خانه » اخبار و رویدادها » اردوی تدارکاتی متین ورامین در آمل/ حضور ثابت حمزه زرینی/ غیبت احسن الله شیرکوند

اردوی تدارکاتی متین ورامین در آمل/ حضور ثابت حمزه زرینی/ غیبت احسن الله شیرکوند

matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com

علیرضا فداکار با اشاره به اردوی تدارکاتی متین ورامین در آمل اظهار داشت: تیم متین ورامین در راستای آمادگی برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال در شهر آمل اردو زده است و کادر فنی در حال رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم هستند.

مدیرعامل تیم متین ورامین با اشاره به برگزاری دو دیدار تدارکاتی در آمل افزود: تیم متین ورامین در جریان اردوی آماده سازی خود در شهر آمل دو بازی دوستانه با تیم کاله جوان مازندران و تیم لیگ برتری جواهری گنبد برگزار می کند.

وی با اشاره به برتری متین ورامین در اولین دیدار تدارکاتی خود در آمل ادامه داد: تیم متین ورامین شب گذشته در اولین دیدار تدارکاتی خود در آمل به مصاف تیم کاله جوان مازندران رفت و در دیداری برتر و حساب شده توانست مقابل این تیم به برتری سه بر صفر دست پیدا کند.

فداکار با اشاره به اولین حضور ثابت حمزه زرینی در ترکیب متین ورامین در دیدار کاله اضافه کرد: حمزه زرینی به عنوان یکی از بازیکنان مطرح کشور پس از پشت سر گذاشتن کامل دوران مصدومیت برای اولین بار به صورت ثابت در ترکیب متین به میدان رفت و نمایش خوبی را نشان داد.

این مسئول تأکید کرد: همچنین در این دیدار به علت غیبت احسن الله شیرکوند بازیکن باتجربه متین، شاهین مفیدی در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و توانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در برتری تیم متین سهیم باشد.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی متین ورامین با تیم لیگ برتری جواهری گنبد گفت: روز چهارشنبه تیم متین ورامین در ادامه روند آماده سازی خود به مصاف جواهری گنبد یکی از تیم های خوب لیگ برتر می رود که می تواند بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ما باشد.

فداکار یادآور شد: پس از این دیدار تیم متین، شهر آمل را به مقصد ورامین ترک و خود را آماده بازی مقابل مهرپارس شیراز در اولین هفته دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال می کند.

گفتنی است مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و یکی از تیم‌های آلومینیوم بندرعباس یا تعاون گنبد مسابقه می دهد.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.