولی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل آلمینیوم به برتری رسید.

در بازی دور رفت لیگ برتر والیبال نیز تیم متین با هدایت بهروز عطائی با ارائه یک بازی خوب توانست شاگردان شهنازی را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و نشان دهد که به دنبال کسب مقامی در خور توجه در این فصل از رقابت هاست.

حضور بازیکنانی نظیر مهدی بازارگرد، آرش کشاورزی، محمدطاهر وادی، حمزه زرینی، امیر غفور، علیرضا جدیدی، آندریاس و حسام بخششی تماشاگران و هواداران ورامینی را برای تکرار موفقیت ها متین در این فصل از رقابت ها امیدوار کرده است.

متین از لحاظ بدنی در سطح مناسبی قرار دارد

علیرضا طلوع کیان پیش از دیدار متین ورامین با آلمینیوم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اردوی مدافع عنوان قهرمانی در آمل اظهار داشت: تیم متین ورامین اردوی بسیار خوبی را در آمل پشت سر گذاشت که توانست در روند آماده سازی این تیم موثر باشد.

مربی تیم متین ورامین افزود: هم اکنون با تلاش بازیکنان و کادر فنی، متین از لحاظ آمادگی در سطح مناسبی قرار دارد و می توان بازی های قابل قبولی را در ادامه دور برگشت لیگ برتر والیبال از مدافع عنوان قهرمانی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم متین آن است که در پایان مرحله مقدماتی در بهترین جایگاه قرار بگیریم به همین خاطر تلاش داریم تا به رتبه اول رسیده و  در غیر این صورت با تمام وجود رتبه دوم را حفظ خواهیم کرد.

آلومینیوم مقابل متین انتحاری بازی خواهد کرد

طلوع کیان اضافه کرد: با رفع مصدومیت امیر غفور و حمزه زرینی و اضافه شدن علیرضا جدیدی، روند آماده سازی تیم به شکل مطلوب تری ادامه پیدا کرده است و دست مربیان برای تعویض در بازی های مهم و حساس باز تر از گذشته خواهد بود.

این کارشناس والیبال با اشاره به بازی مهم متین مقابل آلمینیوم المهدی عنوان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترامی است اما با توجه به این که پیروزی آن ها در این مسابقه تنها شانس مربی این تیم برای ماندن در بندرعباس است، به احتمال فراوان یک بازی بسیار انتحاری را از تیم آلومینیوم شاهد خواهیم بود

وی ادامه داد: امیدواریم  مسائل تماشاگران و حاشیه ها تاثیری بر بار فنی این مسابقه نگذارد، مسائلی که در بازی آلومینیوم و نوین کشاورز در بندرعباس اتفاق افتاد، بسیار شدیدتر از مسائل سالن گل عباسی بود و کمیته انضباطی و سازمان لیگ در خصوص این مسائل باید دقیق تر عمل کنند و نباید بین تیم ها تبعیض قائل شوند.

مصطفی شریفات صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تمرینات خوب متین ورامین در آمل اظهار داشت: پس از پایان نیم فصل لیگ برتر والیبال، اردوی آماده سازی متین برای حضور پرقدرت در دور برگشت مرحله مقدماتی در آمل برگزار شد.

مدافع تیم متین ورامین افزود: کادر فنی تیم متین در این اردوی چند روزه، بر روی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم کار کرده و همچنین دو دیدار تداکارتی مقابل کاله جوان و جواهری گنبد در راه آماده سازی متین ترتیب دادند.

وی با اشاره به حضور حمزه زرینی و امیر غفور در تیم متین ورامین ادامه داد: با حضور امیر غفور به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال، تیم متین قدرتمندتر از گذشته شد و پیوستن حمزه زرینی بازیکن خوب کشور تیم ما را قوی تر از قبل کرد.

شریفات با اشاره به نخستین دیدار متین در دور برگشت لیگ برتر والیبال اضافه کرد: تیم مهرپارس شیراز تیم جوان و باانگیزه ای بود به همین خاطر ما تلاش کردیم تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم که خوشبختانه با همت بازیکنان و هدایت های کادرفنی سه امتیاز دیگر به اندوخته های تیم اضافه شد.

تیم متین ورامین در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال جام باشگاه های کشور در حالی روز چهارشنبه در بندرعباس به مصاف آلمینیوم المهدی این شهر می رود که در دیدار رفت شاگردان شهنازی را شکست داده و به دنبال تکرار آن نتیجه است.

گفتنی است مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و آلومینیوم بندرعباس هم گروه است.(مهر)

لازم به ذکر است  بازی متین و آلومینیوم از ساعت ۱۷ از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.