خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین از یک بازی خانگی محروم شد/ محرومیت دو جلسه ای شیرکوند/ تأکید محمودی بر رعایت اخلاق، جوانمردی و حفظ حرمت میهمان

متین ورامین از یک بازی خانگی محروم شد/ محرومیت دو جلسه ای شیرکوند/ تأکید محمودی بر رعایت اخلاق، جوانمردی و حفظ حرمت میهمان

matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نشست هشتم دیماه خود  پرونده انضباطی را بررسی کرد و آرای خود را در باره آنان صادر کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی دیروز دوشنبه با حضور کلیه اعضا برگزار و در پایان آرای زیر صادر شد:

 در خصوص پرونده دیدار متین ورامین – نوین کشاورز که در ۱۹ آذرماه برگزار شده بود، به شرح زیر صادر شد:

رای پرونده دیدارمتین ورامین – نوین کشاورز:

«با امعان نظر به گزارش ناظر مسابقه به تاریخ ۱۹ آذرماه در خصوص رفتار آقای احسن اله شیرکوند که به سوی بازیکن تیم مقابل حمله ور شده و قصد درگیری با او را داشته و در صورت عدم کنترل این رفتار منجر به ملتهب شدن جو ورزشگاه میگردید و با عنایت به دفاع آقای شیرکوند که نمیتواند رفتار غیر مناسب نامبرده را موجه جلوه دهد و حتی در صورت تقصیر آقای ادریس دانشور آقای شیرکوند مجاز به شروع برخورد فیزیکی با او نبوده است؛ بنابر این با استناد به اختیارات حاصله از ماده ۱۰ آیین نامه انضباطی به ویژه بند ۲-۴۰ آقای شیرکوند به دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات لیگ برتر و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. همچنین به لحاظ هتاکی و برخورد نامناسب تماشاگران تیم متین ورامین این تیم به انجام یک دیدار میزبان بدون حضور تماشاگر محکوم کردید.»

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس،  علیرضا فداکار در حاشیه این جلسه اظهار کرد: رای صادره از سوی کمیته انضباطی بسیار سختگیرانه است و مراتب اعتراضمان را به فدراسیون والیبال اعلام خواهیم کرد.

 وی با تاکید بر موضوع رعایت مسائل انضباطی از سوی بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران افزود: امیدواریم فدراسیون والیبال نسبت به بازنگری در رای صادره با عنایت به شرایط فعلی تیم متین اقدام کند.

دیدار مسئولان باشگاه متین با رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین

علیرضا فداکار صبح امروز در دیدار با رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، با تشکر از حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی به‌ عنوان پرچم‌دار حمایت از رهبری در حماسه ۹ دی و گرامیداشت شهدای ۱۰ دی شهر ورامین هدف از جلسه را ارائه گزارش عملکرد در حوزه فرهنگی، اجتماعی و استماع نقطه‌‌نظرات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد.

مدیرعامل موسسه ورزشی متین ورامین اظهار کرد: ارتباط دائمی این موسسه با بیت امام جمعه به دلیل این است که ما فرزندان مسجد هستیم و اجازه نخواهیم داد احساسات پرشور و خالصانه جوانان حامی متین صرف مقاصد و اهداف سیاسی شود.

وی افزود: ایجاد ظرفیت مدیریت حرفه‌ای و تمام بومی در شهرستان ورامین از سویی و تشکیل آکادمی والیبال متین در حدود ۴۰۰ عضو علاقمند در رده‌های نوجوانان و جوانان نویدبخش ادامه فعالیت هدف‌دار تیم لیگ برتری متین در شهرستان خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیرعامل و عوامل اجرایی این تیم قدردانی کرد و افزود: در شرایط فعلی هیچ‌گونه خدماتی به بخش خصوصی برای تیم‌داری داده نمی‌شود و تنها دلیل حضور فعال سرمایه‌گذار روی این بخش به خاطر مردم و جوانان است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم تمامی مسئولان شهرستان زمینه‌ای را برای حضور فعال بخش خصوصی که زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و تولید خواهد بود فراهم سازند.

وی همچنین در پاسخ به درخواست یکی از اعضای جلسه مبنی بر حمایت هرچه بیشتر از این تیم و ابراز نگرانی عدم تداوم متین در ورامین افزود: ما در این زمینه مسئولیت اجرایی نداریم و نقش امام جمعه و بنده بیشتر ارشادی بوده است که تاکنون نیز تلاش‌های بسیاری برای حفظ این تیم انجام داده‌ایم.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با بر شمردن حساسیت‌های مذهبی و انقلابی شهرستان ورامین بر رعایت اخلاق، جوانمردی و حفظ حرمت میهمان در شهر شهیدان ۱۵ خرداد و هنگام اجرای مسابقات تاکید کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.