خانه » اخبار و رویدادها » نقوی در مجلس، تذکر شفاهی داد/ اکنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت پروژه مترو هزینه شده و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته/ جایگزینی قطار حومه ای با عقل و تدبیر سازگار نیست

نقوی در مجلس، تذکر شفاهی داد/ اکنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت پروژه مترو هزینه شده و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته/ جایگزینی قطار حومه ای با عقل و تدبیر سازگار نیست

به گزارش ورامین سیتی ، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی، گفت: از وزرای دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود اقداماتی انجام دهند که با تدبیر و امید سازگار باشد.

 وی با بیان اینکه برخی وزرا اقداماتی می‌کنند که نه با تدبیر سازگار است و نه مردم را امیدوار می‌کند، افزود: ساخت متروی تهران، قرچک و پیشوا در دولت دهم تصویب و اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شد و ساخت آن نیز ماه‌هاست که آغاز شده است.

 نماینده ورامین در مجلس بر همین اساس با بیان اینکه ورامین یک میلیون جمعیت دارد و روزانه ۲۵۰ هزار نفر به تهران تردد دارند، گفت: اکنون که ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است وزیر راه و شهرسازی طرح جایگزینی قطار حومه را ارائه کرده است که این با عقل و تدبیر سازگار نیست و مردم را ناامید می‌کند.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه از رئیس‌جمهور خواست تا به این موضوع وارد شود و از حق مردم دفاع کند.

 نقوی همچنین با بیان اینکه مترو حق مردم است و مردم اجازه نمی‌دهند دولت با سلیقه شخصی با مطالبات آنها مقابله کند، گفت: این پروژه مصوبه دولت و مجلس است و باید اجرا شود.

 نماینده ورامین در مجلس اضافه کرد: اگر وزیر راه و شهرسازی همان قطارهای مسافرتی را اداره کند که هر هفته از ریل خارج می‌شود به او جایزه می‌دهیم.

منبع: فارس

ضمناً تیتر خبرگزاری نسیم در این لینک، قابل مشاهده می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.