خانه » اخبار و رویدادها » برنامه گرامیداشت نهم و دهم دیماه ورامین اعلام شد

برنامه گرامیداشت نهم و دهم دیماه ورامین اعلام شد

حجت الاسلام سید محسن محمودی داشت:  برنامه های مختلفی جهت تبیین فتنه سال ۸۸ و حادثه دهم دیماه ۵۷ در ورامین تدارک دیده شده است که xd یک هفته (چهارم تا یازدهم دیماه) در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و پایگاه های بسیج برای اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

وی با اشاره به رویکرد برنامه های ستاد نهم و دهم دیماه ورامین ادامه داد: برنامه های پیش بینی شده جنبه تبیینی و بصیرتی خواهد داشت و تلاش می شود که آینده سازان کشور با ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ و ضرورت ولایتپذیری در عصر حاضر آشنا شوند.

نمایشگاه ۹ دی در ورامین برگزار می شود

این مسئول با اشاره به حضور کارشناسان و سخنرانان مطرح کشوری در مراسم ویژه یوم الله نهم و دهم دیماه ورامین بیان کرد: برگزاری نمایشگاه ۹ دی، برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی، نشست های تخصصی دانشجویی و دانش آموزی، اعزام مبلغین به مساجد و مدارس و تهیه بروشور ویژه نهم و دهم دیماه از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

محمودی برگزاری مسابقه مقاله نویسی در مدارس، همایش بصیرت و ولایتمداری در حوزه های مقاومت بسیج، فضاسازی تبلیغی سطح شهر و دهها برنامه دیگر توسط ادارات، نهادها و تشکل های مردمی را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

گردهمایی متولیان بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم

رئییس ستاد گرامیداشت یوم الله نهم و دهم دیماه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش بازخوانی فتنه سال ۸۸ گفت: با تلاش های صورت گرفته علیرضا معاف کارشناس مسائل سیاسی پنجشنبه چهارم دی، سعید قاسمی تحلیلگر مسائل سیاسی جمعه پنجم دی، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات شنبه ششم دی و حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفتم دی مهمان مردم ورامین در گلزار شهدای سید فتح الله خواهند بود.

وی متذکر شد: همچنین گردهمایی مسئولین و متولیان بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم روز دوشنبه هشتم دیماه از ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدای سید فتح الله با حضور مسئولان برگزار می شود.

همایش بزرگ کارگران/ جامعه ورزشی ورامین گردهم می آیند

این مسئول ادامه داد: مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی از سوی بسیج ادارات شهرستان ورامین و با حضور مسئولان و کارمندان ادارات و نهادهای دولتی، روز سه شنبه نهم دی ماه از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی سردار سادات حسینی مسئول تأیید محتوای سازمان بسیج کشور در سالن شهرداری ورامین برگزار می شود.

محمودی اضافه کرد: همایش بزرگ کارگران و کارفرمایان به مناسبت حماسه ۹ و ۱۰ دی، روز چهارشنبه دهم دیماه بعد از نماز ظهر و عصر در کارخانه روغنکشی ورامین برگزار خواهد شد، همچنین برنامه ویژه جامعه ورزشی و تجلیل از پنج جانباز و روحانی ورزشکار روز پنج شنبه یازدهم دیماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن شهرداری ورامین برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: مراسم شب ۹ دی با سخنرانی سردار سراج تحلیلگر مسائل سیاسی و مسئول سابق بسیج دانشجویی کشور پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین از دیگر برنامه های این ستاد است.

تجلیل از خانواده شهدای دهم دی ورامین

این مسئول عنوان کرد: در شب دهم دیماه و همزمان با شب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مراسم گرامیداشت شهدای دهم دی و بزرگداشت حماسه نهم دی در تمام مساجد ورامین برگزار و مراسمی نیز ویژه طلاب و روحانیون شهرستان تدارک دیده شده است.

وی افزود: نظر به لزوم گرامیداشت روز دهم دی، سالروز شهادت شهیدان میرزایی، شیرازی، گلعباسی، سهم دینی و کریمی، مراسم یادواره شهدا روز چهارشنبه و همزمان با روز شهادت امام حسن عسکری(ع) در حسینیه شاه حسین(ع) در جوار شهدای دهم دیماه با حضور هیئات دانش آموزی برگزار و از خانواده شهدای دهم دی تجلیل به عمل خواهد آمد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.