خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اولویت اعضای شورای شهر؛ حمایت ویژه از شهردار ورامین

اولویت اعضای شورای شهر؛ حمایت ویژه از شهردار ورامین

jafar-ardestani

جعفر اردستانی امشب در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در سال ۹۳ همچون سال گذشته، شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین روند حمایتی از تیم والیبال متین را ادامه خواهند داد.

وی گفت: در سال گذشته برای فینال مسابقات لیگ، شهرداری با در نظر گرفتن چند دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی هواداران این تیم به ورزشگاه آزادی مساعدت نمود.

شهردار ورامین تصریح کرد: در سال جدید با پیگیری‌هایی که از طرف مسئولان صورت گرفت مقرر شد تا شهرداری امتیازاتی در حد ۳ میلیارد تومان را در اختیار مالک باشگاه متین قرار دهد تا باشگاه برای فصل پیش رو نیز به فعالیت خود در ورامین ادامه داده و مابقی هزینه‌ها را نیز مالک باشگاه تقبل کند.

مسئول کمیته ورزش شورای شهر ورامین افزود: یکی از مهمترین کارهایی که کمیته ورزش برای امسال در نظر گرفته ساخت یک مجموعه ورزشی در ورامین است.

وی ادامه داد: همچنین در این کمیته مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک به هیئت‌های ورزشی سطح شهرستان مصوب شده است. یکی دیگر از برنامه‌های ما توجه ویژه به ورزش بانوان است و در حال بررسی هستیم تا امکاناتی نیز برای این قشر مهیا سازیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین بیان داشت: در شورای جدید دو رویکرد اقتصادی و فرهنگی در نظر گرفته شده است که در رویکرد اقتصادی باید به دنبال راه کارهای افزایش درآمد جهت رسیدگی به شهر باشیم که در این زمینه کمیته‌هایی تشکیل شده است و در مباحث فرهنگی با همفکری با نهادهای فرهنگی و وجود ظرفیت‌های فرهنگی در شهر امیدواریم بتوانیم گام‌های خوبی را در این زمینه برداریم.

اردستانی در پایان عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر حمایت ویژه و جدی خود را از علی حیدریان، شهردار ورامین در اولویت قرار داده‌اند و همه باید کمک کنیم تا پیشرفت و آبادانی در شهر حاصل شود.

منبع: فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.